Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Zin om weer eens naar echte drugs te kijken. Dus anders dan de sociaal geaccepteerde drugs zoals alcohol.
Geen van de gebruiksmomenten doet zich hier voor. Geen techno, geen sex, zelfs niet op deze mooie rots met geweldig uitzicht op zee.

Heel misschien: morgen als het volgens de voorspelling noodweer gaat zijn. Eerste keer LSD in m'n uppie ?

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
DD0B92B4-21E0-4D95-9664-7089A329FF3F.jpg

Ik was helemaal vergeten dat ik op mijn kamer nog een kweek had staan. Geen idee welke strain dit is, maar ze zien er vrij albino uit? Ik ben net terug van een verlengd weekend op reis en vond deze schat 🧡. Nu de cake in water gezet en nachtje in de ijskast. Haha blijkbaar een nieuwe tek ontdekt; drop je substraat in een plastieken bak met deksel en zet die in dezelfde bak met water in en een aquariumverhitter. Vertrek op reis en vergeet je bak. Kom thuis en profit! xD

Laatst bewerkt:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Rivotril, vind ik nu eens niks aan. Voel er geen zak van. Geef mij maar 10-15mg Diazepam met 100mg tramadol retard, 100mg tramadol dus samen 200mg. Met nog palexia 200mg.
Clonazepam is stuk potente als diazepam. 3mg is omgerekend 45mg diazepam maar dan werkt het korter alsnog een dag met dagelijks gebruik. Als ik de halfwaardetijd erbij reken. En ik gebruik zo'n 8mg dagelijks zou erg veel diazepam zijn. Heb diazepam dagelijks jaren gebruikt maar dit gaat via arts met oxycodon en laat dat voor nu zo.

Ieder zijn eigen voorkeur 😉

Er zat nou weer 2.5 maand tussen dus het is nu weer de hel en "ziekgemeld" thuis op de bank met een kruik😫
Mijn Implanon moet volgende maand vervangen worden en menstruatie is laatste 1.5 jaar heel onregelmatig😓 Hopelijk dat ik er na het zetten van de nieuwe net zoals bij deze de eerste 1.5 jaar geen menstruatie🙏 en dus totaal geen last van heb, dat was echt fijn🥰

20251006_125239.jpg

Kordie

DF-koning
Er zat nou weer 2.5 maand tussen dus het is nu weer de hel en "ziekgemeld" thuis op de bank met een kruik😫
Mijn Implanon moet volgende maand vervangen worden en menstruatie is laatste 1.5 jaar heel onregelmatig😓 Hopelijk dat ik er na het zetten van de nieuwe net zoals bij deze de eerste 1.5 jaar geen menstruatie🙏 en dus totaal geen last van heb, dat was echt fijn🥰

Bekijk bijlage 67606

Beterschap.

En laten we eens lachen: ik denk dat je vriend nu een andere weekplanning voor komende week heeft moeten maken :wink:

Beterschap.

En laten we eens lachen: ik denk dat je vriend nu een andere weekplanning voor komende week heeft moeten maken :wink:

Hahahaha hij had er nog geen 1 gemaakt maar dat klopt😂
Wat dat betreft wel "blij" dat het gistermiddag pas begon toen neefje weer naar huis was en we zaterdag al gezwommen hadden. Als uitgerekend toen al was dan was echt kut geweest🙈

Cardboard

Wijs gebruiker
Alcohol en tabak voor mn neus. Wreed dat mijn vloeitjes op zijn, moet nu vapen (dus die lig ook voor mijn neus).

Nighty_89

Newbie
Clonazepam is stuk potente als diazepam. 3mg is omgerekend 45mg diazepam maar dan werkt het korter alsnog een dag met dagelijks gebruik. Als ik de halfwaardetijd erbij reken. En ik gebruik zo'n 8mg dagelijks zou erg veel diazepam zijn. Heb diazepam dagelijks jaren gebruikt maar dit gaat via arts met oxycodon en laat dat voor nu zo.

Ieder zijn eigen voorkeur 😉
Ben nu overgeschakeld naar Palladon 4x2,6mg IR en 2x4mg SR. eindelijk van de pijn verlost.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Is mimosa hostilles niet veel beter om DMT uit te extracteren? Ik heb min of meer eigenlijk alleen maar tek's gevonden die Mimosa gebruien waar 2 tot 5 % DMT in zou zitten. Maar van Chaliponge weinig gehoord.
Toch zelf ook maar weer eens doen... lekker voorraadje DMT maken 😋
Bekijk bijlage 66085
Dit is een klein bakje van 250 cc.
(Ik was een beetje laat met oosten.)
Bekijk bijlage 66086
Beetje laat ? whaha.... Aahja meer gram alleen wat minder potent... Zullen vast het prima doen .. yumyum
Bekijk bijlage 67557

Ik was helemaal vergeten dat ik op mijn kamer nog een kweek had staan. Geen idee welke strain dit is, maar ze zien er vrij albino uit? Ik ben net terug van een verlengd weekend op reis en vond deze schat 🧡. Nu de cake in water gezet en nachtje in de ijskast. Haha blijkbaar een nieuwe tek ontdekt; drop je substraat in een plastieken bak met deksel en zet die in dezelfde bak met water in en een aquariumverhitter. Vertrek op reis en vergeet je bak. Kom thuis en profit! xD
Dit moet haast wel de Albino zijn ja. Maar ze zien er buiten de wat late oogst er wel verder goed en gezond uit. Condities waren prima zo te zien. ENJOY !

XMR

Wijs gebruiker
1000055227.jpg
Ik zou het knap vinden als iemand dit kan raden (het is een bekend middel).

Is deze vorm van speculeren wel toegestaan?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vanaf de bank kijk ik uit op mijn wijnrek. Ligt netjes vol, met een paar flessen sterke drank en port ernaast. Het blijft ook bij kijken: in mei heb ik een paar keer een (half) glaasje gedronken en één avond wat meer. Die avond ging prima, maar die andere keren vielen helemaal niet zo lekker op de maag.

Sindsdien heb ik dus helemaal niets meer gedronken. Wietkweekje van dit jaar? Nog niet geproefd.

En wat vul je dan in op een vragenlijst over middelengebruik? Want ik ben niet gestopt. Ik heb er alleen toevallig al teringlang helemaal geen zin in.

OunbuRaL

Bewuste gebruiker
Wederom wat kratom. Ik heb dit keer wat minder poeder opgelost in mijn glas water. Hopelijk word ik dan wat minder misselijk en is het effect iets oppeppender, in plaats van zo loom al heb ik wel weer een rood soortje genomen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bekijk bijlage 67899

Het lijkt wat op zeer extreeem goed gedroogde basecoke.. Paarweken terug had een maatje basecoke bij zich dat kwa structuur er exact hetzelfde uit ziet.
Maar dat zal het niet zijn want in meeste gevallen zal dat er heel anders uit zien.
Heb er iets van 100mg van gekregen als aanvulling voor m'n verzameling. Verder not my type of drug freebase/crack.... Gerust heel lekker die rush en misschien wel de heftigste en lekkerste rush die ik ken bij een goede hit maar de werkingsduur is echt niet normaal kort. Misschien 15 min de echte piek rush en met 30min begint langzaam de trek naar de volgende al te komen. Dus je rookt zo in een uur een halve gr weg.... Lang geleden trouwens wel maar weet goed dat we na 2uur dat het op was zaten van.... Is dit het nou? Veel te lekker voor de verkingsduur en kosten. Dus nah niet voor mij

Maar ben wel benieuwd!

Zodra het een beetje als grap en of als quizvraag wordt gesteld is het nog "net" geen speculaaaas ...

• Like
Waarderingen: XMR

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vanaf de bank kijk ik uit op mijn wijnrek. Ligt netjes vol, met een paar flessen sterke drank en port ernaast. Het blijft ook bij kijken: in mei heb ik een paar keer een (half) glaasje gedronken en één avond wat meer. Die avond ging prima, maar die andere keren vielen helemaal niet zo lekker op de maag.

Sindsdien heb ik dus helemaal niets meer gedronken. Wietkweekje van dit jaar? Nog niet geproefd.

En wat vul je dan in op een vragenlijst over middelengebruik? Want ik ben niet gestopt. Ik heb er alleen toevallig al teringlang helemaal geen zin in.
Alleen maar goed toch !
Ikzelf ook vaak wel die periodes gehad hoor. Wel van alles in huis maar nergens zin in hebben.
Behalve wiet dan tot 19maanden terug. Sindsdien wiet 1 a 2x per maand ongeveer al heb ik in oktober maar 1 avondje geblowd.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Alleen maar goed toch !
Ikzelf ook vaak wel die periodes gehad hoor. Wel van alles in huis maar nergens zin in hebben.
Behalve wiet dan tot 19maanden terug. Sindsdien wiet 1 a 2x per maand ongeveer al heb ik in oktober maar 1 avondje geblowd.
Oh ja, geen problemen mee!

Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue 😂

Kordie

DF-koning
Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue

Kun je denk ik gewoon nee in vullen.
Je gaat denk ik toch niet 1 fles wijn meerdere keren per week per dag weg tikken gok ik :)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Oh ja, geen problemen mee!

Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue 😂
Ja dat is wel een zeer groot probleem inderdaad ja.... Heb het met je te doen... Zal ik dat wijntje maar drinken dan? Alleen maar om je te helpen want ik snap dat je hiermee nu diep in de shit zit. Sterkte 🙏 :wink:

Bekijk bijlage 67899

Maaruh ga je nog zeggen ofuuuh hoe zit dat?
Beetje ons in het ongewisse laten zitten... schande....

XMR

Wijs gebruiker
Ja dat is wel een zeer groot probleem inderdaad ja.... Heb het met je te doen... Zal ik dat wijntje maar drinken dan? Alleen maar om je te helpen want ik snap dat je hiermee nu diep in de shit zit. Sterkte 🙏 :wink:

Maaruh ga je nog zeggen ofuuuh hoe zit dat?
Beetje ons in het ongewisse laten zitten... schande....
Ik had het hierboven al in een reactie aan @_shikantaza laten weten. Het is 2c-b (hbr zout).

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik had het hierboven al in een reactie aan @_shikantaza laten weten. Het is 2c-b (hbr zout).
Jaaah eeh niet naar mij dusuh dus... :wink:
Maaruh fijn om te zien dat dit dus nog gewoon is te bemachtigen. Ik heb denk ik zelf nog iets van 700mg hci en wat pilletjes 13mg nog dus kan nog wel even toe.

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan