welke soort

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
Ik zou binnenkort een kweeksetje willen bestellen van de heksenketel in sluis.

Hier hebben ze nogal wat soorten en ik weet niet welke ik ga kopen. Nu hoopte ik hier iemand te vinden die ervaring had met die kweeksetjes en die mij zou kunnen helpen.

ik zou graag een goed visueele trip hebben en niet al te veel mindfuck. mexicaantjes vond ik goed maar het zou iets visueeler mogen. truffels vond ik ook wel leuk maar hier had ik weinig tot geen visuele effecten.

is er iemand die weet welke soort ik best bestel?

Wacky

Badass junkie
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk niet dat visueel of niet visueel en mindfuck of niet heel veel met de soort te maken heeft. Wel met dosis, set en setting.

Hetzelfde is namelijk het geval met LSD waar sommige gebruikers claimen dat de ene zegel meer visueel of mindfuck is dan andere. Wat theoretisch grote onzin is omdat LSD = LSD molecuul en elke verontreiniging die erbij zit van weinig invloed kan zijn omdat de dosis te klein is.
Ik denk dat bij de verschillende paddos ook het grootste verschil zit in potentie en dus dosis die nodig is voor hetzelfde effect. In tegenstelling tot LSD bevatten paddos wel meerdere werkzame stoffen waarvan de verhoudingen kunnen verschillen van soort tot soort, maar ik denk nog niet dat dit verschil erg significant zal zijn in verhouding met de effecten van dosis, set en setting.

Houd er iig dus rekening mee dat alles wat men je verteld over ervaringen met elke psychedelica persoonlijk is en sterk is beinvloed door dosis, set en setting.

KoxBox

Badass junkie
En daar komt nog eens bij dat het een natuurproduct is, dus je kan de ene keer keihard trippen op een halve portie mexicanen en de andere keer bijna niets voelen van een portie hawaiianen...

Als ze Equadoriaanse sets verkopen zou ik die nemen, die zijn wel al rapper iets visueler.

Bovenaan