Weird_Tripping zei:een goeie Mindfuck??

azgaza zei:Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.

Luomo zei:Ik heb toch ook de ervaring dat paddoos veel sterkere mindfuck produceren dan LSD.
Een kleine bloemlezing:
- Iets briljants, levensbelangrijk ontdekken, om het vervolgens te vergeten. Daarna uren (Of minuten?Seconden? Hey! Wie weet? Das OOK deels een mindfuck) Zoeken in je brein wàt t was. En elke keer als je er niet aan denkt wèèt je het oppeens weer, om het vervolgens wèèr te vergeten als je er 'bewust' aan probeert te denken. Alsof iemand niet WIL dat je het weet.
+1 Heel vervelend inderdaad. Of een leuke zin of gesprek dat eindigt, maar ik het zo leuk vond dat ik het per sé nog een keer wil zeggen. En dan krijg ik dat wat azgaza zegt weer, dan moet dat weer gezegd worden, maar met andere woorden..fractaliss zei:azgaza zei:Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.
Ai die is zeer herkenbaar![]()
ExceptionalInsight zei:+1 Heel vervelend inderdaad. Of een leuke zin of gesprek dat eindigt, maar ik het zo leuk vond dat ik het per sé nog een keer wil zeggen. En dan krijg ik dat wat azgaza zegt weer, dan moet dat weer gezegd worden, maar met andere woorden..fractaliss zei:azgaza zei:Verder komt het op LSD vaak voor dat ik verwoordingen van gedachtes extreem cliché vind uitpakken, en dan herken ik iets van die zinnen die ik zeg in de geschiedenis en wil ik die woordkeuze persé niet gebruiken maar kan ik ook geen betere vinden, dat komt echt vaak voor in mijn trips; een gebrek aan goede woorden en terugvallen op cliché's.
Ai die is zeer herkenbaar![]()
Verder is een mindfuck voor mij constant vast zitten in een zelfde zin in mn hoofd, een stukje van een liedje dat zich honderd keer achter elkaar herhaalt, tot ik er gek van word. Of een stroom van alleen maar negatieve gedachten, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.

jcutter123 zei:ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen!
TechNora zei:Eén keer mindfuck op lsd gehad. Duurde ongeveer twee uur, maar het leek wel een oneindige tijd. Wat er toen gebeurde was niks moois of leuks meer in te bekennen. Alle positiviteit was weg, en ik had geen macht meer om het weer mooi te maken. Om me heen ging alles kapot, en zag ik de hel, als ik rustig wilde worden en mijn ogen sloot zag ik daar alle voorvallen uit mijn leven voor me voorbij schieten waarin ik echt bang was geweest, of me extreem negatief had gevoeld. Ook echt extreem ranzige/ belachelijke/ enge dingen.
Alles wat ik bedacht om rustig te worden/ positiviteit uit te halen keerde zich keihard tegen me... alsof iemand die je tot in de kleinste uithoeken kent, zich tegen je keert, en je pakt op de hardste manier mogelijk. Ik was klaar om gekke dingen te doen, dood te gaan, maar deed dat niet omdat ik wist dat ik toch een voor eeuwig ronddolende ziel was, en zelfs dat dus geen zin zou hebben...![]()
Gelukkig nooit meer meegemaakt!!
Hans zei:Om iemand die flink hard gaat echt goed te mindfucken. Is bij mij gebeurt ik vond het zelf erg vermakelijk. Doen op eigen risico.
Men neme:
-1 trippend persoon die in de war en vergeetachtig is. Vergeetachtig wil zeggen dat hij alles na 10 seconden zo'n beetje alles weer is vergeten.
-1 helderder persoon.
De heldere persoon zegt iets in de trent van: 'Ja we gingen naar de supermarkt en daar vlogen vissen rond. En toen eh...
Wat was ik ook al weer aan het vertellen.'
Trippend persoon: ' Dat je naar de supermarkt ging en dat er vissen rondvlogen.'
Heldere persoon: ' HUH.'
Trippend persoon: 'Wat?'
Heldere persoon: ' He?'
Trippend persoon: 'Huh?'
Heldere perrsoon: 'Hoezo zeg je dat opeens van die vissen.'
Trippend persoon is vergeten waarom hij het zei. Raakt hierdoor erg in de war.
Mindfuck geslaagd.

BlackRobBlunt zei:jcutter123 zei:ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen!
Amen!
Hans zei:Om iemand die flink hard gaat echt goed te mindfucken. Is bij mij gebeurt ik vond het zelf erg vermakelijk. Doen op eigen risico.
Men neme:
-1 trippend persoon die in de war en vergeetachtig is. Vergeetachtig wil zeggen dat hij alles na 10 seconden zo'n beetje alles weer is vergeten.
-1 helderder persoon.
De heldere persoon zegt iets in de trent van: 'Ja we gingen naar de supermarkt en daar vlogen vissen rond. En toen eh...
Wat was ik ook al weer aan het vertellen.'
Trippend persoon: ' Dat je naar de supermarkt ging en dat er vissen rondvlogen.'
Heldere persoon: ' HUH.'
Trippend persoon: 'Wat?'
Heldere persoon: ' He?'
Trippend persoon: 'Huh?'
Heldere perrsoon: 'Hoezo zeg je dat opeens van die vissen.'
Trippend persoon is vergeten waarom hij het zei. Raakt hierdoor erg in de war.
Mindfuck geslaagd.
Ik heb hem dus maar bij tripreport gepost... 

ADHD is een klote mindfuck kan ik je wel vertellen!
Ik hoef daar ook helemaal niks voor te gebruiken hoor....en ik heb 'niks' Wink
LOL!! Geniaal!loadrunner zei:loop je naar de supermarkt, om soep te halen, ben je daar kom je erachter dat je je portomonee bent vergeten, dan loop je naar huis, en kom je erachter dat je je sleutels kwijt bent, die de 2 minuten ernaa, binnen aan het zoeken bent, en dat ineens trots bent je portomonnee te hebben geonden, en vergeten waarvoor je die ndig hebt.
En zo herkenbaar xDWeird_Tripping zei:

fractaliss zei:TechNora zei:Eén keer mindfuck op lsd gehad. Duurde ongeveer twee uur, maar het leek wel een oneindige tijd. Wat er toen gebeurde was niks moois of leuks meer in te bekennen. Alle positiviteit was weg, en ik had geen macht meer om het weer mooi te maken. Om me heen ging alles kapot, en zag ik de hel, als ik rustig wilde worden en mijn ogen sloot zag ik daar alle voorvallen uit mijn leven voor me voorbij schieten waarin ik echt bang was geweest, of me extreem negatief had gevoeld. Ook echt extreem ranzige/ belachelijke/ enge dingen.
Alles wat ik bedacht om rustig te worden/ positiviteit uit te halen keerde zich keihard tegen me... alsof iemand die je tot in de kleinste uithoeken kent, zich tegen je keert, en je pakt op de hardste manier mogelijk. Ik was klaar om gekke dingen te doen, dood te gaan, maar deed dat niet omdat ik wist dat ik toch een voor eeuwig ronddolende ziel was, en zelfs dat dus geen zin zou hebben...![]()
Gelukkig nooit meer meegemaakt!!
Herkenbare situatie, zelf ook een dergelijke hel mogen ervaren...
Eigenlijk is de meest logische oplossing ook de meest pijnlijke.. gewoon doodgaan. Nou ja niet echt natuurlijk, maar wel in je trip. Die enorme paranoide toestanden en doodsangsten zijn mijns inziens in feite niet meer dan een laatste strohalm die je ego aangrijpt om verlies van zelfbewustzijn/zelfsturing te voorkomen. Hij neemt als het ware een loopje met je, probeert wanhopig dingen te verklaren die niet te verklaren zijn, als een computer die overinput te verwerken krijgt en rekenfouten gaat maken. Aanvaard de 'code red', zorg dat je op een prettige plek bent, op je eigen kamer bijvoorbeeld, sla je dekbed om je heen en geef de strijd op, staak het vechten. Als je dat lukt beleef je waarschijnlijk iets wat je je leven nooit meer zult vergeten...![]()