hoi
ik probeer ook te stoppen naar meer dan 20 jr te blowen
kreeg de laaste jaren gewoon zweet aanvallen als ik bevoorbeeld in rij v/d kassa stond
probeerde dan snel mogelijk weer daar weg te komen erg vervelend dus
mijn sociale leven heb ik ook n iet meer blowde hele dag en zuipte gemiddelt 6 tot 9 halve ltr bier op eeen dag als ik vrij was
niks boeide mij zolang ik geld had maar nu geen werk geld op
en daar komen de problemen want alles gaat nu in je hoofd werken ik bedoel je denk wijzen van hoe en wat normaal draaide je die knop om en vergat de boel de boel
ben nu naar huisarts gegaan en die heeft mij oxazepam en cymbalta voorgeschreven zal mij benieuwen hoe afloopt
maar wat als ik weer geld heb hoe probeer ik dan niet terug te vallen
want de dagen worden zo wel lang normaal biertje blowtje effe maffe en dag was voorbij
weet iemand een manier om toch proberen eraf te blijven
zonder dat je terug valt
groetjes een (ex)blower hoop ik
ik probeer ook te stoppen naar meer dan 20 jr te blowen
kreeg de laaste jaren gewoon zweet aanvallen als ik bevoorbeeld in rij v/d kassa stond
probeerde dan snel mogelijk weer daar weg te komen erg vervelend dus
mijn sociale leven heb ik ook n iet meer blowde hele dag en zuipte gemiddelt 6 tot 9 halve ltr bier op eeen dag als ik vrij was
niks boeide mij zolang ik geld had maar nu geen werk geld op
en daar komen de problemen want alles gaat nu in je hoofd werken ik bedoel je denk wijzen van hoe en wat normaal draaide je die knop om en vergat de boel de boel
ben nu naar huisarts gegaan en die heeft mij oxazepam en cymbalta voorgeschreven zal mij benieuwen hoe afloopt
maar wat als ik weer geld heb hoe probeer ik dan niet terug te vallen
want de dagen worden zo wel lang normaal biertje blowtje effe maffe en dag was voorbij
weet iemand een manier om toch proberen eraf te blijven
zonder dat je terug valt
groetjes een (ex)blower hoop ik