Wiet kopen in Eindhoven

PkTukkers

Newbie
Ik kom uit frankrijk, en ik doe binnenkort een stage bij een restaurant in eindhoven.
In frankrijk is wiet roken heel normaal, ookal is het illegaal gebeurt het onder de 18 veel meer dan in nederland.
Om een voorbeeld te stellen ik en mn vrienden roken ongveer iedereen pauze een joint met zn 4en, we kopen het in het centrum van geneve (vlakbij).
Nu is mij vraag waar ga ik het in eindhoven kopen, gezien ik maar 17 ben, is het te proberen bij coffee shops ? iemand tips?

Thanks

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ligt er een beetje aan hoe volwassen je eruit ziet, ookal zegt dat soms niks ( ik kreeg ook al op jonge leeftijd wiet mee in de shop)
Ik ben zelf nog nooit in Eindhoven in de stad geweest, maar ik weet zeker dat je wel een paar shops zal vinden! Ik zou zeggen probeer gewoon om mee te krijgen, lukt vast wel.

PkTukkers

Newbie
Ik ga het gewoon proberen dan, stel het lukt niet wordt ik er dan alleen uitgegooid of krijg ik er dan gratis gezeur bij ?

Andrew

Badass junkie
PkTukkers zei:
Ik ga het gewoon proberen dan, stel het lukt niet wordt ik er dan alleen uitgegooid of krijg ik er dan gratis gezeur bij ?
Ze vragen om je idee waarschijnlijk heb je die niet word je verzocht te vertrekken denk ik.

iSmokex

Bewuste gebruiker
ik kreeg op mn 14e al mee xD maar nouja nu zijn ze wel strenger, wat je kan doen is een kopietje van id maken, het laatste cijfertje van je geboortejaar veranderen (een cijfer met dezelfde achtergrond kleur kopieren en erover heen plakken). Printen en achter een gaasje uit je portomonnee doen.

(je kan dan wel beter naar de wat minder bekende shops gaan)
Succes :wave:

cropp

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Als ze niet geloven dat je 18 jaar bent, dan vragen ze naar je identiteitskaart.
Als je die wel laat zien en ze zien dat je geen 18 bent, of je laat 'm niet zien, zeggen ze gewoon ; okay sorry dan kan ik je helaas niks verkopen.
Gezeur heb ik nog nooit gehad, ik zei meestal gewoon; Ja sorry maar ik heb alleen een paspoort, en dat is zo'n gesleep om dat ding mee te nemen, sorry ik zal 'm de volgende keer meenemen.
Meestal werkte dat wel :tearsofjoy:
jij bent een mooie blonde vrouw die waarschijnlijk op haar zwoele blik geoefend heeft, ik weet niet hoe het met onze TS is, maar ik ben een half kale gast van een kleine 60 kilo, dat gaat hem dus niet worden he...

in eindhoven heb je in het centrum en erbuiten veel relaxte shops en je kunt er chille wiet kopen, ik kom er vaak en ik word wel altijd om id gevraagt, misschien kun je iemand anders laten halen?

deze mensen nooit op staat aanspreken, ik ben op die manier zeker 30 euro kwijtgeraakt...

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ze zijn in eindhoven voor zover ik het weet helaas best wel streng. Mij is het iig nooit gelukt om zelf iets mee te krijgen (ik zie er dan wel niet zo oud uit).

PkTukkers

Newbie
Hmm dus het is best streng..
Ik ga het toch gewoon proberen, en anders vanaf 16 mag je er toch sowieso naar binnen ?
Hebben jullie beetje idee van prijzen in eindhoven ?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
PkTukkers zei:
Hmm dus het is best streng..
Ik ga het toch gewoon proberen, en anders vanaf 16 mag je er toch sowieso naar binnen ?
Hebben jullie beetje idee van prijzen in eindhoven ?

Laatste jaren eigenlijk heel streng te noemen.
Behalve als vaste klant moet je bij de meeste shops gewoon altijd je id laten zien.

Je mag pas vanaf je 18e naar binnen. En wat wou je doen als je binnen was? Je kunt niet even daar aan iemand vragen oftie wat voor je wil halen.

Prijzen verschillen van stad tot stad en van shop tot shop.
Meestal zal het rond deze prijzen liggen:

Goedkopere soorten: 5-7/g
'Gewone'/'Milde': 7-9/g
Sterke: 9-12/g

kaasbaas

Badass junkie
Best streng, je kunt het proberen bij de Indian tegenover de Eindhovense School maar dit is best een eindje uit 't centrum. Om hier te komen moet je de 150 naar Reusel pakken (de bus dus) en dan bij de donizetti laan uitstappen. Is 2 zones reizen denk ik en dat staat gelijk aan 10 minuutjes (15 in de spits uren).

Maar ik heb nog nooit gehoord dat een minder jarige bij de andere shops cannabis gekocht kreeg, wel kan je af en toe in de shop zitten ook al ben je nog geen 18 :).

Jowdy37

Belezen gebruiker
cropp zei:
funky_skunk_junky zei:
Als ze niet geloven dat je 18 jaar bent, dan vragen ze naar je identiteitskaart.
Als je die wel laat zien en ze zien dat je geen 18 bent, of je laat 'm niet zien, zeggen ze gewoon ; okay sorry dan kan ik je helaas niks verkopen.
Gezeur heb ik nog nooit gehad, ik zei meestal gewoon; Ja sorry maar ik heb alleen een paspoort, en dat is zo'n gesleep om dat ding mee te nemen, sorry ik zal 'm de volgende keer meenemen.
Meestal werkte dat wel :tearsofjoy:
jij bent een mooie blonde vrouw die waarschijnlijk op haar zwoele blik geoefend heeft, ik weet niet hoe het met onze TS is, maar ik ben een half kale gast van een kleine 60 kilo, dat gaat hem dus niet worden he...

Daar dacht ik dus ook onmiddelijk aan :tongueout:

J0S zei:
Best streng, je kunt het proberen bij de Indian tegenover de Eindhovense School maar dit is best een eindje uit 't centrum. Om hier te komen moet je de 150 naar Reusel pakken (de bus dus) en dan bij de donizetti laan uitstappen. Is 2 zones reizen denk ik en dat staat gelijk aan 10 minuutjes (15 in de spits uren).

Maar ik heb nog nooit gehoord dat een minder jarige bij de andere shops cannabis gekocht kreeg, wel kan je af en toe in de shop zitten ook al ben je nog geen 18 :).

Ook daar geef ik je vrij weinig kans, maar je kan het inderdaad proberen. Ikzelf moet er nooit m'n ID laten zien (kom er dan ook wel vaak genoeg zodat ze me kennen), maar vanaf er iemand bij is die er anders niet bij is (ookal ziet hij er 30 uit) moeten we allemaal even onze ID laten zien....

Verder raad ik je aan je eerste jointje rustig te roken, de wiet kan wel eens een pak zwaarder zijn dan de wiet in frankrijk

cropp

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
cropp zei:

Moet heel eerlijk zeggen dat het hier in Zutphen geen flikker uitmaakt of je een gozer bent of een meisje, bijna iedereen krijgt hier mee. Dat komt ook omdat wij ook meisjes in de shop hebben staan :P
eng :rolleyes:

hee trouwens, beter gaan we niet de weg wijzen naar coffeeshops waar de beveiliging zuigt...

Bovenaan