souldeep
Experimenterende gebruiker
hallo,
ik vraag me af of ik uberhaubt wel fatsoenlijk spul krijg in breda,
ik rook niet, ik nam af en toe bij de flying high in de stad wiet voor exschoondochter,
nu zelf nodig voor extreme pijnen,, ik gooi lemon grace in gerechten maar is er nog een goedkoper adres dan deze?
en met fatsoenlijk spul?
want je mag blij zijn als je wat merkt het lijkt meer op cbd effect dan op thc.
gisteren amnese gehad zou je van ko gaan, he twa snog slechter dan de lemmon grass..
ik hoor het graag waar wel fatsoenlijk spul te halen is..
buurvroiuw had wat van de boot meegenomen dat was ook nog slechter spul..
hoor het graag gezien ik echt zware pijnen heb en megaveel prednisolon slik en morfinepleisters gebruik..
benader me ook gerust in een pb.. zat al te denken om zelf een plant te kweken voor eigen gebruik, maar goed.. die heb je ook niet 123
ik vraag me af of ik uberhaubt wel fatsoenlijk spul krijg in breda,
ik rook niet, ik nam af en toe bij de flying high in de stad wiet voor exschoondochter,
nu zelf nodig voor extreme pijnen,, ik gooi lemon grace in gerechten maar is er nog een goedkoper adres dan deze?
en met fatsoenlijk spul?
want je mag blij zijn als je wat merkt het lijkt meer op cbd effect dan op thc.
gisteren amnese gehad zou je van ko gaan, he twa snog slechter dan de lemmon grass..
ik hoor het graag waar wel fatsoenlijk spul te halen is..
buurvroiuw had wat van de boot meegenomen dat was ook nog slechter spul..
hoor het graag gezien ik echt zware pijnen heb en megaveel prednisolon slik en morfinepleisters gebruik..
benader me ook gerust in een pb.. zat al te denken om zelf een plant te kweken voor eigen gebruik, maar goed.. die heb je ook niet 123