wietmelk

cropp

Badass junkie
guys even een tip

ik heb het laatst op internet gelezen en ik heb het geprobeerd: wietmelk

men pakt een pannetje, men voegt toe: 2 koppen melk

men brengt de melk aan de kook en zodra de melk kookt voegt men wiet toe

men laat dit drankje even 10 minuten koken en giet het af, zodat al die vage takjes en blaadjes netjes uit je melk gaat,

uw resultaat::: wietmelk
het is niet te zuipen maar goed voor een paar uur wazigheid

ik had mijn ``drankje keurig gedeeld met mijn broertje, en ben van 2 jointjes de hele dag stoned geweest

en waarom nou melk en geen thee??
thc schijnt beter op te lossen in vet dan in water, waardoor boter en melk bijvoorbeeld beter geschikt is om te kokkerellen.

greenpower

Bewuste gebruiker
Als je thee maakt doe je daar ook boter in dus dat maakt niet uit, verder een goede uitleg. Ga ik ook een keer proberen :stoned:

Ik heb het gisteren gemaakt en in een flesje gedaan,
maar heb het buiten de koelkast bewaard..

Is dat nu nog drinkbaar? :confused:

Plimu

Bewuste gebruiker
er zijn een paar dingen die ik nog wel zou aanpassen aan deze tutorial....

vermeld ten eerste dat de gebruikte melk volle melk moet zijn, omdat halfvolle melk niet genoeg vet bevat om voldoende thc op te lossen om de gebruiker stoned te maken...

en de melk mag niet koken, net niet ( een echte keuken princess weet wanneer iets net niet kookt ).

ook zou ik zetten dat de hoeveelheid een half liter moet zijn, omdat dit makkelijker doseert en de hoeveelheid vet genoeg is om alle thc op te lossen...

Plimu

Bewuste gebruiker
TheMorpheus zei:
Ik heb het gisteren gemaakt en in een flesje gedaan,
maar heb het buiten de koelkast bewaard..

Is dat nu nog drinkbaar? :confused:

tuurlijk, het ruikt zowiezo niet lekker dus niet op geur afgaan, maar even slokje nemen en als het nog niet naar verotte melk (wat me sterk lijkt na een paar uur) is het bruikbaar,

cropp

Badass junkie
Plimu zei:
er zijn een paar dingen die ik nog wel zou aanpassen aan deze tutorial....

vermeld ten eerste dat de gebruikte melk volle melk moet zijn, omdat halfvolle melk niet genoeg vet bevat om voldoende thc op te lossen om de gebruiker stoned te maken...

en de melk mag niet koken, net niet ( een echte keuken princess weet wanneer iets net niet kookt ).

ook zou ik zetten dat de hoeveelheid een half liter moet zijn, omdat dit makkelijker doseert en de hoeveelheid vet genoeg is om alle thc op te lossen...

tnx, weer wat geleerd,

ik wil op die manier ook mijn grinder nog een keer uitkoken

Plimu

Bewuste gebruiker
inderdaad, al die restjes kunnen nog gebruikt worden, het openscheuren van ouwe veel gebruikte wietzakjes kan ook werken.....

maar beter gewoon wiet of thc erin doen :)

Bovenaan