Wobble's dubstep hoek?

Lauu

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ik vind MCs wel echt zwaar irritant :(

Ik meestal ook, maar soms pas het wel. Rico(van opgezwolle) is soms ook de MC bij dubstep feesten in zwolle. Hij weet wanneer hij zijn bek moet houden, dat is goed. :)

Foreign Beggars als MC's? nah laat ze maar verder gaan met wat ze dan.

Karhu

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: Die wall of death was echt gaaf, want ik had geen idee wat er gebeurde en iedereen vloog langs, had zelf het gevoel dat ik niet geraakt werd!

Was mijn eerste keer XTC op een feestje :P.

seth

Gast
Xeloc zei:
:tearsofjoy: Die wall of death was echt gaaf, want ik had geen idee wat er gebeurde en iedereen vloog langs, had zelf het gevoel dat ik niet geraakt werd!

Wall of death op een dubstep feest? dat maak ik alleen mee op hardcore shows

taeknic

Belezen gebruiker
seth zei:
Xeloc zei:

Wall of death op een dubstep feest? dat maak ik alleen mee op hardcore shows

Mja 't was drum n bass, en ging opzich wel lekker samen :grin:
Ik had toen alleen gesmoked en gedronken, SPOR was mijn eerste keer wappie op een feestje.

Karhu

Wijs gebruiker
Mja, vast klant van machtig dus? En om weer even on-topic te gaan, ook vast klant bij Dub n Dwars? :tearsofjoy:

taeknic

Belezen gebruiker
Jahaa, ben bijna altijd bij machtig / dub n dwars te vinden, vorige keer Dub n Dwars was ook relaxed, had me toen ook wel verheugd op The Joker :)

Karhu

Wijs gebruiker
Ja, joker was goed! Had er eerst niet zo veel van verwacht omdat hij nogal softe dubstep draait. Maar dat viel reuze mee :grin:.

Alleen aankomende Dub 'n Dwars weet ik niet. Ik ken die gastjes helemaal niet!

taeknic

Belezen gebruiker
Xeloc zei:
Ja, joker was goed! Had er eerst niet zo veel van verwacht omdat hij nogal softe dubstep draait. Maar dat viel reuze mee :grin:.

Alleen aankomende Dub 'n Dwars weet ik niet. Ik ken die gastjes helemaal niet!

Tsja, dat wordt voor mij ook even kijken of ik wel ga, ik verheug me nu in ieder geval heel erg op volgende week zaterdag, er gaat een hele meuk vrienden mee die ook wel eens naar een drum'n'bass feestje wilden dus dat wordt leuk :)

taeknic

Belezen gebruiker
Wat was machtig weer hard :hearteyes:
Ook heerlijk gespaced in de kleine zaal, duitsers ontmoet, oude kennissen tegengekomen, verdwaasd rondgelopen...
Wat een nacht zeg.

OT

brick_top

Experimenterende gebruiker
Lauu zei:

morgen :rock: fokking zin in :grin: :rockband:

Zie 'm nu pas; dit was echt een mega party! :hearteyes:

brick_top

Experimenterende gebruiker
Xeloc zei:
http://soundcloud.com/foreignbeggars/skrillex-scatta-feat-foreign-beggars-and-bare-noize

Verdomd lekker nummertje :hearteyes: . Foreign Beggars, heerlijk!

filthier than fingering your sister and finding your daddy's wedding ring :rock:

taeknic

Belezen gebruiker
Was je trouwens nog bij Machtig Xeloc?
Misschien dat je me wel hebt zien rondbanjeren, ik een grijs t shirt aan, vrij donkere broek, en keek achterlijk strak uit m'n kop volgens iedereen :tearsofjoy:

Bovenaan