Dffrieslan
Newbie
Hoi,
Ik heb een aantal vraagjes.
Een vriend van mij heeft ooit heftig gehallucioneert van XTC & 4FMP door elkaar.
Hij zag allemaal vage dingen als: Mummy's, vage beesten, monsters.
is dit standaart? dat je gaat hallucioneren als je deze drugs combineert?
Dit had hij wel toen hij aardig veel ophad( anderhalf snoepje en 200/300mg 4fmp)
ik wil dit ook een keer gaan proberen maar dan veel lager gedoseerd. zelf heb ik maar 1x 4fmp en 1x xtc gebruikt.
een paar vragen.
Ga je standaart hallucioneren van teveel xtc?
Krijg je snel enge hallucionatie's?
Heb jij of vrienden van je hier ervaring mee? ( ik hoor het namelijk veel dat mensen ooit zwaar hebben lopen hallucioneren op xtc)
Laat alsjeblieft je reactie achter als je zelf ooit hard hebt gehallucioneert van xtc/4fmp. of een van je vrienden. wil graag alle ervaringen horen
GR
Ik heb een aantal vraagjes.
Een vriend van mij heeft ooit heftig gehallucioneert van XTC & 4FMP door elkaar.
Hij zag allemaal vage dingen als: Mummy's, vage beesten, monsters.
is dit standaart? dat je gaat hallucioneren als je deze drugs combineert?
Dit had hij wel toen hij aardig veel ophad( anderhalf snoepje en 200/300mg 4fmp)
ik wil dit ook een keer gaan proberen maar dan veel lager gedoseerd. zelf heb ik maar 1x 4fmp en 1x xtc gebruikt.
een paar vragen.
Ga je standaart hallucioneren van teveel xtc?
Krijg je snel enge hallucionatie's?
Heb jij of vrienden van je hier ervaring mee? ( ik hoor het namelijk veel dat mensen ooit zwaar hebben lopen hallucioneren op xtc)
Laat alsjeblieft je reactie achter als je zelf ooit hard hebt gehallucioneert van xtc/4fmp. of een van je vrienden. wil graag alle ervaringen horen
GR