XTC + 4FMP hallucionaties

Hoi,

Ik heb een aantal vraagjes.

Een vriend van mij heeft ooit heftig gehallucioneert van XTC & 4FMP door elkaar.
Hij zag allemaal vage dingen als: Mummy's, vage beesten, monsters.
is dit standaart? dat je gaat hallucioneren als je deze drugs combineert?
Dit had hij wel toen hij aardig veel ophad( anderhalf snoepje en 200/300mg 4fmp)

ik wil dit ook een keer gaan proberen maar dan veel lager gedoseerd. zelf heb ik maar 1x 4fmp en 1x xtc gebruikt.

een paar vragen.

Ga je standaart hallucioneren van teveel xtc?
Krijg je snel enge hallucionatie's?
Heb jij of vrienden van je hier ervaring mee? ( ik hoor het namelijk veel dat mensen ooit zwaar hebben lopen hallucioneren op xtc)

Laat alsjeblieft je reactie achter als je zelf ooit hard hebt gehallucioneert van xtc/4fmp. of een van je vrienden. wil graag alle ervaringen horen

GR

kingdalton

Belezen gebruiker
Hallucineren vind ik heerlijk :hearteyes:

Ik heb een keer gehallucineerd van XTC, die waren echt leuk, vuur, doodshoofden alles. Ik had toen 200 mg op op 90 kilo dus had me niet echt gedragen.

De tweede keer dat ik gehallucineerd hebt was op 4fmp in combinatie met extreme vermoeidheid. Dit soort hallucinaties waren voor mij heel anders. Veel triester, mensen die aan het genieten waren leken te huilen in mijn ogen en noem het maar op.

Mijn maten hebben nooit hallucinaties dus standaard is het niet, ik heb het ook niet elke keer.

Over enge hallucinaties, ik denk dat dit heel erg aan je persoonlijkheid ligt, ik vermaak me kostelijk over dat mijn brein dit kan produceren, als voorbeeld kan ik je geven dat ik aan de muren van de zaal dode negers zag hangen, beetje in deze stijl:

Ik heb geen idee waar die gedachte vandaan kan komen, maar ik kan me voorstellen dat je dit eng vind. Ik geniet echter.

Hier valt ook nog het een en ander te lezen over hallucineren en MDMA:
viewtopic.php?f=3&t=30034

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dffrieslan zei:
Laat alsjeblieft je reactie achter als je zelf ooit hard hebt gehallucioneert van xtc/4fmp. of een van je vrienden. wil graag alle ervaringen horen
Ik heb zelf nog nooit gehallucineerd van XTC of 4-FA, dus excuses voor mijn reactie. Maar het leek mij toch even op zijn plaats om je het volgende mee te geven. Hallucineren van XTC betekent eigenlijk altijd dat je een dosis hebt gehad die buiten de verantwoorde norm van 1 a 1.5mg MDMA per kg lichaamsgewicht valt. Hiermee loop je dus extra risico op potentiële hersenschade. Bovendien is het zeer waarschijnlijk dat het combineren van XTC en 4-FA sowieso tot extra hersenschade leidt ten opzichte van beide los gebruiken. Voor het combineren van speed en XTC is dit al aangetoond en gezien de werking is het aannemelijk dat dit dus ook voor de combinatie van XTC en 4-FA geldt.

Doe er verder mee wat je wilt, maar het lijkt me toch handig als je je in ieder geval bewust bent van de risico's.

kingdalton

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Hallucineren van XTC betekent eigenlijk altijd dat je een dosis hebt gehad die buiten de verantwoorde norm van 1 a 1.5mg MDMA per kg lichaamsgewicht valt.

Dit kan echter niet de enige reden zijn waarom je gaat hallucineren. 2mg per kg lichaamsgewicht betekent bij mij hallucineren en bij mijn maat niet :rolleyes:

Enig idee?

Kessie

Experimenterende gebruiker
Als ik te veel x heb gesnoept ga ik ook hallucineren, maar dan wel heel licht. Geen enge dingen. Alleen bijvoorbeeld een witte deur helemaal onder de kleine rode stipjes en een wc helemaal bedekt met de waterdruppels. (maarja kan dan toch niet plassen :wink: )

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kingdalton zei:
Psychedelibee zei:
Hallucineren van XTC betekent eigenlijk altijd dat je een dosis hebt gehad die buiten de verantwoorde norm van 1 a 1.5mg MDMA per kg lichaamsgewicht valt.

Dit kan echter niet de enige reden zijn waarom je gaat hallucineren. 2mg per kg lichaamsgewicht betekent bij mij hallucineren en bij mijn maat niet :rolleyes:

Enig idee?
Om mijn punt wat duidelijker te maken, als je van XTC gaat hallucineren betekent dat meestal dat je over de verantwoorde norm heen zit. Het is inderdaad niet zo dat iedereen die over die norm heen gaat ook meteen gaat hallucineren. Geen idee waarom de een wel en de ander niet. De enige keer dat ik teveel XTC had genomen ging ik er niet van hallucineren, maar zag ook wel zo scheel dat ik niet verder dan 2 meter kon kijken.

Timmie94

Bewuste gebruiker
ik vond het eerst altijd maar raar als mensen zeiden dat ze statafels en dergelijke zagen midden in de gashouder en vond dacht altijd dat t beetje bullshit was omdat ik zelf vaak meer had gebruikt dan hen en niks van hallucinaties ervaarde.

een keer echter in de trouw maakte ik het zelf mee, had mij daar misdragen met de xtc en 4fa, en heb toen echt een hele tijd allemaal dranghekken gezien, de zelfde als waar we buiten in de rij stonden. Sjeuzus wat was dat vervelend om al die dranghekken te zien. Na een kwartiertje ofzo mij eraan geergerd te hebben ging het echter weer weg. Ik denk niet dat per se de combinatie zorgde voor hallucinaties, en als je toch wilt gaan hallucineren dan raad ik je eigenlijk aan om andere drugs te proberen, omdat je zoals Psychedelibee ook al zei, over het algemeen pas gaat hallucineren van xtc als je over de ADH heengaat.

als ik dingen wil zien die er niet zijn dan val ik wel terug op een goeie dosis keta :rolleyes:

ik heb laatst 3 pilletjes met 250 mg. per stuk op. (en ik weeg 60 kilo.)
iedere keer als ik een sigaret rookte moest ik overgeven.
maar na het overgeven ging ik echt super hard.
ik denk na 2 uur gingen mijn oogleden hangen en begon het hallucioneren.
eerst begint het met vormpjes op de muur en draadjes in de knoop
maar hoe later het werk hoe heftiger het werd
ik lag uit eindelijk op mn bed tegen allemaal mensen te praten die er helemaal niet waren
ik weet dat ik ze voor me zag het was een straat vol mensen.
maar je gaat heftiger hallucioneren hoe donkerder het is.
de dag erna had ik af en toe nog kleine hallucionaties.
ik denk dat je na 1 pil wel kan gaan hallicioneren als het donker genoeg is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
@Dffrieslan en likemydemons, het is hallucineren en niet hallucioneren...

12.5 mg per kilo :openmouth: Man man man :rolleyes: Wel een leuke avond gehad? :P[/quote]

ja ik heb een heerlijke avond gehad voor zo ver ik het nog weet :grin:

Bovenaan