Xtc Fabeltjes

Trip Unit

Bewuste gebruiker
XerXoX zei:
Ik sluit mij aan bij Solidius

In de meeste pillen van tegenwoordig zit wel pep of meth of caf of ket in .

http://www.ecstasydata.org/ look here .In bijna alle pille zit iets van pep .
Onzin,deze tabletten komen allemaal uit de states als je goed had gelezen.De Nederlandse xtc markt is vrij schoon,dus meestal zit er ook gewoon mdma in of uiteraard Mdea of Mda.

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Trip Unit zei:
XerXoX zei:

Onzin,deze tabletten komen allemaal uit de states als je goed had gelezen.De Nederlandse xtc markt is vrij schoon,dus meestal zit er ook gewoon mdma in of uiteraard Mdea of Mda.

2/3 van de tabletten uit de states komen van Nl en belgie ...

Jeller

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Jeller zei:
schranziewanzie zei:
Deranged zei:
Trip Unit zei:
"Ik slik minstens tien pillen op een avond."
Onzin, dit is alleen maar stoerdoenerij. Zo'n persoon heeft óf neppillen óf is hartstikke dood! Een gezellige avond krijg je er in ieder geval niet van.
Die aantallen heb ik toch echt gehad. En het waren goeie pillen en dood ben ik ook niet. Waren trouwens ook gezellige avonden.
wil eens zien als ge 10 pillen hebt van 180 mg mdma of ge dan nie hartstikke daal gaat.
das wel heel veel, maar ik ken wel mensen die al een gram mdma op een avond namen
ma dan is natuurlijk ook weer de vraag.
hoe puur was die gram mdma?
want 1 gram echt pure mdma is ook echt verschrikelijk veel
idd die kerel had op psylence vorige week 1.3 gram mdma op en ongeveer 10 trips

als je al lang veel pillen of mdma pakt dan kan je nu eenmaal meer aan
oeda ij van die trips niet volledig weg was da versta ik wel nog altijd niet, maar het is SOWIESO geen zever

maar een beginner zal idd wel meeeer dan genoeg hebben ana zo'n hoeveelheid, een andere maat had mss een halve grma binnen op korte tijd en die was vergelijkbaar op een mongool op dat moment, dus het is redelijk persoonsgebonden :)

btw: hij zei dat het redelijk goede kwaliteit was

Trip Unit

Bewuste gebruiker
XerXoX zei:
Trip Unit zei:
XerXoX zei:

2/3 van de tabletten uit de states komen van Nl en belgie ...
Nou ik heb nog nooit Meth of Ket of wat jij zegt in me pilletjes gehad.
Caffeïne en pep wel eens,maar niet erg vaak.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Solidius zei:
Trip Unit zei:
Jup dat laatste ben ik mee eens.
Maar dat speed verhaal ben ik nog niet echt van overtuigd solidius.
Ik heb meerdere bronnen gezien die dit verklaren over speed in Xtc.

Weleens MDMA poeder of kristallen geconsumeerd? Zo ja, stond je toen 'strak'?

Met pure MDMA kan dit onmogelijk het geval zijn. En aangezien dit bij 9 van de 10 pillen wel zo is kan de enigste verklaring zijn dat het versneden is met opwekkende middelen.

Daar ben ik het ook mee eens. Met v2 pillen bijv. voel je dat lover gevoel en je staat onwijs strak. Ik had ook eens pillen (zonder merkje, gewoon witte dingen) die alleen het 'love gevoel' hadden, en gister had ik pillen waar ik alleen strak van ging staan, helemaal zonder love gevoel. Ik voelde me nog het zelfde als normaal alleen hyper en kakenklem (wel pas na 3 pillen, de eerste voelde ik amper :( )
deze waren wit met grijzige spikkels en hadden een motorola teken (die M )

Trip Unit zei:
"Sommige XTC-pillen bevatten LSD."
Niet waar, er zijn nog nooit pillen gevonden waar LSD in zit. Wel kan het voorkomen dat er MDA in zit. Dit werkt, afhanklijk van de dosering, hallucinogeen (dingen zien die er niet zijn) en werkt ook lang, zo'n 6 tot 8 uur.

er zijn midden jaren 90 ook partijen pillen aangetroffen met DOB erin wat ook een vrij sterk trippende uitwerking kan hebben heeft. er is een tripreport over DOB hier op het forum en die liegt er niet om.. volgens mij waren het "de groene gabbertonnetjes" die toen een hoop bad trips op houseparties hebben veroorzaakt... ook zijn er meerdere meldingen bij instanties binnengekomen van gebruikers dat mensen ook gingen hallucineren van pillen met atropine erin die ook ineens de kop pstaken einde van de jaren 90... alsof die pillen al niet gevaarlijk genoeg waren door de atropine die erin zat :openmouth:

maar kan dus wel begrijpen dat zo een fabel ontstaat met lsd dan als makkelijke zondebok als bekendste en beruchtste tripmiddel zijnde...

"In sommige XTC-pillen zit gemalen glas."
Onzin, dit is nog nooit aangetoond door het laboratorium.

ik kende deze fabel anders, namelijk dat er dus glas in speed werd vermalen en dat het glas dus zo brand in je neus en dat daarom je neus kapotgaat als je langere tijd blijft snuiven... nou je kan deze gelijk al van tafel vegen want glas is daar als grondstof gewoon te duur voor en dan zouden ze dat glas ook nog eens zelf moet malen ... dat is te duur en teveel moeite voor die drugslaboranten :wink:

Onzin, dit is alleen maar stoerdoenerij. Zo'n persoon heeft óf neppillen óf is hartstikke dood! Een gezellige avond krijg je er in ieder geval niet van.

ik geloof dat soort verhalen eigenlijk wel meestal als ik ze zie lopen... heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt in gekke dagen ooit. het scheelt wel een boel natuurlijk dat ik 145 kg weeg dus 1 pilletje heeft nog nooit echt gewerkt bij mij en dat ging altijd standaard per 2 stuks al naar binnen :flushed: :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
glas is daar als grondstof gewoon te duur voor

:confused: breek een bierflesje en je hebt glas!? :confused:

OT: speed of geen speed in pillen je lichaam maakt er volgens mij sowieso dopamine van... dat word ook gemaakt als er alleen mdma in pillen zit volgens mij...

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
flash kieke zei:
Met mdma ga nooit strak staan zoals bij speed.

Met mdma ga je gewoon meer energie hebben maar niet zo hard dan je speed neemt.

Nou, ik heb op mijn verjaardag 5 lijnen goeie speed gesnoven (het was goed spul ik had het van een ervaren persoon die ook altijd bij die dealer haalde) maar het kwam niet in de buurt bij wat ik voelde op 1 V2 pil.

Speed zal ik niet meer gauw nemen het meeste wat je er van voelt is het branden in je neus :P

Nou dan was het dus geen goeie Speed :)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
boy zei:
Eigenwijs? Ik volg gewoon de statistieken hoor. Bovendien denk ik dat ik heel wat meer pillen voorhanden heb gehad en heb laten testen, en ik ben nog nooit pillen tegengekomen met speed erin. De enige die afwijkend waren van MDMA, waren de V2'tjes, daar zat 5-10 mg caffeïne in.

Nog nooit? Dan geloof ik er geen bal van dat jij al die pillen daadwerkelijk getest hebt. Of wellicht een jaar of 10 geleden / bij dezelfde producent gekocht, maar ik kan zo bij een aantal verschillende dealers een zooitje pillen halen en weet nu al dat circa 6 v/d 10 versneden is met o.a. MDA, amfetamine, en andere substanties.

Bij een klein onderzoek wat ik zojuist gevoerd heb op pillreports.com blijkt ook dat 'zeer veel' geteste pillen niet alleen MDMA, of zoals jij aangaf 'caffeïne' bevatten. Dus ik vind het een bizar verhaal dat jij nog nooit bijvoorbeeld MDA hebt aangetroffen, dat tegenwoordig in grote mate als alternatief wordt verschaft. Mijn conclusie is dan ook dat jouw bewering dat alle pillen die jij ooit hebt aangeschaft MDMA bevatten volstrekt in tegenstelling tot de realiteit is.

Over fabeltjes gesproken: Dat onderzoek van jou bij pillreports is onbetrouwbaar. Pillreports wordt gevoed door "jan en alleman". Pillen worden niet versneden zoals jij beweert. Bijstoffen worden gegenereerd bij de synthese van MDMA. Vaak is dat MDA, maar het kan ook een andere ongewenste stof zijn.

De pillen van de laatste jaren zijn wel vrij zuiver op een uitzondering na. Vroeger (ben zelf 35) had je veel meer pillen met speed.

space scientist

Wijs gebruiker
tempotempo zei:
Trip Unit zei:

in een gemiddelde pil zit ongeveer 100 a 130mg mdma. De dodelijke dosis mdma bij een mens van 60kg is hoger als 5 gram, reken maar uit.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
space scientist zei:
tempotempo zei:
Trip Unit zei:

in een gemiddelde pil zit ongeveer 100 a 130mg mdma. De dodelijke dosis mdma bij een mens van 60kg is hoger als 5 gram, reken maar uit.

was dat maar zo, gemiddeld ligt eerder rond de 75 a 100 mg

space scientist

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
space scientist zei:
tempotempo zei:
Trip Unit zei:

was dat maar zo, gemiddeld ligt eerder rond de 75 a 100 mg

oke das waar, maar betekend alleen maar dat je er dus nog meer op kan, en ja ik was misschien wel positief :grin:

falinter

Experimenterende gebruiker
flash kieke zei:
Met mdma ga nooit strak staan zoals bij speed.

Met mdma ga je gewoon meer energie hebben maar niet zo hard dan je speed neemt.

van de mdma sta ik juist vet strak.

dat heb ik met speed niet , opgepept gevoel.

vind het niet zo interresant.

doe mij maar gewoon een mitsu.

Bovenaan