"Sommige XTC-pillen bevatten LSD."
Niet waar, er zijn nog nooit pillen gevonden waar LSD in zit. Wel kan het voorkomen dat er MDA in zit. Dit werkt, afhanklijk van de dosering, hallucinogeen (dingen zien die er niet zijn) en werkt ook lang, zo'n 6 tot 8 uur.
er zijn midden jaren 90 ook partijen pillen aangetroffen met DOB erin wat ook een vrij sterk trippende uitwerking kan hebben heeft. er is een tripreport over DOB hier op het forum en die liegt er niet om.. volgens mij waren het "de groene gabbertonnetjes" die toen een hoop bad trips op houseparties hebben veroorzaakt... ook zijn er meerdere meldingen bij instanties binnengekomen van gebruikers dat mensen ook gingen hallucineren van pillen met atropine erin die ook ineens de kop pstaken einde van de jaren 90... alsof die pillen al niet gevaarlijk genoeg waren door de atropine die erin zat
maar kan dus wel begrijpen dat zo een fabel ontstaat met lsd dan als makkelijke zondebok als bekendste en beruchtste tripmiddel zijnde...
"In sommige XTC-pillen zit gemalen glas."
Onzin, dit is nog nooit aangetoond door het laboratorium.
ik kende deze fabel anders, namelijk dat er dus glas in speed werd vermalen en dat het glas dus zo brand in je neus en dat daarom je neus kapotgaat als je langere tijd blijft snuiven... nou je kan deze gelijk al van tafel vegen want glas is daar als grondstof gewoon te duur voor en dan zouden ze dat glas ook nog eens zelf moet malen ... dat is te duur en teveel moeite voor die drugslaboranten
"Ik slik minstens tien pillen op een avond."
Onzin, dit is alleen maar stoerdoenerij. Zo'n persoon heeft óf neppillen óf is hartstikke dood! Een gezellige avond krijg je er in ieder geval niet van.
ik geloof dat soort verhalen eigenlijk wel meestal als ik ze zie lopen... heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt in gekke dagen ooit. het scheelt wel een boel natuurlijk dat ik 145 kg weeg dus 1 pilletje heeft nog nooit echt gewerkt bij mij en dat ging altijd standaard per 2 stuks al naar binnen