idk wat je voor je pilletjes betaald maar spoel ze gewoon door de wc.
Ik betaal voor de Groene Whatsapp's (240MG)
modknip (geen prijzen noemen)
Voor de Grijze Philip Plein (250MG) betaal ik
modknip (geen prijzen noemen)
(Ik gebruik die 2 sinds ik begon met XTC)
Beter open ergens over zijn en mensen op de hoogte houden zodat ze je kunnen helpen dan het een geheim houden mogelijk keer overdoseren je klote voelen bad gaan alleen zijn depressie krijgen nog meer naar de klote gaan doordat je denkt depressie weg te kunenn slikken met pillen en vervolgens 1 grote dip krijgt mogelijk dood wilt ( heb het zien gebeuren jongen, die man was te laat )
Ten eerste: Wow, zal nog wel in je hoofd ronddwalen en is heel verschrikkelijk om zoiets mee te maken, Sorry 'bout that dude.
heel veel ouders vinden het lastig en klote maar accepteren het wel. als je het ooit gaat zeggen moet je erbij zeggen: dat je het deelt omdat je niet wilt dat het slecht gaat en dat je ermee wilt laten zien dat het niet geheimzinnig gebruikt en als een idioot ( ook al is dat wel nu het geval)
Ik ben van plan het te vertellen maar doe dit liever met beide ouders... Mijn ouders zijn gescheiden en het is nogal lastig die 2 bij elkaar te krijgen, zelfs als het om zo iets zou gaan.
Ik vind dit verhaal een beetje lastig te geloven. Dit zijn bizarre hoeveelheden. Als ik het dus goed begrijp gebruik je 3x per week XTC, per dag 480mg dus 1440mg per week?????
Ja, dit is inderdaad voor sommige niet te geloven, maar het is nou eenmaal wel zo.
Zoals ik al vertelde in een van mijn eerdere berichten ben ik er niet trots op maar doe ik het toch...
@PinkUnicorn013
Uit oprechte interesse: wat voel jij nou precies nog als je xtc neemt? Love gevoel zeker niet (meer) bij zo frequent gebruik en hoge doseringen. Wat voel je dan als het “werkt”? Wat voel je in je lijf? Wat voel je mentaal?
En hoe voel jij je door de weeks tussen de weekenden door als je niet gebruikt? Qua moeheid, qua mentale gestel? Snel geirriteerd of geen zin in dingen?
Ik voel me tijdens gebruik echt top!
Ik vond het zelf ook raar, en misschien ook de reden dat ik op deze manier gebruik maak van een drug als XTC, hiermee bedoel ik meerdere pilletjes op een avond, meerdere dagen achter elkaar.
Het love gevoel heb ik nog wel bij gebruik maar het is niet het maximale van wat ik gewend ben van eerdere XTC avondjes (Wat me vrijwel logisch lijkt)
Hoe ik me nu voel? Ik heb niet gebruikt en voel me wonder boven wonder relaxed.
Heb een paar momentjes gehad dat ik wat pijn in de maag/blaas had, maar dit zullen de chemicaliën van de X zijn.
Het is hier nog de hele week kermis in Tilburg en heb er vandaag van 13:00 tot 18:00 rondgelopen met een paar vrienden.
Misschien dat ik morgen opeens kotsmisselijk ben, maar dat moeten we nog even afwachten.
Van de 7 dagen 3 dagen een halve gram M in je gezicht duwen dan ben je wel verslaafd ja.
Het goeie nieuws is dan wel het feit dat M niet lichamelijk verslavend is, dus geen zware afkickverschijnselen.
Wel kan ik me voorstellen dat je in een zwart weekendgat valt als je stopt met je gebruik, anyway dat was bij mij het geval in de jaren 90. Gelukkig had ik toen al heel snel een andere hobby gevonden (karpervissen).
Zoals ik al zei voel ik me echt goed en geen enorme kater en/of klachten.
XTC werkt bij iedereen anders, en ik ben iemand die er waarschijnlijk wat beter tegen kan, is wel fijn maar is ook wat minder omdat ik meer gebruik als ik 'Er goed tegen kan'
Bedankt voor alle reacties, en sorry voor mijn late reactie.
❤