hans zei:Misschien eens een idee voor een ervaren lucide dromer om drugs te gebruiken tijdens de REM slaap.
Schandalig.. ik stelde er net een paar vragen over op een lucide dromen forum, wordt mijn post meteen verwijdert..
Drugs blijkt op de meeste fora toch een taboe![]()
hallotje zei:ik slaap perfect met mdma feeling in lichaam.... xtc maakt me stijf en strak en slapeloos.
xpressurself zei:wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
xpressurself zei:wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
Jeller zei:ik was overlaatst bij iemand thuis en ze nam mdma na speed om te kunne slapen![]()
tomz0r zei:xpressurself zei:wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
In slechts een paar procent van de pillen zit speed, 65% van de pillen bevatten gewoon mdma en bindmiddel.
md neem ik aan?xpressurself zei:hmm oke misschien heb je gelijk, maar wat is 'xtc-achtige stof'md neem ik aan?
en ik word overigens toch een stuk anders als ik een pil slik dan als ik een goeie lik md neem, of bommetje ofzo.
riflexz zei:wie neemt er nu pillen, voordat hij gaat slapen?![]()
- maar dat verschilt per persoon..xpressurself zei:wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
Miss J zei:Misschien is het handig om eerst het bericht van de topicstarter te lezen?![]()

Skippy zei:mensen doen vage dingen als ze spacend slapen :P