XTC vlak voor slapen

Wat gebeurt er als je een 5 min voordat je gaat slapen een pil neemt?

• je schrikt spacend wakker

Stemmen: 5 100,0%
  • niets, maar volgende dag wel grote ogen

Stemmen: 0 0,0%
  • je spacet in je dromen

• niets, volgende dag ook nuchter

• anders, nl:

• Totaal aantal stemmers
    5

NexxtGen

Belezen gebruiker
Er van uitgaande dat je dus WEL in slaap valt, 5 minuten nadat je die pil genomen hebt, want in de realiteit zal je van opwinding moeilijk kunnen slapen. :rolleyes:

Solidius

Badass junkie
Lijkt me niet verstandig i.v.m. dehydratie!

Dat terzijde, als het pure MDMA is zul je vast 'lekker' slapen :)

-spaceman-

Badass junkie
Je schrikt niet wakker, maar word heerlijk wakker als ie inslaat... Ligt eraan in wat voor toestand je bent maar ik heb wel is xtc/mdma gedaan juist OM in slaap te vallen. Werkt prima!

Shana_P

Belezen gebruiker
Vrij grappig eigenlijk, heb het in al die jaren 1x meegemaakt.
Ik zat even bij een maat thuis voor we naar een club gingen, men maat ging zich klaarmaken (wat zonder zever een uur duurt) en ik zat gwn bij hem in de zetel. Ik dacht ik warm men eigen al beetje op en nam een pil. Kort daarna viel ik in slaap :d
Men maat was nog boven terwijl zen ouders thuiskwamen van een feestje, die maken me wakker en ik was even van een andere planeet precies. Zeer vaag en niet weten wat er juist allemaal gebeurt. Heb toch tien minuten moeten bekomen maar daarna was het zeer relaxed. Ouders hadden het gelukkig niet door maar ik werd wel wakker met enorme ogen :d

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan iemand vragen of ie een halve portie mdma rectaal bij je inbrengt als je slaapt(je partner ofzo) geen xtc pil, maar de mdma kristalletjes, fijnmalen en met water mengen, dan spuitje vullen, en plop.

de volgende ochtend merk je wat het effect was.

btw, ouders van vrienden of vriendinnen vinden het vaak geen probleem als ze je slapend op de bank tegenkomen. zolang er geen sporen van gebruik te zien of te ruiken zijn.

Addick

Bewuste gebruiker
Ben een paar keer in slaap gevallen met xtc.
Een keer in de klas vroeger,toen werd ik wakker in een keer met zo lekker gevoel,echt zo van ohja er zit xtc in me lichaam.

Een andere keer nadat ik totaal al vermoeide was door voorgaande drugs ben ik in de avond met xtc is slaap gevallen en niet meer wakker geworden.Kan mee geen dromen herrinneren in de ochtend,alleen voelde ik me redelijk uitgedroog toen ik wakker werd en had ook nog katerig gevoel.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je een half uur voor je remslaap mdma binnen krijgt, dan ga je vliegen. :grin: was in elk geval bij mij zo. als je het vlak voor de slaap doet, dan denk je te veel over na. maar als je al slaapt, dan heb je zeg maar een leeg blaadje, en je eigen gedachten sturen je. Zolang je geen zware inspanningen hebt gehad tot 3 uur voor het slapen, en niet te veel hebt gegeten.

Het is net wat anders dan mdma, heb t 4 keer geprobeerd, warvan ik één keertje alleen maar vreemd heb gedroomd. De andere keren best wel heldere dromen.

In elk geval supperlekker wakkerworden.

Hans

Wijs gebruiker
Misschien eens een idee voor een ervaren lucide dromer om drugs te gebruiken tijdens de REM slaap.

Schandalig.. ik stelde er net een paar vragen over op een lucide dromen forum, wordt mijn post meteen verwijdert..

Drugs blijkt op de meeste fora toch een taboe :(

xpressurself

Bewuste gebruiker
ben een keer op een feestje in slaap gevallen toen me pil insloeg. was al aardig moe en het voelde toch zo lekker om me ogen dicht te doen.. iets te lekker eigelijk, 2 min later schrok ik wakker beetje verbaasd maar wel relaxed uiteindelijk.

space scientist

Wijs gebruiker
hans zei:
Misschien eens een idee voor een ervaren lucide dromer om drugs te gebruiken tijdens de REM slaap.

Schandalig.. ik stelde er net een paar vragen over op een lucide dromen forum, wordt mijn post meteen verwijdert..

Drugs blijkt op de meeste fora toch een taboe :(

lucide dromer meld zich :grin:

ld4all neem ik aan, zijn ze idd nogal anti drugs

tomz0r

Badass junkie
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat ze niet kunnen slapen op mdma, ik slaap altijd heerlijk. Mijn bed is super lekker zacht en wakker worden is ook super, lekker actief, nog steeds niet moe.

xpressurself

Bewuste gebruiker
wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.

tomz0r

Badass junkie
xpressurself zei:
wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.

In slechts een paar procent van de pillen zit speed, 65% van de pillen bevatten gewoon mdma en bindmiddel.

Delirium

Badass junkie
Jeller zei:
ik was overlaatst bij iemand thuis en ze nam mdma na speed om te kunne slapen :)

:confused: Gaar. De nare lichamelijke bijwerkingen (strak gevoel in je lichaam, kaken en het lege gevoel in je maag) van MDMA zorgen er altijd wel voor dat ik echt niet in slaap kan vallen.

azgaza

Badass junkie
tomz0r zei:
xpressurself zei:

In slechts een paar procent van de pillen zit speed, 65% van de pillen bevatten gewoon mdma en bindmiddel.

Klopt, en ik ga bronnen voor jou posten, zodat xpressurself het helaas wel moet geloven:

Ta da:

En hier is de volledige tekst erbij te vinden:
http://www.drugs-test.nl/default18469.html

xpressurself

Bewuste gebruiker
hmm oke misschien heb je gelijk, maar wat is 'xtc-achtige stof' :rolleyes: md neem ik aan?

en ik word overigens toch een stuk anders als ik een pil slik dan als ik een goeie lik md neem, of bommetje ofzo.

azgaza

Badass junkie
xpressurself zei:
hmm oke misschien heb je gelijk, maar wat is 'xtc-achtige stof' :rolleyes: md neem ik aan?

en ik word overigens toch een stuk anders als ik een pil slik dan als ik een goeie lik md neem, of bommetje ofzo.

Ja met XTC achtige stof bedoelen ze MDMA, MDA, MDEA etc. MDxx-en dus. En het donkerrode is dus de pillen meet meerdere dingen, en de overige dus letterlijk overige troep. Ik weet verder trouwens niks over hoe het aanvoelt, maar.. laat je pillen eens testen, misschien heb jij wel gewoon veel pech met wat je krijgt in je pillen of zijn ze in jouw streek minder schoon?

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik val na het nemen van MDMA tegenwoordig altíjd in slaap. Voordat ik inslaap voel ik me heerlijk voldaan vermoeid, maar ik heb nog geen dromen gehad. Ik word meestal gewoon redelijk nuchter wakker, en 't lijkt alsof ik maar 10 minuten geslapen heb, maar ondertusse zijn we dan wel 6 uur verder.

heb er enkele dagen geleden nog een topic over geopend

Lost

Experimenterende gebruiker
als ik te veel sos had genomen slikte ik xtc om te kunnen slapen
maar dan vecht de coke en de xtc onderling een battle

maar ik sliep wel (een beetje) :sunglasses:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Een pil slikken voor je gaat slapen lijkt me niet echt gezond.. Helemaal niet als je het echt nodig hebt om in slaap te komen. En het is toch zonde van die pil? Als ik heb geslikt kan ik echt NIET slapen.. rook liever een jointje :stoned: - maar dat verschilt per persoon..

Annæ

Belezen gebruiker
ik zie inderdaad ook niet echt het nut in van een pil nemen vlak voordat je gaat slapen. kan je beter een jointje roken.
maar het kan idd zijn dat je zelfs moe wordt van xtc als je al beetje moe bent en als eenmaal de mdma toeslaat is ogen dicht doen wel fijn ja :}

angie123

Bewuste gebruiker
Ik kan nooit slapen met xtc op!! Ook niet met alleen mdma kristallen. Heb rusteloze benen en val pas tegen de ochtend in slaap na een diazepam te hebben genomen. Voel me we lekker relaxed, maar slapen?????ho maar!

Shiva1982

Belezen gebruiker
Dat is echt kut! Ben één keer in slaap gevallen kort nadat ik een pilletje had genomen. Ik schrok op een gegeven moment wakker, volgens vrienden vloog ik echt ineens op... voor hun erg grappig.

Maar ik had het de rest van de dag ijskoud en last van knallende koppijn. Dus doe mij maar een jointje voor het slapen haha :stoned:

.

deze zaterdag feestje gehad,
tege half 7 (de volgende ochtend) werd ik moe dus nam ik nog een half pilletje,
ik voelde er nietx van en ben in slaap gevallen,
maar ben wel wakker geworden met veeel spastische trekke :]
(had toen een uurtje geslapen ofzo)
en toen ik opstond waren mn peppille groot en toen ik een half uurtje later een jointje smoorde voelde ik t pilletje wel een beetje :]

x

Bovenaan