[XTC] Wat is de max?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Cuppie zei:
Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down.

Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo.

Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest.

Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel.

Het love gevoel komt puur door de Serotonine. Is die laag dan ervaar je dus weinig van je XTC.

Als je Serotonine goed is en je neemt zoals jij doet 3 keer 130 mg, dan ga je kei en kei hard al weeg je 2000 kilo. Dus beter gewoon even wachten tot je Serotonine is bijgevuld voordat je opnieuw XTC doet. Anders maakt het niet uit hoe hoog je dosis is, je gaat niet dat gevoel ervaren.

Succes!! :wink:

k00k

Bewuste gebruiker
Ik gebruik nu vanaf maart bijna elke 6 weken (soms 4 weken) alleen op grote feesten, festivals e.d. 11 september is mijn laatste keer en dan neem ik een ENORM grote pauze tot het festival seizoen weer begint :P Ik ervaar elke keer als ik gebruik nog als hetzelfde... :P Geen idee hoe dat komt (veel vitamine bruistabletten, veel, heel veel fruit en 5-HTP?).

Telpeva

Belezen gebruiker
@Gerrit2: Bijnemen om je MDMA niveau op pijl te houden is zeker, 3 uur is ook wel een nette periode dan.
Maar 260mg om te starten? Dat is wel rete-veel zeg :openmouth:! Voor de meeste mensen is een sterke pil van 160/180 teveel om in 1 keer in te nemen (die gaan out, misselijk, vd kaart)...
Of je houdt ervan om goed van de kaart te zijn en merkt de subtielere invloeden minder goed, maar ik denk dat jouw lichaam gewoon vrij goed 'bestand' is tegen MDMA. (Ik had dat met 2C-I; terwijl mijn maten net te hard gingen en het er behoorlijk zwaar mee hadden, voelde ik bijna niets.)
Het telt sowieso mee dat je veel (spier)massa hebt, en wat voor sport doe je precies? Bij sommige sporten maakt het lichaam veel endorfinen aan, en die endorfinen beinvloeden op hun beurt de dopamine afgifte; misschien zit daar de link in.

En wat is de max? Het is geen optelsom gelukkig: 1 pil = leuk, 10 pillen = whooohooo... Ik probeer altijd te richten op niveau van veel energie, dansen, ouwehoeren, maar niet van de kaart zijn, en dat zo lang mogelijk vast te houden... Het blijft een kunst :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
ik zou gewoon lekker beginnen (om bijvoorbeeld) 10 uur, 1 nemen.. kwart voor 11 nog 1, klapt de ene in, voel je m lekker, klapt die ander daarna ook lekker in na een half uurtje, is je hoogtepunt erg lekker!!

ik zou er sowiezo geen 3 uur tussen laten om bij te pakken want je hoogtepunt krijg je niet terug, je verlengt alleen het gevoel..

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.

En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.

Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier

Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!

tune*it

Newbie
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan

k00k

Bewuste gebruiker
tune*it zei:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:

Telpeva

Belezen gebruiker
k00k zei:
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:

*Schouderklopje*
*Kijkt k00k aan met respect reflecterend in zijn ogen*

Goed bezig!

Elohtibbar

Badass junkie
riflexz zei:
Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.

En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.

Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier

Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!

Wel als je het in die hoeveelheden en in die combinatie doet ja. :rolleyes:

tune*it

Newbie
k00k zei:
tune*it zei:

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding :)
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.

k00k

Bewuste gebruiker
tune*it zei:
k00k zei:
tune*it zei:

1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding :)
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.

Waarom denk je dat ik zeg: "Daar ben ik zo op tegen he." dus ja, ieder zijn eigen ding :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Metabolisme, piekconcentraties, verdelingsvolume, vetpercentage..

Farmacokinetiek, farmacodynamiek..het is allemaal wat.

Vlak het niet uit.

DDeeJay

Belezen gebruiker
dus, ik weet momenteel 85kg

ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang

heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad

ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?

EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht

MIA-1985

Wijs gebruiker
DDeeJay zei:
dus, ik weet momenteel 85kg

ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang

heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad

ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?

EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht

Hoogstwaarschijnlijk zijn die blauwe boompjes van jou +/- 179mg p.st. (als jij dezelfde batch als ik heb..) Als je normaal nooit meer dan 117mg pakt zou je een hele kunnen nemen, maar ga er dan maar wel vanuit dat je piek erg hoog zal zijn :tongueout: Misschien zelfs even schrikken(?)
Neem lekker een halfje, en als die goed inslaat en je er lekker bij voelt neemt je nog een halfje :) :hearteyes:

DDeeJay

Belezen gebruiker
jah ik zouw graag hard gaan maar ben altijd bang dat ik weer aandacht trek met te kotsen

dus denk dat ik een halfje pak en mish 30 min later nog een halfje

en later mischien (2-3 uur) een heele droppen?

alex0303

Experimenterende gebruiker
ik heb dit weekeind ook een goeie gepakt.....180 mg dat is een hoge dosis voor mij want ik weeg maar 49.5 heb eerst een halve en naar 1 uur de andere helft en oen ging ik goed hard :openmouth:

Bovenaan