Fishhead0707
Wijs gebruiker
Cuppie zei:Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down.
Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo.
Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest.
Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel.
Het love gevoel komt puur door de Serotonine. Is die laag dan ervaar je dus weinig van je XTC.
Als je Serotonine goed is en je neemt zoals jij doet 3 keer 130 mg, dan ga je kei en kei hard al weeg je 2000 kilo. Dus beter gewoon even wachten tot je Serotonine is bijgevuld voordat je opnieuw XTC doet. Anders maakt het niet uit hoe hoog je dosis is, je gaat niet dat gevoel ervaren.
Succes!!