Xyrem recept .

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@LucidLucy injecteer jij nog wel eens
Of is dat voorbij bij jou
Ik gebruik in principe niks meer. Als dat wel zo is, is het een niet bedoelde terugval.

Ik heb in mijn één na laatste terugval nog een aantal keer 3mmc en 2 keer A-PiHP geïnjecteerd. Venijnige verslaving ook.

Ik had toen ook keta en kreeg de lumineuze gedachte: "Als ik nou een paar spuitjes en (relatief dikke) naalden haal, dan kan ik m'n keta IM doen."
Ik heb daar zelf nooit echt negatieve ervaringen mee gehad in tegenstelling tot IV injecties. Daarnaast heb ik een hekel aan snuiven. Ik wilde ook een poging doen om te holen. En met mijn permatolerantie is dat nagenoeg onmogelijk.

Bij de apotheek hadden ze de maat naald niet die ik wilde. Dus werd het de dichtsbijzijnde (25G).

Eenmaal thuis stond ik in no-time al IV injecties 3mmc voor te bereiden. Ik had het kunnen weten natuurlijk. En tja, die grens weer over gegaan ook twee A-PiHP injecties gedaan.

Resultaat: uren lang bezig zijn met voorbereiden, aders zoeken, misprikken, etc. Veel frustratie. Als ik alles had geplugd was het veel makkelijker geweest, veel minder tijd gekost voor praktisch dezelfde high.

En dan nog meegenomen dat voor mij drugs na de eerste hit eigenlijk nieteens meer leuk is. De magie is eraf. En de nadelige fysieke en mentale effecten zijn veel groter dan het in mijn begintijd was.

Bovenaan