Zelfbeheersing

Kun jij de speedbal met rust laten ?

• Als ie er ligt gaat ie op, ook al weegt ie meer dan 10 gr.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben junk ik neem iedere dag dezelfde dosis dus de bal gaat niet zomaar op.

• Ik vermijd ballen in de vriezer.

• Ik houd niet van pep maar als er coke ballen inliggen base ik de totale vrieskist weg.

Stemmen: 2 50,0%
  • Wat een kul topic mag er een slotje op ?

Stemmen: 2 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok beste spietfreeks,

Ik hoor altijd dat gezeur van als ik een bal heb van 3 gram dan moet ie op ... zo ziekelijk hangen ze aan die vrieskist totdat ze uitgeput instorten onder de puisten en totaal paranoia.

Ik ben altijd erg beheerst, als er een 100 gram wiet zou liggen ga ik dat niet in 1 dag proberen weg te stomen. Het zelfde geldt voor een balletje van 3 gram pep.
Daar doe ik maanden mee, de poll vraag is dus kun jij je goed beheersen op je drugs voorraad ?

Stonie

ps: Keuze 2 ... was mijn keuze.

sabe007

Experimenterende gebruiker
ik heb vorige week een gram pep gekocht. en heb er die zelfde dag een tester gdn.en nu hebbek de rest nog over voor dit weekend. dus ik denk dat ik een zeer beheerste gebruiker ben :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb afgelopen week na mijn verjaardag de vier gram pep in mijn vriezer een week met rust gelaten (dat had ik een half jaar geleden dus ook niet gekund, nu wel!). Nu is het op, maar we hebben er een heel weekend met vier mensen in totaal van gesnoven. Best redelijk toch? :rolleyes:

btw ik had keuze 3 :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Uhm ja, vanaf zaterdag 16:00u t/m nu zo'n beetje.... Pep is wel al een tijdje op, maar mijn lief en ik hebben inmiddels ook het voorraadje Ritalin aangebroken... :flushed:

sabe007

relatine lijkt het effect hard op speed of kun je het er ellemaal niet meer vergelijken

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mwah, ik weet momenteel uberhaupt niet meer zo goed wat ik nog wel of niet voel... Ik ben ook al sinds zaterdag morgen 10u wakker namelijk, ik denk dat ik nu daar vooral de effecten van waarneem. Ik hallucineer alle kleuren van de regenboog en soms weet ik ook niet meer precies waar ik ook alweer ben. I like that :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Heb nu nog wat in huis liggen maar dat gaat weg voor wat ''vrienden''.
Sinds 1 december niks gebruikt.
Heb nu wat in huis en kan het laten liggen,dat zou ik toen niet kunnen.
Maar voel mezelf al stuk beter,en denk gewoon aan de kater die ik er van krijg en dan hoef ik het niet.

Krijg binennkort ook medicijnenonderzoek en drugsgebruik kan er dan al helemaal niet bij.Dus eigenlijk zou ik ff een laatste keer moeten gebruiken voor dat onderzoek :openmouth: .

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
acidboy zei:
Je bent in Amsterdam :)

Dank je :wink: Het is heel apart, heb het wel vaker, maar af en toe herken ik mijn eigen woonkamer niet meer vandaag. Dat heet met een deftig woord derealisatie als ik het goed heb en komt door slaap tekort.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
acidboy zei:
Flink slaaptekort kan gekke dingen doen met je ja :)

Ja, tot op zekere hoogte kan ik daar altijd heel erg van genieten. Maar vanavond wel echt naar bedje toe en nu ook geen ritalin meer bijsnuiven dus, want er gaat straks wel weer eens geslapen worden hier!

acidboy

Badass junkie
Hehe slaaptekort is niet zo mn ding, ik draai liever gewoon normale nachten en voel me dan een beetje fit overdag. But that's me, nu stoppen we met het topic van lysergine verneuken.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik moet toegeven dat ik het niet in huis kan hebben ligggen zonder dat ik iedere keer denk: hmm, ik zou een snuifje kunnen nemen. Steeds als ik iets ga doen, of bv iets moet doen waar ik zenuwachtig over ben, of wat veel energie kost, of waarin ik verlegen zou kunnen worden, (zo ongeveer iedere activiteit dus) dan schiet t door mn hoofd.
99 van de 100 keer denk ik, nee joh doe niet zo idioot, maar die ene keer denk ik, ach ja, doe es gek! Ik ben jong, en herman boord deed het ook!Eenmaal bezig denk ik altijd: ach, ik ben nu toch al bezig, dan kan ik het beter maar gelijk goed doen.

Mijn oplossing is gewoon niks in huis hebben liggen, dan denk ik er dus totaal niet aan! Zoals nu bv denk ik zelfs zovan: getverdemme speed wat is dat toch stom spul, enzo!! :hearteyes:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik kan alles laten liggen, maar met speed heb ik wat problemen. Tijdens de week kan ik eraf blijven, hoewel het ooit anders is geweest, maar in het weekend gaat dat niet. Het is niet dat alles opmoét, maar een gram gaat er op een weekend wel in.Vorig weekend was een uitzondering sinds lange tijd, maar dat was omdat mn dealer me rotzooi heeft verpatst.

3970

Wijs gebruiker
Mijn laatste keer speed was oudejaarsdag. Ondanks dat ik het nog wel heb liggen, heb ik niet de neiging om het te nemen. Ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we tot eind januari geen xtc/mdma zouden nemen, en ook geen speed. Dit om te kijken of het al dan niet nemen van speed iets veranderd aan het weer herstellen van mijn serotonine level.

Ik moet zeggen dat ik afgelopen zaterdag wel zin had om wat te nemen, maar dankzij mijn vrouw heb ik dat kunnen laten liggen :rolleyes:

Maar zodra ik eind januari weer eens wat XTC of MDMA op heb, ga ik ook zeker weer wat speed proberen. En dan waarschijnlijk dextro-amfetamine :mrgreen:

Hemi

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Redelijk.
Sowieso bij speed, ik neem een paar keer een lijn, maar een hele gram gaat zelden op op 1 avond. Behalve als ik met meer ben.

Met coke wordt het zeuren. Ik kan geen coke in mijn zak laten zitten en die bewaren voor een volgende keer als ik nog aan het uitgaan ben, maar als ik eenmaal thuis ben, dan kan ik het wel laten liggen.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik kan mezelf wel goed beheersen. Als ik aan de pep zou gaan komt men schoolwerk of men sportieve prestaties in gedrang, dat houdt me tegen om buiten het weekend om te gebruiken.

Funky Monkey

Badass junkie
Het is jammer dat je maar 1 ding kan kiezen... maar mijn keuze zou uitgaan tussen optie 1 en 3 :mrgreen: Ik heb dus maar 1 gestemt omdat daar "Als die er ligt" instaat :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TechNora zei:
en herman boord deed het ook!
:hearteyes:

:mrgreen: Dat zeg ik ook altijd over Jules Deelder, wanneer iemand uit mijn omgeving weer eens kritiek heeft op mijn speedgebruik :mrgreen:

En verder, ik moet het ook gewoon echt niet in huis hebben, want dan pak ik het ook. Dan denk ik, "ach een snuifje kan toch niet zo'n kwaad", maar ja eenmaal onder invloed blijft het dan zelden bij een enkele snuif....
Dat ik vorige week een hele week lang niet aan die 4 gr. heb gezeten en me heb ingehouden tot aan het weekend is wel echt een mijlpaal voor me! Toch, voor een volgende keer heb ik het liever niet in voorraad liggen. Dit was ook een verjaardagcadeautje, want zelf koop ik het laatste half jaar nooit meer dan 2 gr in...

Northawke

Wijs gebruiker
Geen problemen mee. D'r ligt sinds Oud en Nieuw nog een dikke gram in de kast en die gaat zeker de komende tijd nog niet op. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar op bepaalde gelegenheden en heb tussendoor de behoefte ook niet.

Special_K

Ik kan het met rust laten, tot ik begin. Heb hier 2 weken coke liggen gehad en perfect afgebleven. Heb dan op een dag 1 lijntje gesnoven omdat ik me wat pips voelde. Met als resultaat dat alles op was. (was wel minder dan 1g).
Met wiet of xtc heb ik dat probleem helemaal niet. Kan ik perfect afblijven.
Ik haat het aan coke dat je altijd meer en meer wilt. Maar 't is toch een zalige drug.

3970

Wijs gebruiker
Ik kan het goed lagen liggen in het kluisje. Ik neem zelden door de week iets, en als ik dat toch doe is het maar een beetje.(100-200 max) Ik moet elke morgen om 5 uur uit mijn bedje, dus ik heb mijn slaap nodig....

Als ik het in het weekend wil gebruiken, pak ik nooit meer dan 400-500, en niet meer dan 1 dag. Het is erg lekker, maar daarom laat ik het bewust ook de meeste tijd lekker in het kluisje liggen... :rolleyes:

B a r t

Newbie
zo een 20 dagen lekker snuiven met zn 2en helemaal super toch? komende 20 weekenden vol geplant haha,

of gewoon met 20 man in een woonkamer met zn alle opmaken in 1 avond, lijkt me ook leuk.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
B a r t zei:
zo een 20 dagen lekker snuiven met zn 2en helemaal super toch? komende 20 weekenden vol geplant haha,

of gewoon met 20 man in een woonkamer met zn alle opmaken in 1 avond, lijkt me ook leuk.

jep en dan gwn eel den avond PS3 spelen :grin: te fat

Phreakingout

Bewuste gebruiker
"Als ie er ligt gaat ie op, ook al weegt ie meer dan 10 gr."

Voor mij ligt die optie toch het meeste voor de hand, daarom wil ik ook eigenlijk niet hebben liggen. Want je blijft er toch weer elke keer vanaf snoepen, soms met tussenpozen van een week oid. Maar feit is dat je ( ik ) er niet vanaf kan blijven.

Verstandige besluit genomen om dit ook niet meer met regelmaat in te slaan voor bijv. feestjes, aangezien je dan altijd overhoudt en de "gebruiker dagen" dan ook verplaatsen naar doordeweeks.

Marla Singer zei:
Mwah, ik weet momenteel uberhaupt niet meer zo goed wat ik nog wel of niet voel... Ik ben ook al sinds zaterdag morgen 10u wakker namelijk, ik denk dat ik nu daar vooral de effecten van waarneem. Ik hallucineer alle kleuren van de regenboog en soms weet ik ook niet meer precies waar ik ook alweer ben. I like that :hearteyes:

Heb jij eigenlijk een baan of iets anders? Gewoon nieuwsgierig, lees vaak dat jij mooie tijden hebt ook doordweeks. Vroeg me dus af of je verder geen verplichtingen hebt e.d. :)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Hier kan beide niet zomaar blijven liggen volgens mij..

Intensievere dingen waar je beetje van de wereld van kan zijn zoals LSD, XTC, enzovoort heb ik wel totaal geen moeite mee. Het gevaar van Speed en Coke, is dat het niet zo snel opvalt, en je er als persoon zijnde nog helemaal bij bent.

Dr. Tommy

Badass junkie
ik kan mij tot nu toe goed beheersen, denk er zelfs bijna niet meer aan.
alleen als ik wat in de vriezer zou hebben moet het wel op...

Bovenaan