Frisko zei:jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk![]()
![]()

Junkie_I zei:@ melissa
bedoelde ook niet dat je honger kreeg als je trek hebt, maar dat je het kan vergelijken met elkaar. als je lichaam eten nodig heeft, dan krijg je honger en dat voel je in je maag. als je lichaam om coke vraagt, dan krijg je trek en dat voelt aan als een zenuwachtig gevoel.
Frisko zei:brrr,tis toch moeilijk hé...kutkriebels!!!
tis vrijdag en heb nog altijd zin erin!!!!![]()
Frisko zei:jah,wss wel ja...als ze me bellen dat ze me aannemen voor werk,dan vier ik het het!!,anders zie ik er wel weer vanaf denk ik![]()
Frisko zei:dakdekker![]()

Mac... zei:Melissa,
Beest dat je bent.
Grrrrrr
![]()
Mac... zei:Ja ik heb ook besloten om het er maar ff van te nemen nu ik jong en vrij ben.
ik heb nu 2,5 week niet gebruikt en het gaat echt goed! heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. snuif nu liever wat speed en krijg weer zin in een pilletje ..Frisko zei:hehe,heb er toch vanaf gezien...klein beetje speed vant weekend gebruikt,maar voor de rest weer nie veel!!![]()
volgende week miss nog wel eens...
heb weer sos aan een prijs aangeboden gekregen,waar ik moeilijk nee tegen kan zeggen![]()
![]()
![]()
idd daar zeg je het,snuif nu liever wat speed!cunt zei:ik heb nu 2,5 week niet gebruikt en het gaat echt goed! heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. snuif nu liever wat speed en krijg weer zin in een pilletje ..Frisko zei:hehe,heb er toch vanaf gezien...klein beetje speed vant weekend gebruikt,maar voor de rest weer nie veel!!![]()
volgende week miss nog wel eens...
heb weer sos aan een prijs aangeboden gekregen,waar ik moeilijk nee tegen kan zeggen![]()
![]()
![]()
Frisko zei:blaat blaat,gisteren nog eens een gram coke gehaald...brakke kwaliteit!!
ik zie er vanaf nu vanaf!!
ik moet geen coke meer!!!bah nee!!!!!
dan haal ikme liever een gram keta in het vervolg!!!!
einde coke hoofdstuk voor mij dus!!!!!!!!!!!![]()
hmmmmz,echt goeie cocaine heeft wel iets vind ik jaJonirsz zei:Frisko zei:blaat blaat,gisteren nog eens een gram coke gehaald...brakke kwaliteit!!
aaaah wat erg, vind je coke beter dan keta?![]()
keta ownedFrisko zei:hmmmmz,echt goeie cocaine heeft wel iets vind ik jaJonirsz zei:Frisko zei:blaat blaat,gisteren nog eens een gram coke gehaald...brakke kwaliteit!!
aaaah wat erg, vind je coke beter dan keta?![]()
![]()
maar ketamine is toppie spul!!!!(als het goeie is)![]()
idd net hetzelfde als mij...,alleen die kleine lijnen derna werden ook dikke lijnen hierHDA zei:dat heb ik nooit gehad, nee... Van mij was het meestal zo snel mogelijk naar huis om m'n eerste lijn te nemen en dan kleine bijnemen tot je van de wereld bent. Ik moest altijd wel een sigaret bij de hand hebben om direct na m'n lijn (elke lijn) te roken.
Ooit heb ik zo eens moeten 5 km omrijden om sigaretten te halen, daar stond ik dan in het midden van de nacht aan het nasnuiven aan de kassa van het tankstation... "een pakje L&M lights en een sixpack Jupiler, alstublieft-tublieft-tublieft !" (snuif)
![]()
HDA zei:dat heb ik nooit gehad, nee... Van mij was het meestal zo snel mogelijk naar huis om m'n eerste lijn te nemen en dan kleine bijnemen tot je van de wereld bent. Ik moest altijd wel een sigaret bij de hand hebben om direct na m'n lijn (elke lijn) te roken.
Ooit heb ik zo eens moeten 5 km omrijden om sigaretten te halen, daar stond ik dan in het midden van de nacht aan het nasnuiven aan de kassa van het tankstation... "een pakje L&M lights en een sixpack Jupiler, alstublieft-tublieft-tublieft !" (snuif)
![]()
cunt zei:hebben jullie ook wel is dat je vlak voordat je de 1e lijn naar binnen snuift ff een momentje hebt dat je er geen zin in hebt, maar na je 1e lijn vind je het weer helemaal geweldig en ben je blij dat je het wel gedaan hebt ..?
heb ik vrij gehad eigenlijk.. best apart, want dan leef je er een aantal dagen naar toe en dan opeens heb je er geen zin in!
ja anders word ge knettergek hemelissa zei:cunt zei:hebben jullie ook wel is dat je vlak voordat je de 1e lijn naar binnen snuift ff een momentje hebt dat je er geen zin in hebt, maar na je 1e lijn vind je het weer helemaal geweldig en ben je blij dat je het wel gedaan hebt ..?
heb ik vrij gehad eigenlijk.. best apart, want dan leef je er een aantal dagen naar toe en dan opeens heb je er geen zin in!
heb ik altijd.........
moet ik mezelf echt aanzetten tot die eerste.....
mischien is t wel omdat je weet wat voor een come down je ervan krijgt.....
een paar uur later,en tja als de eerste erin zit is t kwaad alweer geschied....
zo heb ik ooit is een keer een snuifje van iemand genomen terwijl ik wist dat er meer niet inzat,nou nooit meer dus he![]()
![]()
ik heb altijd mijn eigen lading en anders hoeft t niet.......
dat moet wel werken he?schranziewanzie zei:ja anders word ge knettergek hemelissa zei:cunt zei:hebben jullie ook wel is dat je vlak voordat je de 1e lijn naar binnen snuift ff een momentje hebt dat je er geen zin in hebt, maar na je 1e lijn vind je het weer helemaal geweldig en ben je blij dat je het wel gedaan hebt ..?
heb ik altijd.........
moet ik mezelf echt aanzetten tot die eerste.....
mischien is t wel omdat je weet wat voor een come down je ervan krijgt.....
een paar uur later,en tja als de eerste erin zit is t kwaad alweer geschied....
zo heb ik ooit is een keer een snuifje van iemand genomen terwijl ik wist dat er meer niet inzat,nou nooit meer dus he![]()
![]()
ik heb altijd mijn eigen lading en anders hoeft t niet.......
ma ik werk da zenuwgevoel tegen met een joint werkt perfect