zenuwgevoel?

Frisko

Badass junkie
whaaa bijna 1 maand en 25 dagen :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
de zin was er vorige week weer....amaaaaaai nog niet!!
maar heb me kunnen beheersen...ben niets gaan halen!! :) :)
het gaat dus allemaal goed en wel :grin: :grin: :grin:

mzzls :wave: :wave: :wave:

Bal0n

Badass junkie

Frisko

Badass junkie
idd,dit gevoel is het dus...hoewel de situatie zich wel wat aan het normaliseren is na 2 maanden clean... :)

melissa

Wijs gebruiker
honger gevoel zou ik t niet wil noemen.......
als ik de kriebels heb,heb ik nmlk. alles behalve honger.....
en als ik dan niks gegeten heb die dag,dan word ik er zelfs kotsmisselijk van..........tot dat ik die eerste lijn pak........
en alles als sneeuw voor de zon verdwenen is.......
mijn vriend hoeft t woord coke maar te horen en zit al op de wc.....
of hij nou gaat gebruiken of niet.....
wel makkelijk,als je verstopt zit begin je gewoon over sos.......
probleem opgelost.....
nou heb ik vorrigge week niks gebruikt,en waarschijnlijk gaat dat vanavond wel gebeuren........
maar van zenuwen nog lang geen sprake hier.........
mischien kan ik er maar beter van afzien :confused:
want t zijn voornmlk. de zenuwen die mij altijd de das om doen,maarja waarschijnlijk als je een ander ziet gebruiken.........
ik zie wel :(

Frisko

Badass junkie
jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk :( :)

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk :( :)

das em ja..........
voortaan noem ik t achtbaan kriebels.........
heel goed geformuleerd fris :wave: :wave:

Junkie_I

Experimenterende gebruiker
@ melissa

bedoelde ook niet dat je honger kreeg als je trek hebt, maar dat je het kan vergelijken met elkaar. als je lichaam eten nodig heeft, dan krijg je honger en dat voel je in je maag. als je lichaam om coke vraagt, dan krijg je trek en dat voelt aan als een zenuwachtig gevoel.

melissa

Wijs gebruiker
Junkie_I zei:
@ melissa

bedoelde ook niet dat je honger kreeg als je trek hebt, maar dat je het kan vergelijken met elkaar. als je lichaam eten nodig heeft, dan krijg je honger en dat voel je in je maag. als je lichaam om coke vraagt, dan krijg je trek en dat voelt aan als een zenuwachtig gevoel.

ik lees t ja...... :wink: :wave:
hmhm........

antz

Newbie
mnnnnnnnnnnn, ik zou gewoon proberen te stoppen. Stop het (goed verpakt) onder deg rond ofzo, dat als je het pakt je jezelf trappeert van : wat ben ik nu aan het doen?
Denk dat het je lukt, maar zou het serieus nemen!

Frisko

Badass junkie
jah,wss wel ja...als ze me bellen dat ze me aannemen voor werk,dan vier ik het het!!,anders zie ik er wel weer vanaf denk ik :)

melissa

Wijs gebruiker
ik heb nu ff de kriebels......
maar als ik bezig ben zijn ze weg........
dat komt omdat ik hier rondhang terwijl t weekend is.....
foute boel dus :(

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:

whahaha 50 procent van mijn mannelijke vrienden zijn dakdekkers.
ik heb ooit is wat met een jongen gehad die bij ons aan de overkant aan t dak bezig was.....
t was zomer ........
hij had lange blonde krullende haren tot in zijn nek.....
en was helemaal bruin.......
en daar stond hij in zijn blote bast helemaal zwetend aan t dak te werken....
en ik lag maar op t balkon te zonnen in mijn bikini......inplaats van aan t water......
toen alle spullen werden ingepakt omdat de klus geklaard was......vond ik t toch tijd hem(en zijn oude colega)op de koffie te vragen.....
whahaha afspraakje 1 was geregeld.......
hij reed een witte buggy,zo werd ik opgehaald......
1 heftig avontuurtje aan en in t water.........
en toen vond ik t beter om hem zo te herinderen.......
theo......de dakbedekker.......hmmmmmmmmmmm :rolleyes:
ik was 17 toen by the way.......
en geen ouwe theemuts die de dakbedekker wou versieren hoor :flushed:

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja ik heb ook besloten om het er maar ff van te nemen nu ik jong en vrij ben.
:wink: :wink:

heerlijk man.......vrijgezel zijn......
ik maak me nu wat drukker ben ook al wat ouder heb kids.......
vrijgezel zijn is voor mij nu niet meer zo voordelig :grin: :grin:
maar een serieuze relatie als je nog jong bent daar heb ik nooit aan meegedaan.......
er was zoveel te beleven :wink:

Frisko

Badass junkie
hehe,heb er toch vanaf gezien...klein beetje speed vant weekend gebruikt,maar voor de rest weer nie veel!! :)
volgende week miss nog wel eens...
heb weer sos aan een prijs aangeboden gekregen,waar ik moeilijk nee tegen kan zeggen :grin: :grin: :stoned:

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
hehe,heb er toch vanaf gezien...klein beetje speed vant weekend gebruikt,maar voor de rest weer nie veel!! :)
heb weer sos aan een prijs aangeboden gekregen,waar ik moeilijk nee tegen kan zeggen :grin: :grin: :stoned:
ik heb nu 2,5 week niet gebruikt en het gaat echt goed! heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. snuif nu liever wat speed en krijg weer zin in een pilletje ..

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
Frisko zei:
ik heb nu 2,5 week niet gebruikt en het gaat echt goed! heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. snuif nu liever wat speed en krijg weer zin in een pilletje ..
idd daar zeg je het,snuif nu liever wat speed!
moet toch iets hé spijtig genoeg :)

Frisko

Badass junkie
blaat blaat,gisteren nog eens een gram coke gehaald...brakke kwaliteit!!
ik zie er vanaf nu vanaf!!
ik moet geen coke meer!!!bah nee!!!!!
dan haal ikme liever een gram keta in het vervolg!!!!

einde coke hoofdstuk voor mij dus!!!!!!!!!!! :)

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Frisko zei:

aaaah wat erg, vind je coke beter dan keta?:openmouth::openmouth:

Frisko

Badass junkie
Jonirsz zei:
Frisko zei:

hmmmmz,echt goeie cocaine heeft wel iets vind ik ja :)
maar ketamine is toppie spul!!!!(als het goeie is) :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Jonirsz zei:
Frisko zei:

hmmmmz,echt goeie cocaine heeft wel iets vind ik ja :)
maar ketamine is toppie spul!!!!(als het goeie is) :wink:
keta owned
keta is ZEKER beter als coke
twijfel ikk nog geen sec aan eerlijk gezegd

cunt

Wijs gebruiker
hebben jullie ook wel is dat je vlak voordat je de 1e lijn naar binnen snuift ff een momentje hebt dat je er geen zin in hebt, maar na je 1e lijn vind je het weer helemaal geweldig en ben je blij dat je het wel gedaan hebt ..?

heb ik vrij gehad eigenlijk.. best apart, want dan leef je er een aantal dagen naar toe en dan opeens heb je er geen zin in!

HDA

Bewuste gebruiker
dat heb ik nooit gehad, nee... Van mij was het meestal zo snel mogelijk naar huis om m'n eerste lijn te nemen en dan kleine bijnemen tot je van de wereld bent. Ik moest altijd wel een sigaret bij de hand hebben om direct na m'n lijn (elke lijn) te roken.
Ooit heb ik zo eens moeten 5 km omrijden om sigaretten te halen, daar stond ik dan in het midden van de nacht aan het nasnuiven aan de kassa van het tankstation... "een pakje L&M lights en een sixpack Jupiler, alstublieft-tublieft-tublieft !" (snuif)
:grin:

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
dat heb ik nooit gehad, nee... Van mij was het meestal zo snel mogelijk naar huis om m'n eerste lijn te nemen en dan kleine bijnemen tot je van de wereld bent. Ik moest altijd wel een sigaret bij de hand hebben om direct na m'n lijn (elke lijn) te roken.
Ooit heb ik zo eens moeten 5 km omrijden om sigaretten te halen, daar stond ik dan in het midden van de nacht aan het nasnuiven aan de kassa van het tankstation... "een pakje L&M lights en een sixpack Jupiler, alstublieft-tublieft-tublieft !" (snuif)
idd net hetzelfde als mij...,alleen die kleine lijnen derna werden ook dikke lijnen hier :flushed:

melissa

Wijs gebruiker
HDA zei:

ja lol........
sigaretten hadden we hier altijd genoeg........
t was t bier van de heren dat altijd op was........
dan ging die van mij met een kop de deur uit.....nou,nou...
en gewoon naar de alberthein he :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
cunt zei:
hebben jullie ook wel is dat je vlak voordat je de 1e lijn naar binnen snuift ff een momentje hebt dat je er geen zin in hebt, maar na je 1e lijn vind je het weer helemaal geweldig en ben je blij dat je het wel gedaan hebt ..?

heb ik vrij gehad eigenlijk.. best apart, want dan leef je er een aantal dagen naar toe en dan opeens heb je er geen zin in!

heb ik altijd.........
moet ik mezelf echt aanzetten tot die eerste.....
mischien is t wel omdat je weet wat voor een come down je ervan krijgt.....
een paar uur later,en tja als de eerste erin zit is t kwaad alweer geschied....
zo heb ik ooit is een keer een snuifje van iemand genomen terwijl ik wist dat er meer niet inzat,nou nooit meer dus he :openmouth: :openmouth:
ik heb altijd mijn eigen lading en anders hoeft t niet.......

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
cunt zei:

heb ik altijd.........
zo heb ik ooit is een keer een snuifje van iemand genomen terwijl ik wist dat er meer niet inzat,nou nooit meer dus he :openmouth: :openmouth:
ja anders word ge knettergek he
ma ik werk da zenuwgevoel tegen met een joint werkt perfect

melissa

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
melissa zei:
cunt zei:

heb ik altijd.........
ja anders word ge knettergek he
ma ik werk da zenuwgevoel tegen met een joint werkt perfect
dat moet wel werken he?
jammer alleen dat ik er nogal slecht op reageer......
heb nu ook weer die kloote kriebels,alias ik moet naar de wc gevoel :flushed: :flushed:
verdomme toch.......
gelukkig weet ik dat t niet kan moet vanavond om 8 uur achter de bar staan,tussen de dronken mannen........bar verhalen aanhoren....
alhoewel me dat waarschijnlijk beter af zou gaan met een..... nehhhhhhhhhhhhhhhhhh :wave:

Frisko

Badass junkie
blaat

om dit topic even omhoog te schoppen en jullie in te lichten hoe het nou net nog zit met mijn cocaine gebruik...

ben inmiddels van 1 januari clean!!
nouja clean...
ik heb intussentijd nog eens 2gr gekocht...
laatste keer was 3 weken geleden ofzo...
was echt goeie coke maar vond er weer geen flikker aan...
best goed bezig lijkt me zo!!

ik vind het nog wel eens fijn om eens te doen,maar om zoals ervoor 1 tot 2gr per week erdoor te snuiven zie ik nietmeer zitten!!!

melissa waar ben jij nou dan????? :)

Bovenaan