ziek + blowen ?

kben vandaag een beetje ziekjes, veel hoesten en verkoudheid beetje hoofdpijn en voel me heel sloom en traag.. gwn een beetje kut dus :rolleyes:

nu is mn vraag maakt het uit als ik nu ga blowen? kheb namelijk echt ontzettend trek in een dikke joint maar ik vraag me af of dat wel slim is met mijn omstandigheden.

iemand advies of heeft die zelf eens geblowd terwijl die beetje ziekjes was?
thx :stoned:

acidboy

Badass junkie
Tsjah, blowen is logischerwijs niet bevorderlijk voor de optimale omstandigheden die voor je lichaam wel prettig zijn, willen ze een virus of bacterie uit de weg ruimen.

Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.

Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.

Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden? :) (Just a random thought)

acidboy zei:
Tsjah, blowen is logischerwijs niet bevorderlijk voor de optimale omstandigheden die voor je lichaam wel prettig zijn, willen ze een virus of bacterie uit de weg ruimen.

Maar of je dan ook daadwerkelijk langer ziek zal blijven als jij nu een jointje rookt? Ik heb het idee van niet, hangt uiteraard wel een beetje van de aard van de ziekte af.

Dus ja, het beste is om gewoon niet te blowen en je lichaam alle ruimte geven om weerstand te kunnen bieden tegen de ziekte. Maar ach, denk niet dat het veel kwaad kan.

Overigens, wie weet ga je je psychisch gezien wel een stuk beter voelen van een jointje, hetgeen het herstel weer erg positief kan beinvloeden? :) (Just a random thought)

achjah ik steer dr 1tje op en we zien wwel :stoned:
ik laat je wel weten hoe het gegaan is :mrgreen:

Hoh, als dat het enige is wat je hebt, kan kan het zeker niet veel kwaads doen.
Ik zit sinds gisteren met een virusje (overgeven,en voor de rest niks speciaals) en heb ook nog zitten smoken :) niks aan de hand achteraf, nog is goed alles van mijn maag gekotst en achteraf chill in slaap gevallen :)
Iets dramatisch zal er nu niet meteen gebeuren :tongueout:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Als ik wat ziekjes ben blow ik ook , het jointje smaakt me dan iets minder , maar ik voel me wel altijd super super gaar :P Blowen maar zou ik zeggen

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ligt er een beetje aan hoe erg het is en hoe je erover denkt als je stoned ben, als je telkens denk van ik ben ziek hopen dat ik niet zieker wordt heb je kans dat je erg ziek wordt. Gewoon lekker rustig aan doen, lekker rustig stoned zijn, zitten, of tv kijken, rustig op bed liggen of slapen weet ik het wat je ga doen kan het geen kwaad, ik heb migraine als ik dan erg koppijn ben en misselijk ben en ik blow voel ik me meestal wel lekker, maar ik heb ook 1 keer gehad dat ik binnen 20 minuten na het blowen al vanalles eruit gooiden, slapen lukte ook niet.

TrippyShit

Badass junkie
Ligt eraan op welke manier je ziek bent. Als je je echt zwaar belabbert voelt zal het blowen het alleen maar waardelozer maken. Het kan ook, had ik wel eens, dat het blowen je juist even opknapt. Daarna voel je je wel gewoon weer kut enzo hoor :P Maar je zal er niet echt (langer) ziek(er) van worden..

cropp

Badass junkie
het zou voor mij niet uitmaken, ik zal er niet meer out van gaan maar of je je beter voelt

ik zou proberen mijn waardeloze, slappe gevoel te accepteren en er door extreem te gaan ontspannen, en daar past dan weer een joint bij

PillenJunk

Experimenterende gebruiker
Vorig jaar in de winter had ik twee weken longontsteking en last van m'n astma (best wel erg) en mocht ook niet naar school of buiten..
.. maar.. :grin:
toen ben ik 's avonds ook gewoon naar buiten gegaan om ff te blowen,
dus ik denk dat het wel kan want ik werd er niet meer zieker van.
Mja niet iedereen is zo getikt als mij.. :stoned: :P

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
kan geen kwaad, ik was in fabruari echt ziek, altijd 38.5 - 39 graden, de derde dag eentje gerold, voelde me onmiddelijk in orde :hearteyes: , had toen iets bove de 37 graden en had voor het eerst in die dagen is iets deftig binnengekregen, ben toen in de zetel gaan liggen en daar nog wat liggen genieten, na 2 en een half uur had ik trug 38 graden :angry: maar toen waren men ouders al terug thuis, kon ik niet meer blowen :angry:
dus, kan zeker geen kwaad :hearteyes:

buzzrider

Wijs gebruiker
stevenkeuh zei:
Als ik wat ziekjes ben blow ik ook , het jointje smaakt me dan iets minder , maar ik voel me wel altijd super super gaar :P Blowen maar zou ik zeggen
Idem, al smaakt bij mij een joint wel bijna altijd :stoned:
Als m'n maag niet goed is helpt een joint zelfs !

cropp

Badass junkie
buzzrider zei:
stevenkeuh zei:
Idem, al smaakt bij mij een joint wel bijna altijd :stoned:
Als m'n maag niet goed is helpt een joint zelfs !

presies, van blowen word je rustig

Kontrast

Newbie
Zodra ik merk dat ik verkouden word ga ik altijd jointjes roken. Werkt bij mij heel goed om de hoest 'los' te maken en het lijkt wel alsof het proces van verkouden zijn versnelt wordt. Als je heel stoned word lijkt het ook net alsof je heel verkouden bent, misschien dat dat het m doet? Of misschien zorgt die rook wel voor een afweerreactie waardoor je slijm krijgt wat weer helpt bij het verwijderen van al die ziektebacillen?? Ik weet in ieder geval dat het (bij mij) werkt haha.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik vond wietthee erg lekker toen ik grieperig en verkouden was. Daarmee belast je je longen en je keel ook niet :)

Kontrast

Newbie
Word je wel stoned van die thee?? Hoe maak je die dan klaar? Een plakje spacecake lijkt me ook top, al lijkt hasjolie me nog het beste..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zooo wat een bump zeg...

Maar als ik een beetje ziek ben, is puur roken voor mij altijd een hele goede manier om me wat minder beroerd te voelen.
Tabak moet ik dan niet aan denken, hoewel ik doorgaans wel een nicotine junk ben.

Ook moet ik opmerken dat sinds ik ''vast'' blow, ik veel minder ziek ben dan voorheen.
M'n levensstyle is er echt niet op vooruit gegaan, maar het valt me wel op.

Edit: Even een linkje voor je over de wietthee: http://www.mediwiet.nl/Mediwietthee%20m ... %20zo.html

Google, 3e hit :grin:

Kontrast

Newbie
blowen heeft wederom gewerkt. Gisteren was ik nog snotverkouden en vandaag alleen nog maar een beetje snotterig, verder heb ik het gevoel de hele wereld aan te kunnen.

Wat ik overigens bizar vind is dat joints (wiet+tabak) bij verkoudheid beter werken dan vaporizen (iets wat ik normaal alijd doe)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Kontrast zei:
Wat ik overigens bizar vind is dat joints (wiet+tabak) bij verkoudheid beter werken dan vaporizen (iets wat ik normaal alijd doe)

Bij mij dus overduidelijk omgedraaid..
Misschien is het de stonedheid zelf, die je op dat moment even die mentale oppepper kan geven om je ''ziekheid'' te overheersen.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb ook de ervaring dat ik erg opknapte na het roken van een joint toen ik verkouden was.
Tijdens het roken van de blow hoeste ik wel de longen uit me lijf maar dat zakte weer toen de blow op wasl ben heerlijk gaan slapen en werd gewoon helemaal fris en fruitig wakker :stoned:

Lizz

Belezen gebruiker
Op deze clip zien jullie een vriend van mij, de kwaliteit is niet zo goed maar wel het luisteren waard....

hij was helemaal verontwaardigt dat ik over mijn griep zat te zeuren. Hij zei ''YOU'VE GOT YOUR HERBS, SO USE THEM'' !!! En hij had gelijk, bij een griep neem ik geen paracethamol meer, maar wiet....

:stoned:

spacelord

Wijs gebruiker
Voor je lichaam zal het alleen maar meer kwaad kunnen, maar het kan wel goed doen. Bij mij neemt het misselijkheid weg en hoofdpijn. Ik wordt er ook zeker 3x zo stoned van als normaal :beer:

Intoxication

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Voor je lichaam zal het alleen maar meer kwaad kunnen, maar het kan wel goed doen. Bij mij neemt het misselijkheid weg en hoofdpijn. Ik wordt er ook zeker 3x zo stoned van als normaal :beer:
Als dat echt waar is ga ik vannacht bij -2 in m'n blote flikker de tuin rondlopen :rock:

spacelord

Wijs gebruiker
Intoxication zei:
spacelord zei:
Als dat echt waar is ga ik vannacht bij -2 in m'n blote flikker de tuin rondlopen :rock:

Ik zal alvast een camera klaarleggen :wink:

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ligt eraan of ik ook keelpijn heb en hoesterig ben, want ook al zal blowen dan de symptomen een paar uur verlichten, het zal dan het herstel alleen maar belemmeren.

Ik zou voor griep met keelpijn en kriebelhoest liever een sterke wietthee zetten met een lepel honing. Dan is het echt een proper medicijn gewoon :stoned: .

Bovenaan