Zomerse Bos Trip

Allolalie

Bewuste gebruiker
Heey Tripstars!!

Ik broed al enige tijd op het plannetje om van de zomer met een select en voor geselecteerd groepje bewezen trippers de bossen te verkennen (op lsd). Ik woon in Apeldoorn en er zijn hier mooie bossen en de heidevelden zijn ook niet te versmaden.
Lijkt dit jullie wat? Zoals gezegd lijkt het mij niet slim om het zomaar met iedereen te doen, maar dat zien we dan wel?

Zijn er geïnteresseerden?

Groetjes Johannes de "bos"tripper

azgaza

Badass junkie
Ik vind het sowieso een leuk idee, als je het niet tussen eind juli en half augustus doet wil ik er wel bij zijn (want die weken ben ik weg). Sowieso heb ik nog nooit in een écht bos getript en lijkt me dat al tijden erg leuk, maar hier in de buurt zijn niet echt van die ver-ken-bossen, dus ja: leuk idee.

takala

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Ik heb geen zin om blind te worden :P Dus helaas ik kan niet mee.

Blind? heppie schrik van het grote boze bos?

En lijkt me mooi idee, ik benijd jullie want ik woon in de grote boze stad is het soms moeilijk rustige tripplekjes te vinden.
Of ik moet van plek tot plek met bus of tram. Altijd leuk als er aan jou zelf nix te zien is (dat je onder invloed bent van iets), terwijl je de wereld en mensen in zo'n toestanden ziet vervormen :mrgreen:
Op naar het bosj!

shokora

Wijs gebruiker
Lijkt me vet idee. Als ik in de zomer experienced genoeg ben met LSD, dan zal ik er proberen bij te zijn.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik ben er sowieso bij! Toevallig deze zaterdag nog in Apeldoorn getript, kwam uiteindelijk bij Paleis 't Loo uit waar je inderdaad een heel mooi bos hebt. Het deed me aan iets Noors denken ofzo, misschien wel het mooiste bos wat ik ooit heb gezien :P maar misschien kwam dat wel door de acid...

Enniewee, i'm in!!!

Adreno

PS: Misschien is het wel handig als er geen mensen komen die nog nooit op alice hebben getript? Lijkt mij niet zo'n fijn idee iig, no offense hoor...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me een heel cool idee. :)

De veluwe is wel fijn, het bos bij paleis het loo ook maar dat is redelijk groot. En wat denk je van dat enorme park berg en bos? Dat vond ik altijd geweldig om te wandelen (en te larpen :flushed: )

azgaza

Badass junkie
Adrenochroom zei:
PS: Misschien is het wel handig als er geen mensen komen die nog nooit op alice hebben getript? Lijkt mij niet zo'n fijn idee iig, no offense hoor...

Vind ik eigenlijk ook wel een goede voorwaarde, dat mensen alleen komen die tenminste wel wat ervaring hebben, dat is voor de andere trippers aangenamer, want dan krijg je niet onbewust toch het gevoel dat je op bepaalde mensen gaat letten.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Stel je voor dat ik het organiseer kan sowieso niet iedereen mee. Dan zal ik selecteren onder andere op ervaring... :)

azgaza

Badass junkie
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.

Allolalie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik denk iniedergeval dat het sowieso handig is om te bepalen dat mensen die helemaal geen ervaring hebben sowieso niet kunnen komen, en ook dat de locatie niet op het forum gepost wordt maar op een andere manier aan iedereen die mee wil doorgegeven wordt gezien het toch een illegale stof betreft, al zijn het dus in dit geval gebruikershoeveelheden.

Helemaal mee eens, ik denk ook dat een vooraf geselecteerde groep, meer kans bied tot een goede tripdag... ik heb namelijk geen zin in incidenten.

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu 2 keer in de omgeving van apeldoorn in de natuur getript (op paddestoelen weliswaar).
Een keer in het orderbos je hebt daar echt een hoop mooie afgeschermde plekjes waar geen hond komt, en de sprengen (natuurlijke beekjes in het bos) zijn ook echt gigantisch mooi om eindeloos naar te kijken, hoe dat water vervormd en zijn invloed heeft op het zand in en de verschillende zandsoorten die in lange strengen meegevoerd worden en de turbulentie op de plekken waar wortels in het water steken etc. zucht... echt fascinerend :P

Andere keer was op radio kootwijk, was toch iets minder maar ook wel heel vet, de natuur is daar minder divers, je hebt echt gigantisch uitgestrekte zandvlakten met alleen maar hele klein plantjes op de grond en dan heb je weer een naaldbos. Het mooi van radio kootwijk is wel dat je daar een heel hoog gebouw hebt waar aan je je makkelijk kan orienteren als je daar je fietsen/auto whatever neer zet, raak je niet zo makkelijk de weg kwijt.
Het nadeel is wel weer dat je er volgens mij wel op bepaalde plekken gevaarlijke vennen hebt (waar je in kunt verdrinken), maar ik ben ze niet tegen gekomen en volgens mij loop je daar ook niet zo maar in.

Dat wou ik even delen :mrgreen:

jcp

Bewuste gebruiker
I'm in! ik woon in omgeving ermelo ook bos zat, maar ik kom ook zo naar apeldoorn toe voor een bos tripje! :wink:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
als het een zomerste trip wordt. ga ik mss wel mee, namelijk heb ik nog veel tijd voor ervaring op te doen. of zou ik het niet wagen tussen jullie ervaren trippers

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat als we een lijst maken we beter meteen kunnen na gaan wie er al redelijk wat ervaring hebben, zodat we de kans op ongelukken nu al wat verminderen, en.. dan moeten we denk ik even een grens trekken daarvoor, want het lijkt me dat we daar geen ongelukken willen.

jcp

Bewuste gebruiker
Mwah het duurt nog even voor het zomer is :) voor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden :grin:

Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.

Allolalie

Bewuste gebruiker
ik denk dat we kort van te voren een weekend moeten kiezen met mooie weersvoorspellingen, nogmaals wanneer ik organiseer kies ik ook de mensen, niet om lullig te doen, maar met de (kleine) organisatie brengt toch ook enige verantwoordelijkheden met zich mee, ten minste zo zou dat voor mij voelen,, ik bespreek hier binnenkort met een paar maten hoe we het regelen, etc maar stay tuned ................ :wave:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klinkt nice, heb zelfde idee, maar dan in het Zoniënwoud (met oerbomen :hearteyes: ) in Brussel. Na de examens, datum moet nog vastgelegd worden.

Geïnteresseerden?

psysurfer

Belezen gebruiker
Klinkt nice, heb zelfde idee, maar dan in het Zoniënwoud (met oerbomen ) in Brussel. Na de examens, datum moet nog vastgelegd worden.

Brussel klinkt al veel beter is dichter bij :grin:
lijkt me super gezellig. En inderdaad liefst ervare tripper lijkt me beter/leuker :P

greetz

Allolalie

Bewuste gebruiker
fs180 zei:
hoeveel ervaring (en in wat) is nodig, en aan welke dag wordt er gedacht?

Het wordt een LSD trip en als jij me vertelt hoe vaak je het gedaan heb + je ervaringen (goede trips, bad trips etc.) kijk ik of je geselecteerd wordt :wink:

Santatrip

Belezen gebruiker
Re:

jcp zei:
Mwah het duurt nog even voor het zomer is :) voor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden :grin:

Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.

Ik vond het de afgelopen dagen anders aardig zomers....dus zo lang heeft dat niet geduurd :wink:

Gaat het nu op korte termijn georganiseerd worden als er een weekend mooie vooruitzichten zijn of nu alvast plannen voor ergens in de zomer?

:wave:

fs180

Belezen gebruiker
Allolalie zei:
fs180 zei:
hoeveel ervaring (en in wat) is nodig, en aan welke dag wordt er gedacht?

Het wordt een LSD trip en als jij me vertelt hoe vaak je het gedaan heb + je ervaringen (goede trips, bad trips etc.) kijk ik of je geselecteerd wordt :wink:
in lsd nog niets, dus dan val ik af?

Bovenaan