Zomerse Bos Trip

Drientje

DF-koning
Allolalie zei:
Het wordt een LSD trip en als jij me vertelt hoe vaak je het gedaan heb + je ervaringen (goede trips, bad trips etc.) kijk ik of je geselecteerd wordt :wink:

Ik heb ongeveer 12 keer lsd gebruikt met bijna alleen maar goede ervaringen. 2 keer viel het niet zo lekker maar dat was gewoon anders. Het was alsof mijn hoofd het te druk had en daardoor mijn lichaam erg moe. Geen zin in dansen of praten, alleen maar liggen en naar je gedachten luisteren. Ben sowieso niet iemand die gaat trippen als ik me niet 100% ok voel, ik luister goed naar mijn lichaam en geest!

X

jcutter

Badass junkie
Tja, als jij mee gaat dan resulteerd dat in een bad trip.
Laat ik maar lekker gaan liggen in een zacht bed met een beetje LSD in mijn mik.
Zo kom ik als bestuurder in een onderzeeér te zitten die met een vaart door mijn gedachten zeeén heen schiet :hearteyes:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Re: Re:

Santatrip zei:
jcp zei:
Mwah het duurt nog even voor het zomer is :) voor die tijd kunnen er nog ervaringen opgedaan worden :grin:

Ik ga iig zeker erbij zijn, mits de datum ruim van tevoren vastgesteld word.

Ik vond het de afgelopen dagen anders aardig zomers....dus zo lang heeft dat niet geduurd :wink:

Gaat het nu op korte termijn georganiseerd worden als er een weekend mooie vooruitzichten zijn of nu alvast plannen voor ergens in de zomer?

:wave:

Hét kan beide, als er een zomerse dag komt en ik heb dan vrij kan het eerder, anders gewoon in de zomer.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb wel zin in een zomerse bostrip :grin:
in brussel lijkt me idd veel beter... omdat het dichter is voor de mensen die in België.
ik heb nu 6 keer getript sinds 14 september 2007, een daar van bad gegaan.
het was met een hofman in een donkere bunker zonder licht en ramenn met de hele tijd donkere goa :grin:
dus ik wil wel mee op de zomerse bostrip.
en als ik niet mee mag zal ik het zelf wel eens doen met een paar vrienden.

psysurfer

Belezen gebruiker
jaja de vakantie komt in zicht. Misschien moeten we stilaan beginnen een datum vast te leggen en welke personen en welke "voorwaarden". ik zie het al volledig zitten een brusselse trip :grin:
het is trouwens heron 5en6 juli wie van jullie gaat er ook?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Allolalie zei:
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?

Ik wil je wel helpen Joop :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
psysurfer zei:
jaja de vakantie komt in zicht. Misschien moeten we stilaan beginnen een datum vast te leggen en welke personen en welke "voorwaarden". ik zie het al volledig zitten een brusselse trip :grin:
het is trouwens heron 5en6 juli wie van jullie gaat er ook?

Hehe, jep, ik ga na Heron! Kijk er al enorm naar uit :hearteyes:
Bostrip in brussel, euh, jah, ik zie da wel zitte ook, ma geen tijd vo organisere ofzo, want exams enzo..

Peace!

L

Lid 6909

Gast
We kunnen natuurlijk ook in elke provincie een verkenningstocht organiseren.

Ik woon in Groningen, geintresseerden?

Allolalie

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Allolalie zei:
Héé mensen!

De zomerse bos trip hè zou best ook eens gehouden kunnen worden met zulk mooi weer als we de afgelopen dagen gehad hebben. Het lijkt mij sowieso een plan dat iedereen die mee gaat willen, me pm'd. Zoals eerder vermeld hou ik wel een soort van selectieprocedure en een limiet van genodigden. Ook zou ik in het berichtje een e-mailadres zien, zodat ik de mensen kan mailen die meewillen.
Ik zou dan lekker de bossen in willen, die zijn er rond de parel van Gelderland genoeg. Ook zou ik graag een vrijwilliger hebben die me assisteert, aangezien het mijn eerste meeting wordt die ik organiseer.

Nou: wie heeft er zin in?

Ik wil je wel helpen Joop :)

Lijkt me goed idee! We hebben het er wel over... Hopelijk ergens medio augustus.....Anders najaarstrip met zomerweer :wink:

Drientje

DF-koning
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....

L

Lid 6909

Gast
ja gister ook midden in een trip. komt er een enge gast aan die ik nog nooit gezien had. tien minuten later stond ik de polka te dansen met hem hahaha

L

Lid 6909

Gast
Meen je neit! Haha nee alles is goed, Alice had het voor het zeggen gister :grin:

L

Lid 6909

Gast
Doen we.

Wij hebben onze zomerse bostrip gister gehad, een aanrader voor jullie allemaal.
Ik en nog een aantal mensen van DF:
Kees Klapkaak
Falinter
Flinter
gNux
Lucy in de Sky

was heerlijk

mikkelk

Belezen gebruiker
Klinkt erg leuk!
Alleen jammer dat ik nog nooit de kans heb gekregen om LSD te proberen.
Ik zou geen idee hebben waar ik eraan kan komen, ook al zou ik het graag mee willen maken.

Santatrip

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Ik zou best mee willen, het punt is alleen dat ik de meeste trippers van het forum nog niet ontmoet heb en trippen met vreemden lijkt me beangstigend... Op een feestje trippen doe ik graag maar daar heb je altijd de mogelijkheid je terug te trekken aangezien ik op veel feestjes kom waar ik overal mag komen. In het bos met mensen die ik niet ken lijkt me leuk maar dan beslis ik ter plekke of ik trip of niet. Eerst de vibraties van de mensen voelen of het ok is....

Dat vind ik nogal normaal...ik begin de meeste feestjes ook altijd nuchter: eerst ff de kat uit de boom kijken, elkaar leren kennen en daarna pas beslissen! Maar ergens zo rond augustus de bossen in lijkt me prima mocht het er nog van gaan komen :mrgreen: :rock:

Zondagnacht ook weer lekker buiten getript, fantastisch met constant bliksem in de lucht :hearteyes: helaas dat de verwachte regen ons naar binnen heeft gejaagd :openmouth:

heb 2 weken geleden de eerste keer LSD gedaan: eerst hele nacht feesje gedaan en dan sochtends thuisgekomen en met de hond (die het altijd kei leuk vind als ik iets heb genomen) in het bos gaan wandelen.
Het bos was het meest fantastische van de hele trip: onder mijn voeten krioelde het van de "beesjes", ik liep op mijn blote voeten en alles voelde fantastisch aan. Er waren miljoenen kleuren overal en de zonnestralen kwamen door de wolken heen.
Echt SUUPPERRR

Bovenaan