zuiverheid naoh

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Een wijze post van iemand die zich gelukkig wel zorgen maakt over de toenemende prutserij onder de GHB hobbie-isten.

Ik kan je geen antwoorden geven maar vind het wel een serieus punt waar iedereen is diep over na moet denken.

Hoe zuiver en onschadelijk is dit flesje zelgemaakte GHB ??

:wave:

davie

Wijs gebruiker
Idd ik vind het ook een goede zaak. Ik ben wel benieuwd naar wat er in zit en wat het verder kan doen. Dat vermelden ze nooit en ghb is niet altijd ghb, maar vaak veel rommel erbij.

Ruud

Experimenterende gebruiker
Swim gebruikt altijd zeer zuivere kwaliteit voor z'n brouwsel. Een lab heb ik ook wel tot mijn beschikking, hoewel Swim de kruidvat NaOH al eens heeft getest met een titratie met EDTA-blauw kwam deze negatief uit (het is en blijft toch een momentopname) de bus, waar zouden de zware metalen tijdens het productieproces weg moeten komen omdat het enkel wordt gemaakt d.m.v. electrolyse van NaCl(keukenzout).

Voor de zekerheid gebruikt Swim toch P.A. (Pro Analyse) kwaliteit. Voor de prijs hoeft het niet gelaten te worden (36 euro per Kg). Het is en blijft toch je lichaam (en wellicht die van anderen) waar je mee aan het fucken bent.

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
ik zat hier ook nog eens goed over na te denken.. Iemand enig idee wat Naoh (ongereageerd) In het lichaam aanvangt ?
En wat onzuivere (dus zware metalen of wat ze over bv de kruitvat naoh zeggen) in het lichaam doet?

Ik gebruik zelf de naoh van www.wapwinkel.nl ze zeggen dat dit naoh is geschikt voor consumptie maar hoe kun je dit geloven of dit werkelijk zo is.

honingolie

Bewuste gebruiker
kan bovengenoemde webshop zowiezo afraden, kut service en alles is zwaar overpriced.. (kreeg een ander product dan waar ik expliciet om gevraagd had, mail werd nooit beantwoord.)

Zou het dan eerder bij labstuff.nl bestellen, kost een kilo maar 3,95 :wink:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
ik heb hier geen last van, goede service en prijs is niet echt belangrijk het gaar me om de kwaliteit...

flugellover

Belezen gebruiker
ik heb gewoon ontstopper van kruidvat is deze ook goed ???, 100% natriumhydroxide is die goed ???er staat wel op bijtend enz ?????

honingolie

Bewuste gebruiker
flugellover zei:
ik heb gewoon ontstopper van kruidvat is deze ook goed ???, 100% natriumhydroxide is die goed ???er staat wel op bijtend enz ?????

Ey amateur.. Ik hoop niet dat je die GHB van plan was te verkopen.. :kots:

flugellover

Belezen gebruiker
amateurke veel mensen die gebruiken die :confused: zeg me dan welke ik moet hale plaats van onozel te doen e er staat op bijtend corrosif kweet het ook ni btw iedereen begingt als amateur e bent gij dan pro denk het niet want dan zou je beetje helpen plaats van mensen af te breken !
daarvoor bestaan deze site elkaar te helpen plaats van af te breken... :smilingimp:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
eheh, kijk maar uit dat je het niet in de ogen krijgt. Ja je kan het gebruiken ook een keer gedaan,
maar je weet natuurlijk niet hoe onzuiver het is het word namelijk bedoeld om de gootsteen mee te ontstoppen en daarbij hoeft er geen rekening met de zuiverheid van het product worden gehouden..

Zie bovengenoemde site ...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
I.v.m. de Kruidvat-NaOH:

Ik lees dat heel veel mensen deze gebruiken.
Welke bedoelen jullie: de vloeibare of de korrels?
Ik heb gisteren die gootsteenontstopper gebruikt waar hij voor dient (jawel :grin: ook dat kan nog steeds), maar daar valt die paarse kleur toch bij op.

Zeker dat dit onschadelijk is (na reactie met gbl etc)?

azerty1987

Belezen gebruiker
na de reactie is er als goed is geen gbl en naoh meer te bekennen :P
dat moet dan toch allemaal omgetoverd zijn in ghb :)

Origin

flugellover zei:
amateurke veel mensen die gebruiken die :confused: zeg me dan welke ik moet hale plaats van onozel te doen e er staat op bijtend corrosif kweet het ook ni btw iedereen begingt als amateur e bent gij dan pro denk het niet want dan zou je beetje helpen plaats van mensen af te breken !
daarvoor bestaan deze site elkaar te helpen plaats van af te breken... :smilingimp:

Nee... Niet iedereen begint als amateur. Snap jij eigenlijk zelfs wat jij aan het doen bent? Dit is niet gewoon ff 2 dingen bij elkaar gooien. Dit is organische chemie... Als je zelfs niet weet wat bijtend corrosief is dan heb je waarschijnlijk zelfs nooit chemie gehad... Heb jij zelfs eigenlijk al ooit gehoord over atomen ofzo? De structuur van GBL is je bekend xD?

drmartin

Wie heeft de keurinsdienst van waren gezien?
De manderijnen in blik zijn altijd zo mooi geschild. Dat doen ze dus gewoon met gootsteen ontstopper. Daarna gooien ze er zoutzuur bij om het weer te neutraliseren.

junkie XS

in mijn omgeving gebruikt ook iedereen de kruidvat gootsteen ontstopper (korrels)

Nooit wat fout gegaan...

Tripper

Wijs gebruiker
junkie XS zei:
in mijn omgeving gebruikt ook iedereen de kruidvat gootsteen ontstopper (korrels)

Nooit wat fout gegaan...

Het probleem met gootsteenonstopper is dat er alluminiumdeeltjes in zitten om een wervel te creeeren in de gootsteen om extra vuil weg te halen.

Je moet foodgrade Naoh betsellen!

Tripper

Wijs gebruiker
drmartin zei:
Wie heeft de keurinsdienst van waren gezien?
De manderijnen in blik zijn altijd zo mooi geschild. Dat doen ze dus gewoon met gootsteen ontstopper. Daarna gooien ze er zoutzuur bij om het weer te neutraliseren.

Dat is om iets basisch te maken en dan weer Alkalisch. Dit eet je dus niet he.

junkie XS

Tripper zei:
junkie XS zei:

Nooit wat fout gegaan...

Het probleem met gootsteenonstopper is dat er alluminiumdeeltjes in zitten om een wervel te creeeren in de gootsteen om extra vuil weg te halen.

Je moet foodgrade Naoh betsellen!

Word het effect dan beter? En is het dan minder slecht voor je? Waar kan je die halen dan?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Sinds ik hier las over die aluminiumdeeltjes, gooi ik de eindmix door een koffiefilter :grin:

Bij een chemische reactie ontstaan nieuwe stoffen die totaal andere eigenschappen hebben dan de oorspronkelijke bestanddelen, staar je op die oorspronkelijke eigenschappen dus niet blind. NaGHB -het eindproduct- heeft een nogal aparte werking in de hersenen, maar de rest van je lichaam ervaart het als een doodgewoon zout. Je zou het kunnen indampen en dat poeder 's morgens op je gekookte eitje kunnen strooien.

Aldous

Belezen gebruiker
Ga jij maar lekker GHB op je eitje doen.... waar slaat dit nou weer op? wat bedoel je met doodnormaal zout? GHB zouten zijn organische zouten, wat je op je eitje doet, NaCl is een mineraal zout.. hoezo normaal?

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Aldous zei:
Ga jij maar lekker GHB op je eitje doen.... waar slaat dit nou weer op?
Lees mijn post even goed, okay? Ik probeer duidelijk te maken dat na een chemische reactie, de eigenschappen van de reagerende stoffen niet meer gelden. Je slikt dus geen velgenreiniger en geen gootsteenontstopper, maar...zout!

19hyperdrive80

je hebt de korrelvorm nodig Van NAOH

geen gel of its dergelijks

ga geen namen,bedrijven etc. noemen

Je weet wel waarom!!!!!!!!

weet niet of ik al te veel gezegd heb ma ja

gaat mij dr om dat mensen zichzelf niet gaan vergiftigen{snappie}

misschien ben ik wel te overdreven {maar ik heb meerdere mensen verloren aan drugsintoxicatie}

En geloof mij dat wil je niet meemaken.{iemand zien stuipen zo dat ie bijna zn rug breekt en ligt te schuimbekken op de grond blauw en later lijkbleek}

kijk zo iemand maar een recht in de ogen {DAT IS ANGST}.

blijft op mn netvlies gebrand

daarom kan ik me ook ergeren aan mensen die gewoon klakkeloos alles opvreten,drinken,snuifen etc.

ben zelf meth verslaafd en weet hoe zwaar het is

maar mensen{BEZINT VOOR MEN BEGINT}!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bovenaan