flugellover zei:ik heb gewoon ontstopper van kruidvat is deze ook goed ???, 100% natriumhydroxide is die goed ???er staat wel op bijtend enz ?????

flugellover zei:amateurke veel mensen die gebruiken diezeg me dan welke ik moet hale plaats van onozel te doen e er staat op bijtend corrosif kweet het ook ni btw iedereen begingt als amateur e bent gij dan pro denk het niet want dan zou je beetje helpen plaats van mensen af te breken !
daarvoor bestaan deze site elkaar te helpen plaats van af te breken...![]()
junkie XS zei:in mijn omgeving gebruikt ook iedereen de kruidvat gootsteen ontstopper (korrels)
Nooit wat fout gegaan...
drmartin zei:Wie heeft de keurinsdienst van waren gezien?
De manderijnen in blik zijn altijd zo mooi geschild. Dat doen ze dus gewoon met gootsteen ontstopper. Daarna gooien ze er zoutzuur bij om het weer te neutraliseren.
Tripper zei:junkie XS zei:in mijn omgeving gebruikt ook iedereen de kruidvat gootsteen ontstopper (korrels)
Nooit wat fout gegaan...
Het probleem met gootsteenonstopper is dat er alluminiumdeeltjes in zitten om een wervel te creeeren in de gootsteen om extra vuil weg te halen.
Je moet foodgrade Naoh betsellen!
Lees mijn post even goed, okay? Ik probeer duidelijk te maken dat na een chemische reactie, de eigenschappen van de reagerende stoffen niet meer gelden. Je slikt dus geen velgenreiniger en geen gootsteenontstopper, maar...zout!Aldous zei:Ga jij maar lekker GHB op je eitje doen.... waar slaat dit nou weer op?