zwaar weekendje

flugellover

Belezen gebruiker
hey ioedereen.

heb dit weekend grellig rustig thuis gezeten enwas vrijdag kwart litertje gaan hale het is nu zondag. en kheb nog 40 ml over dus nu is men vraag hebben nog mensen zo'n weekendje achter de rug gehad ooit....of is dit wel extreem gevaarlijk veel morgen moet ik werke... ben benieuw hoe ik ga reageren... want ga nu week nietw pakke iemand zelfde ervaringen ????

hoeveel heb je al meeste gepakt in weekend ????

maar wetende dat ik een 20 jarige gast ben van 110 kg 1 m 80 ben ben niet dik e mensen beetje goed gebouwd hehe maar moet ook pilkes pakke voor men bloeddruk te stabilisere ...nu als ik vloei pak pak ik die nooit zou het kwaad kunnen ????

flugellover

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
van GHB ben je meestal niet zo brak hoor, dus dat werken zal wel meevallen

jah dat weet ik maar ga ik niet rot zijn na 210 ml gepakt te hebben op 2 dage ???? ook al zo'n ervaringen gehad mateke ???

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je zult wat verward zijn in je hoofd, een beetje down, je hersenchemie is wat uit balans.
Dinsdag voel je je terug de oude.
Je moet oppassen voor lichaamlijke verslaving, als je zo een week gebruikt is het een hel als je wil stoppen

flugellover

Belezen gebruiker
heb vanacht niet kunnen slape ...men hart ging heel hard tekeer ik had gistere avond rond 10 uur laatste gepakt cola dopje of 2 ... rond 12 uur in bed gekrope echt niet kunnen slape . heel onrustig,heb rond 5 uur tenacht dan maar een flugeldopje gepakt omdat ik echt aant afzien was ,voor toch iets rustiger te zijn heb met moeite 2 uurtjes kunnen slape heb nu fucked up koppijn heb daarnet trug een flugel dopje gepakt want da cold turkey stoppe is maar net iets te scheef, ben van zin rond 3 uur trug eentje te pakke gewoon ff rustig afbouwen en dan vanavond toch beetje te kunnen slape ben niet gaan werke zo rot voel ik me srry voor de verschriklijke lange zin maar men kop sta er echt niet naar pff ben echt down :( nu hoop ik dat ik vanavond kan goed slape en dat ik morgen weer de ouwe ben want pff dit doe ik nooit meer hoor :( ga nu alleen in weekend 1 a 2 flugeltjes op gans weekend drinken plaats van 210 ml zo fucked heb ik me nog nooit gevoeld...of heeft iemand betere ideen ???

Flugeltje

Wijs gebruiker
Zoals je zegt, enkele ml nemen om het rustig af te bouwen...
Ik weet hoe je je voelt nu :wink:
Ik ben wel altijd gaan werken :sunglasses:

flugellover

Belezen gebruiker
jah is wel kut idd ma probleem begingt als ik ff niks pak men hart begingt over te slagen enz :(
echt vies gevoel....gewoon trug wa pakke dan ofwa ma je moet wel weten normaal pak ik bloeddruk verlagers dus pille die men aders ope zette zo da ik geen hoge bloed druk meer heb ma heb nu al van vrijdag geen gepakt en hard onder de g gegaan beter nog geen verlagers pakke dan zeker ???,

Flugeltje zei:
Zoals je zegt, enkele ml nemen om het rustig af te bouwen...
Ik weet hoe je je voelt nu :wink:
Ik ben wel altijd gaan werken :sunglasses:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik ben geen dokter man, maar ghb dempt alles wel in je lichaam.

Gewone kleine hoeveelheden, 3-4ml om de 3uur ofzo, dan is het veel beter te doen.
Puur nemen om je lichaam rustig te laten wennen. Je voelt zo wanneer de ghb begint te werken, na 10 minuutjes begint je lichaam al rustiger te worden.

De eerste 8 uur zij het ergste.
Ik was ook goed bezig met mijn ghb gebruik. Al meer dan een maand enkel in het weekend, tot er meisje in mijn leven kwam die ik regelmatig in de week zie, met ghb erbij klikt het zo goed man :flushed: :grin:

flugellover

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Ik ben geen dokter man, maar ghb dempt alles wel in je lichaam.

Gewone kleine hoeveelheden, 3-4ml om de 3uur ofzo, dan is het veel beter te doen.
Puur nemen om je lichaam rustig te laten wennen. Je voelt zo wanneer de ghb begint te werken, na 10 minuutjes begint je lichaam al rustiger te worden.

De eerste 8 uur zij het ergste.
Ik was ook goed bezig met mijn ghb gebruik. Al meer dan een maand enkel in het weekend, tot er meisje in mijn leven kwam die ik regelmatig in de week zie, met ghb erbij klikt het zo goed man :flushed: :grin:

dus nu ook elke dag ofwa ?? jah beggrijp ik wel dan is de liefde intenser e :wink:
hoeveel pak jij nu ongeveer.. heb je dat ook al gedaan 250 ml op 2/3 dagen ?? 2/3 ml das een flugeldopje e ???

Flugeltje

Wijs gebruiker
200ml op en weekend is gewoon teveel. Je raakt helemaal uit onbalans.

Toch 5/7 dagen en dikwijls maar 2 of 3 dosissen op een dag.

Met ghb ben je er altijd graag bij, geen kater, even euforie, relax, chillend, ongeremd gevoel waarbij socialiteit komt kijken en gesprekken met een lichte dosis humor compleet afhankelijk van jezelf lange tijd kan laten duren.

L

Lid 6909

Gast
GHB is geen wondermiddel hoor Flugeltje, zo praat je er namelijk wel een beetje over, het is en blijft een drug! (NO OFFENSE BTW)

Verder succes jongen na je zware weekendje :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Haha flugellover, je bent nog erger dan ik. Het is 9u 's morgens. 'Ik heb net een dopje gepakt' .... :tearsofjoy:

Het is geen wondermiddel, wel een wonderdrugs

Bovenaan