Jane Margolis
Wijs gebruiker
Ik probeer!Ik geloof in je 🍀
Dat is oké. Maar dat hoeft niet meer te worden heej 😉
Ik probeer!Ik geloof in je 🍀
Dat is oké. Maar dat hoeft niet meer te worden heej 😉
Gij bent een mooie, dacht het niet he 😂Hahhah jullie doen t voor de wetenschap toch![]()
Als je lichaam t begeeft breng ik je wel naar de slageren dan zetten we je op, voor op t n8kassie van je vriend!
Weet er iemand of 4-FMP nog verkocht word? Want 6-7 jaar geleden ongeveer kon ik eraan geraken via dealers als XTC vervanger maar kan het nergens meer vinden. Word het niet meer gemaakt of is er een ban opgekomen ervoor of zoiets? Was een leuke stim die 4-FMP.
Verder OT: 80mg Oxycodone
Ah ok, thanks voor de info. Wist zelf niet dat 4-FMP eigenlijk 4-FA is.4-FMP = 4-FA, en dat staat nu (helaas) op opiumlijst I. Het wordt dus niet meer legaal verkocht. Illegaal is het nog wel te vinden maar dan is het maar de vraag of je echt 4-FA krijgt en niet een willekeurige andere entactogeen/stimulant.
Neem er toch wat flubrazolam bij 3mg en 10mg oxycodoneFentanyl 100mcg/hr met 1mg clonazepam
Toch weer doorhalen?Pep, etizolam
Neeee, ga gewoon slapen. Jij wel?Toch weer doorhalen?
Maar kun je dan slapen na de pep?Neeee, ga gewoon slapen. Jij wel?
Ja met etizolam wel. Als ik nu stop met pep en genoeg etizolam neem straks komt dat meestal goed!Maar kun je dan slapen na de pep?
Dat is fijn! Heb zelf nog nooit pep gehadJa met etizolam wel. Als ik nu stop met pep en genoeg etizolam neem straks komt dat meestal goed!
Houden zo😝Dat is fijn! Heb zelf nog nooit pep gehad
Al eerder DOC gedaan? Ik vond het zelf niet echt m'n favoriete tripmiddel. Zou het alleen gebruiken op een festival door de lange werkingsduur en ook omdat het deels een Amfetamine is. Anders niet meer. Had zelf nog 8 blotters liggen maar heb die weg gegooid.DOC 2.5 beetje spontaan
Nope eerste keer haha, vind het best chill moet de volgende keer alleen iets beter voorbereid zijnAl eerder DOC gedaan? Ik vond het zelf niet echt m'n favoriete tripmiddel. Zou het alleen gebruiken op een festival door de lange werkingsduur en ook omdat het deels een Amfetamine is. Anders niet meer. Had zelf nog 8 blotters liggen maar heb die weg gegooid.
Ja. Van xtc en mdma word ik altijd de dagen erna flink ziek. Ik reageer erop. Met coke stuk minder. Maar hadden een blok van 10 mg gekocht, ook beetje voor vrienden maar dat gaan we niet redden 😂. Als je t eenmaal in huis hebt gebruik je veel meer . Echt bizar.Houden zo😝
Nee hoor, grapje. Gebruik je altijd coke?
Je zal wel minimum 16u wakker zijn met 2,5mg😛Nope eerste keer haha, vind het best chill moet de volgende keer alleen iets beter voorbereid zijn
Ja precies dat, zou het nog wel een keer willen doen met een vriendin ofzo maar verder is het niet heel speciaalJe zal wel minimum 16u wakker zijn met 2,5mg😛
Ik vond het gewoon een raar tripmiddel met een speed effect/randje eraan.
sameCoke, alweer
Ja als je zolang gaat trippen is het altijd leuker met iemand zeker door het sociale aspect. Ik heb geluk als ik LSD doe dat me pa me trip maatje is🙂Ja precies dat, zou het nog wel een keer willen doen met een vriendin ofzo maar verder is het niet heel speciaal
Waar is je fristiiSeroquel, wat tv kijken nog, me laatste pannenkoek en chocola eten en dan naar dromenland 🚀
Ahahahah dat klinkt wel heel leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij echt prima vermaak in mijn eentjeJa als je zolang gaat trippen is het altijd leuker met iemand zeker door het sociale aspect. Ik heb geluk als ik LSD doe dat me pa me trip maatje is🙂
Heb ik gister opgedronken maar was te lui om vandaag naar de winkel te gaan. Morgen wat fristi kopen en woensdag weer een grote stock halen anders ga ik nog ontwennen. Misschien ff op chocomelk overstappen want wil me niet coma zuipen.Waar is je fristii
Lekker bezig @transformated 😍Heb ik gister opgedronken maar was te lui om vandaag naar de winkel te gaan. Morgen wat fristi kopen en woensdag weer een grote stock halen anders ga ik nog ontwennen. Misschien ff op chocomelk overstappen want wil me niet coma zuipen.
Heerlijk hoe ik mij op t einde van gebruik voel. Soms beetje spacy. Krijg ik iedere keer een golf warmte over mij heen.
Ja is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂Ahahahah dat klinkt wel heel leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij echt prima vermaak in mijn eentje
Haha ja ik heb dat ook. Ik lig te relaxen op de bank en mijn man zit op de pc voetbalmanager te spelen. Allebei in onze eigen wereld.Ahahahah dat klinkt wel heel leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij echt prima vermaak in mijn eentje
Had nog wat over wat er nu tegenaan gaat, morgen moeten we weer fris zijnHeerlijk hoe ik mij op t einde van gebruik voel. Soms beetje spacy. Krijg ik iedere keer een golf warmte over mij heen.
Avond klokje eh, 21:00 strak op de bankJa is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂
😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarischJa is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂
Mijn stiefpa heeft een space cake gemaakt , en stukje aan mn moeder gegeven zonder dat ze het wist. Ze dacht savonds wel, die wijn slaat aan 😂😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
Maar hoe dan?! 😅Heerlijk hoe ik mij op t einde van gebruik voel. Soms beetje spacy. Krijg ik iedere keer een golf warmte over mij heen.
Vind ik wel cool om te horen!Ja als je zolang gaat trippen is het altijd leuker met iemand zeker door het sociale aspect. Ik heb geluk als ik LSD doe dat me pa me trip maatje is🙂
Denk vooral dat de “grenzen” anders liggen.😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
Nee dat heb ik niet haha. Ik word er heel relaxed van. Lekker gevoel .Maar hoe dan?! 😅
Op het moment coke ook maar een klein beetje uit m'n systeem gaan word ik meega onrustig en zelfs een tikkeltje depressief ofzo. Met coke het aller meest van alle stims (die ik gebruikt heb dan). Zo bijzonder dat dat voor iedereen weer helemaal anders kan zijn. Ook heel interessant vind ik zelf
Oehh, dat zou ik ook wel willen! Wees daar blij mee ☺️ Denk dat niet veel mensen een comedown van coke ''heerlijk'' vinden namelijkNee dat heb ik niet haha. Ik word er heel relaxed van. Lekker gevoel .
😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
Me pa en ik zijn heel close of gewoon 2 handen op 1 buik. Dat is altijd geweest en we wonen nu al 8 jaar alleen samen door de scheiding van me ouders en onze band is nog sterker geworden. We hebben ook hetzelfde karakter en we weten eigenlijk wel alles over elkaar. Ik zou voor geen geld of wat dan ook een andere pa willen.Vind ik wel cool om te horen!