Welke drugs gebruik jij op dit moment?

АЛ-90

Belezen gebruiker
Weet er iemand of 4-FMP nog verkocht word? Want 6-7 jaar geleden ongeveer kon ik eraan geraken via dealers als XTC vervanger maar kan het nergens meer vinden. Word het niet meer gemaakt of is er een ban opgekomen ervoor of zoiets? Was een leuke stim die 4-FMP.

Verder OT: 80mg Oxycodone

4-FMP = 4-FA, en dat staat nu (helaas) op opiumlijst I. Het wordt dus niet meer legaal verkocht. Illegaal is het nog wel te vinden maar dan is het maar de vraag of je echt 4-FA krijgt en niet een willekeurige andere entactogeen/stimulant.
 

transformated

Badass junkie
4-FMP = 4-FA, en dat staat nu (helaas) op opiumlijst I. Het wordt dus niet meer legaal verkocht. Illegaal is het nog wel te vinden maar dan is het maar de vraag of je echt 4-FA krijgt en niet een willekeurige andere entactogeen/stimulant.
Ah ok, thanks voor de info. Wist zelf niet dat 4-FMP eigenlijk 4-FA is.
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Haha nee, ga zo zolpidem nemen. En dan naar bed. Morgen tegen de middag met mijn moeder mee naar het ziekenhuis.
Ik doe nooit een nacht doorhalen, was de eerste keer deze week. Meteen de dag erna doorgegaan 🙈. Dat was wel eens aparr, overdag gebruiken.
 

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Al eerder DOC gedaan? Ik vond het zelf niet echt m'n favoriete tripmiddel. Zou het alleen gebruiken op een festival door de lange werkingsduur en ook omdat het deels een Amfetamine is. Anders niet meer. Had zelf nog 8 blotters liggen maar heb die weg gegooid.
Nope eerste keer haha, vind het best chill moet de volgende keer alleen iets beter voorbereid zijn
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Houden zo😝
Nee hoor, grapje. Gebruik je altijd coke?
Ja. Van xtc en mdma word ik altijd de dagen erna flink ziek. Ik reageer erop. Met coke stuk minder. Maar hadden een blok van 10 mg gekocht, ook beetje voor vrienden maar dat gaan we niet redden 😂. Als je t eenmaal in huis hebt gebruik je veel meer . Echt bizar.
En voor de rest heb ik nog niks uitgeprobeerd. Al lijkt de 2cb mij wel interessant, je zou er een mindere kater van hebben lees ik??
 

transformated

Badass junkie
Ahahahah dat klinkt wel heel leuk, maar ik moet zeggen dat ik mij echt prima vermaak in mijn eentje
Ja is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂
 

Hardcore_frk

Badass junkie
Uiteindelijk vandaag in totaal 400 mg 3-FA verdeeld over 8 stuks 50 mg capsules. En ik voel me eigenlijk verdomd mellow. Ga zo lekker slapen. En dat zeker zonder problemen, haha.

Heb dus toch het idee dat 3-FA oraal een stuk minder goed wordt opgenomen. Herkent iemand dit ook?
 

Flamuis13

Experimenterende gebruiker
Heerlijk hoe ik mij op t einde van gebruik voel. Soms beetje spacy. Krijg ik iedere keer een golf warmte over mij heen.
Had nog wat over wat er nu tegenaan gaat, morgen moeten we weer fris zijn :tongueout:


Ja is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂
Avond klokje eh, 21:00 strak op de bank :innocent:
 

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Ja is zeker leuk en grappig. Laats op 300ug ergens tussen 2u tot 4-5uur in me trip kon ik onze gesprekken niet meer volgen. Dan gingen we buiten wandelen en me pa weet als ie achterlijk en dom doet dat ik krom lig en op een trip versta ik er al geen fuck van xD😂
😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
 

Flower123

Badass junkie
Heerlijk hoe ik mij op t einde van gebruik voel. Soms beetje spacy. Krijg ik iedere keer een golf warmte over mij heen.
Maar hoe dan?! 😅
Op het moment coke ook maar een klein beetje uit m'n systeem gaan word ik meega onrustig en zelfs een tikkeltje depressief ofzo. Met coke het aller meest van alle stims (die ik gebruikt heb dan). Zo bijzonder dat dat voor iedereen weer helemaal anders kan zijn. Ook heel interessant vind ik zelf
 

Flamuis13

Experimenterende gebruiker
😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
Denk vooral dat de “grenzen” anders liggen.

waar pa mij vroeger goed eruit dronk, kan ik het nu langer volhouden. Dat zelf met drugs ‘t zelfde zijn denk ik :innocent:
 

Unknowm

Experimenterende gebruiker
Maar hoe dan?! 😅
Op het moment coke ook maar een klein beetje uit m'n systeem gaan word ik meega onrustig en zelfs een tikkeltje depressief ofzo. Met coke het aller meest van alle stims (die ik gebruikt heb dan). Zo bijzonder dat dat voor iedereen weer helemaal anders kan zijn. Ook heel interessant vind ik zelf
Nee dat heb ik niet haha. Ik word er heel relaxed van. Lekker gevoel .
 

transformated

Badass junkie
😂😂 ik zou het echt niet samen met mijn vader willen doen denk ik maar het klinkt hilarisch
Vind ik wel cool om te horen!
Me pa en ik zijn heel close of gewoon 2 handen op 1 buik. Dat is altijd geweest en we wonen nu al 8 jaar alleen samen door de scheiding van me ouders en onze band is nog sterker geworden. We hebben ook hetzelfde karakter en we weten eigenlijk wel alles over elkaar. Ik zou voor geen geld of wat dan ook een andere pa willen.
 
Bovenaan