18 jaar geworden : coffeeshops in maastricht

hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P

had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen
ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle?

dan vroeg ik me ook nog af hoe het prijsverschil ligt tegenover de kwaliteit,
en ook de gemiddelde prijs van voor-gerolde joints,
en of men minderjarige vriendin binnen mag in de shop..

alvast bedankt! :wave:

Agustin

Experimenterende gebruiker
CakeSpaceBE zei:
hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P

had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen
ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle?

Neem maar gewoon tien euro mee, daar red je 't wel mee. En nee, je vriendinnetje mag niet mee naar binnen.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Wietpasjes is (nog) niks gekomen

Een aangezien ik zo goed als elke dag in Maastricht "shop", raad ik je aan om naar de Easygoing te gaan:wink:

3,50/4,50 voor voorgedraaide
7,50-8,50 voor wiet
13,00-13,50 voor Haze

Hasj tussen de 6,00 en 10,50 dacht ik

ben vandaag geweest in de Mississippi, was wel aangename sfeer :P

volgende keer verschillende shops bezoeken, bedankt voor de reacties :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Agustin zei:
CakeSpaceBE zei:

Neem maar gewoon tien euro mee, daar red je 't wel mee. En nee, je vriendinnetje mag niet mee naar binnen.

10 euro? Dan wil ik wel eens weten in welke shop jij 2-3 gram wiet haalt voor een tientje.

Bovenaan