2CB

sjelepopi

Belezen gebruiker
En als je al een beetje omlaag gaat, dus de xtc werkt uit. Hoe is het dan om 2-cb te nemen, wordt het kut gevoel dan versterkt of neemt het af?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Die kans is er dus wel dat die nare comedown van de X blijft hangen in je trip. Neem die 2cB dus niet langer dan 3 uur na je laatste doses X in. Snuiven werkt het meteen, en je X blijft wat langer hangen. Althans dat heb ik gemerkt met 2c-x en mdma.

Qocaïne

Badass junkie
sjelepopi zei:
Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?

Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?

Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.

2C-B tijdens een party, dát is geniaal! :grin:
Een lasershow wordt dan werkelijk adembenemend!

sjelepopi

Belezen gebruiker
Thanks voor de antwoorden.

Ja ik weet niet 2-cb op de party zelf. Ben bang dat ik dan een beetje van de wereld raak. Misschien het laatste uurtje. :P

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Gister m'n 2e keer 2-cb gebruikt, had mn eerste keer 15 mg gesnoven, had amper effect ervan.. ik wist dat er meer achter zat dus heb t nog maar eens geprobeerd, dus ik had 22.5mg geregeld.

Dus ik de capsules open gemaakt en een lijn gelegd, opgesnoven (en wat was dat een hel zeg, geez) was ook al twee nachtjes door op Dexamfetamine... maar de visuals waren zwaar spacend! :hearteyes:
Heb echt ontzettend veel visuals gezien, alles bewoog constant, en heb hele coole filosofische gesprekken kunnen aanhoren terwijl ik lekker weg droomde. :grin:

RockMe.

Experimenterende gebruiker
ik ga waarschijnlijk volgende week voor t eerst 2cb doen. :grin:
kan niet wachten man

maar waarschijnlijk gaat t niet door...hm

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn veel RC's die al op de opium lijst zijn gezet, volgens mij is er nog maar een handje vol wat nog legaal is.

Hislordship

Wijs gebruiker
Jammer dat er een hoop verboden zijn nu.
Maarja kon niet eeuwig feest blijven en er zullen ongetwijfelt wel nieuwe RC'tjes komen.

Johancore

Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?

Spiraal

Newbie
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.

:stoned:

Shizzah

Spiraal zei:
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.

:stoned:
Ik word er agressief van :(

Fulairyn

Belezen gebruiker
Johancore zei:
Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?

Zelf geen ervaring mee, maar heb wel vaker die vergelijking gehoord, maar 2C-B is dan wat psychedelischer natuurlijk.

Dimension4

Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?

Ik heb geen idee wat er inzit.
Maar ik heb er 1.5 van op en ik loop al een paar uur snoeihard te trippen :hearteyes:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik vertrouw mijn dealer volledig.
Hij zou mij nooit naaien. En ik hem niet.
Wederzijds respect.

En ja 2CB was echt elke keer gaaf! :grin:
En denk ook wel voor herhaling vatbaar. :wink:

Duffeh

Newbie
Hey,

heb v. een kerel die ik goed ken een 2CB pilletje gekregen. Vanavond ben ik alleen en heb ik niet echt iets te doen dus ik denk erover om de pil (alleen) oraal in te nemen. Ik vertrouw die kerel wel en denk echt niet dat hij me zou kloten dus ik geloof dat de pil wel oké is. Is het aan te raden om alleen te nemen of niet echt? Heb al vaker gesmoord en een vijftal keer getript op LSD...

Greetz,
Duffeh

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Alleen 2c-B kan prima, ik geef er de voorkeur aan. Vind het niet zo'n sociale psychedelica, maar dat is ook weer persoonlijk en heeft met mind set te maken.

Duffeh

Newbie
It was amazing :hearteyes:
Had het om half 9 ingenomen en rond half 2 ben ik zalig in slaap gevallen. Om 5 uur vanochtend wakker geworden met de muziek nog op ... je bent je zo bewust van jezelf tijdens de trip. Is wel helemaal anders dan wanneer je LSD neemt. Ik denk wel niet dat het een zwaar pilletje was. Het duurde niet zo lang en ik moest me echt concentreren op bepaalde zaken vooraleer ik duidelijke visuals kreeg maar als ik me concentreerde was het prachtig. Een golvend plafond etc ...
Heb ook een groot deel van de trip met gesloten ogen op men bed gelegen om van de muziek te genieten. Just went with the flow.

In het begin een licht irritant gevoel in men maag maar dat is snel over gegaan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2c-B ligt nogal zwaar op de maag ja. Maar mooi dat de trip goed was. Denk dat je de volgende keer die doses wel wat hoger kan nemen. Weet je hoeveel in dat pilletje zat?

Duffeh

Newbie
Nee,

heb er geen idee van. Het was een licht pilletje volgens de kerel die het me gaf en dat was het ook wel denk ik. Helemaal niet overdonderend, gewoon enorm maar dan ook enorm relaxed. Echt perfect voor een eerste solotrip. Heel de avond op men kot gezeten om naar muziek te luisteren en heb me reuze geamuseerd!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
mocridhe zei:
Pff, laatst ook eens geprobeerd, maar mij ligt het TE zwaar op ed maag. Ben driekwart van de trip kotsmisselijk geweest, wist niet hoe ik het had. Verder ging het allemaal prima, alleen deed mijn maag salto's. En toen dat afnam, nam de trip eigenlijk ook weer af :') niet echt mijn ding, geloof ik, want de rest van de trip was ook weinig bijzonder - geinig, maar meer niet.

Pluggen of snuiven is naar mijn mening DE manier om 2c's te nemen, en vooral 2c-B. Pluggen is dan nog de fijnste manier omdat het even duurt voordat je gelanceerd word, je hebt geen tranen in de ogen van het branden. Ideaal.

Verder is 2c-B opzich ook niet zo speciaal, het is niks vergeleken met acid. Maar het is een mooi middel voor combi's imho.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.

Mijn kerstvakantie gaat leuk worden :grin:
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.

Mijn kerstvakantie gaat leuk worden :grin:
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.

30mg, dat is wel uitzonderlijk voor een pil. Veel plezier zou ik zeggen. :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Zou jij 30 mg aanraden voor een eerste keer met 2cb, heb wel al anderhalf jaar niet meer getript :rock: dus wil het meteen weer een beetje goed doen.

SperSIZEboon

Badass junkie
30mg is wel een leuke hoeveelheid, wij hadden eerst cappies van 25 en daar namen we dr meestal anderhalf van per persoon

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oraal wel ja. Wel een goeie stevige dosis om mee te beginnen, maar dat kan wel. Aan de andere kant, misschien moet je eerst 5mg proberen om te zien hoe je lichaam er op reageert. Misschien kan je er niet tegen, maar dat is ook zeldzaam. Als ze getest zijn en iemand anders heeft er al een keer op getript dan moet het wel goed gaan.

Misschien kun je beter de pil splitsen, 2e helft bij nemen als de eerste op komt of begint te pieken. Dan word je tenminste niet meteen overweldigd. Tenzij je dat juist wil.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik wil wel overweldigd worden ja :grin:
Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller.
Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was :grin:

Foxdemon

Newbie
Oom Klaas zei:
Ik wil wel overweldigd worden ja :grin:
Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller.
Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was :grin:
Hahaha. Neem anders anderhalf pilletje (Y)! 45 mg is een dosis die je zéker zal overweldigen qua visuals :)! Over t algemeen is 2cb heel licht wat betreft de mindfucks, dus daar zou ik geen zorgen over maken!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk echt dat je de eerste keer niet boven de 35/40 mg uit moet willen gaan. Bedenk wel, je kunt altijd bij nemen maar je kunt niet meer terug. Zou zonde zijn als je je trip verneukt door teveel te nemen.

Ik heb een keer 33mg geplugged, dat staat gelijk aan 66mg oraal. Dan is de trip niet zo leuk meer als dat je iets minder neemt, de visuals worden er niet mooier op. Zag alleen nog fractals. Het geluid vervormt zo danig dat elke muziek lelijk word. Kleuren zijn niet meer van elkaar te onderscheiden. Ik denk dat als ik het bij 28mg had gelaten dat het nog wel leuk was geweest. Je moet in ieder geval net onder die grens zitten dat alles te veel word en het dus kut word.

Maar aan de andere kant, het was toch de ervaring wel waard. :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Tsjah, je moet toch proberen om te kijken welke dosis goed is.
Klinkt wel als een trip voor mij trouwens bij een hoge dosering die totale chaos :grin:
'k Hou 't ook lekker op 30 mg, maar nu moeten ze eerst nog in m'n handen komen, en wat mij betreft kan dat niet snel genoeg.

Technofanaat

Oom Klaas zei:
Tsjah, je moet toch proberen om te kijken welke dosis goed is.
Klinkt wel als een trip voor mij trouwens bij een hoge dosering die totale chaos :grin:
'k Hou 't ook lekker op 30 mg, maar nu moeten ze eerst nog in m'n handen komen, en wat mij betreft kan dat niet snel genoeg.
30 is een dosis waar huilen door schoonheid mogelijk is kan ik je vertellen :grin:
wil je het nog gekker hebben regel dan wat 2c-e, daar heb ik echt de meest geweldige ervaringen mee beleefd. Veel visueler. En gaat ook echt heerlijk diep. Ik heb er echt dingen mee opgelost voor mijzelf. Anyways, laat ons even weten hoe de trip beviel :grin:

Pim

Ik kon eindelijk ook aan 2cb komen, en het zijn 2 capsules van 32 mg geworden. Ik heb 2x truffels genomen wat ik erg leuk vond, en voor de rest wiet lachgas en een keer of 10 mdma. Is dit te veel? Het is precies afgewogen, en dat kan ik niet nogmaals doen. Dus het word of die 32 mg of nieuwe kopen, en aangezien nieuwe kopen nogal lastig word hoop ik dat dit een goede dosering is.
Voor de duidelijkheid het is mijn eerste keer 2cb, en ik hoop de meest bizarre dingen te kunnen zien :grin:.

Pim

Bovenaan