sjelepopi zei:Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?
Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?
Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.

Ik word er agressief vanSpiraal zei:2CB
dosage: 23mg oraal
Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.
![]()
Johancore zei:Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?
Johancore zei:Oke dankjewel!
Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Johancore zei:Oke dankjewel!
DrippTone zei:Johancore zei:Oke dankjewel!
Laten testen.
mocridhe zei:Pff, laatst ook eens geprobeerd, maar mij ligt het TE zwaar op ed maag. Ben driekwart van de trip kotsmisselijk geweest, wist niet hoe ik het had. Verder ging het allemaal prima, alleen deed mijn maag salto's. En toen dat afnam, nam de trip eigenlijk ook weer af :') niet echt mijn ding, geloof ik, want de rest van de trip was ook weinig bijzonder - geinig, maar meer niet.
Oom Klaas zei:Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.
Mijn kerstvakantie gaat leuk worden
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.
Hahaha. Neem anders anderhalf pilletje (Y)! 45 mg is een dosis die je zéker zal overweldigen qua visualsOom Klaas zei:Ik wil wel overweldigd worden ja![]()
Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller.
Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was![]()
30 is een dosis waar huilen door schoonheid mogelijk is kan ik je vertellenOom Klaas zei:Tsjah, je moet toch proberen om te kijken welke dosis goed is.
Klinkt wel als een trip voor mij trouwens bij een hoge dosering die totale chaos![]()
'k Hou 't ook lekker op 30 mg, maar nu moeten ze eerst nog in m'n handen komen, en wat mij betreft kan dat niet snel genoeg.