In de mik gooien wilt zeggen in je mond kappen .
Niet tegen je hoofd 😀.
/. Andere uitdrukking hier /
Droom er niet over he komende nacht..
In de mik gooien wilt zeggen in je mond kappen .
Niet tegen je hoofd 😀.
/. Andere uitdrukking hier /
God wat een onzin praat jij zeg ik dacht dat ik daar goed in was.LSD is ook de gehandicapte vorm van Moederkoorn en ergotamine .
(daarbij ik ben ook gehandicapt ) 😂
Het schijnt volgens enkele leden en sommige internetpagina’s wel erg toxisch te zijn. Lang er tussen houden en niet té gek doseren. Ik zelf heb er niet veel verstand van.Yep , ..... gisteren sarcastisch en lolbroek.🥳
maar 1g of 2 g ( 3cmc ) ging er toch gemakkelijk op 1 nacht naar binnen.
( 2 weken geleden).
Op 1 jaar tijd ook veel weggegooid.
Maar ik ga een stuk minder 1g of 300 mg .
Heb een mg weegschaal aangeschaft.
( 0,001g,
Dus er zit verbetering in .
Eerst nog een paar feesten geven .
Het schijnt volgens enkele leden en sommige internetpagina’s wel erg toxisch te zijn. Lang er tussen houden en niet té gek doseren. Ik zelf heb er niet veel verstand van.
Ga is dood.Dank voor de vriendelijke reactie
Slaap lekker kerelTot morgen beste kerels 🤭
Dit wist ik nog niet over de info van 3cmcGezellie hier.
Iemand nog behoefte aan een een prikker of een speer ? ( doe maar even translate op voor de hand liggend wapentuig - wil geen ban voor aanbieden van wat ik niet heb)
Bij de grens kan er zomaar wat van de vrachtwagen vallen. Best jammer trouwens, kan elders beter gebruikt worden.
Maar doe es normaal !
PS : over 3cmc is best al wat te vinden op DF. Dus topic zonder toegevoegde waarde nu. Waarom ?
3-quinuclidinylbenzilaat , dit ram ik in uw ***** Gore snul hoofd 😀...... Speciaal voor snoozerboy JannetGa is dood.
Graag had ik een levenslange BAN op dit forum .......Hoewel we een drugsforum zijn waar iedereen zich veilig moet kunnen voelen om over (zijn) drugsgebruik te praten proberen ook bij te dragen aan harmreductie. Zou je daar voortaan een beetje aan willen denken? Wat je hier doet is eerder harm increasement...
vriendelijke groet,
Mød Pløp
Kunnen we regelen. Liever niet natuurlijk. Ben je serieus? Dan graag even per pb aanvragen bij mij, @Mezelf, grote wijze @Eik of onze allerliefste @Roze OlifantGraag had ik een levenslange BAN op dit forum .......
En @StimsalaBanne, of is ze niet meer actief als mod?Kunnen we regelen. Liever niet natuurlijk. Ben je serieus? Dan graag even per pb aanvragen bij mij, @Mezelf, grote wijze @Eik of onze allerliefste @Roze Olifant
Een "forumdood" (lees: ban) heeft meneer digger al. Ik ga er even vanuit dat je hem niet echt doodwenst.Ga is dood.
Die is nog steeds mod maar, door persoonlijke omstandigheden al een tijdje lang minder actief.En @StimsalaBanne, of is ze niet meer actief als mod?