3 CMC

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Yep , ..... gisteren sarcastisch en lolbroek.🥳
maar 1g of 2 g ( 3cmc ) ging er toch gemakkelijk op 1 nacht naar binnen.
( 2 weken geleden).

Op 1 jaar tijd ook veel weggegooid.

Maar ik ga een stuk minder 1g of 300 mg .
Heb een mg weegschaal aangeschaft.
( 0,001g,
Dus er zit verbetering in .

Eerst nog een paar feesten geven .
Het schijnt volgens enkele leden en sommige internetpagina’s wel erg toxisch te zijn. Lang er tussen houden en niet té gek doseren. Ik zelf heb er niet veel verstand van.

L

Lid 153047

Gast
Ben 44 jaar ......
Zal nog 50 afwachten zijn 😂😂

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Gezellie hier.
Iemand nog behoefte aan een een prikker of een speer ? ( doe maar even translate op voor de hand liggend wapentuig - wil geen ban voor aanbieden van wat ik niet heb)
Bij de grens kan er zomaar wat van de vrachtwagen vallen. Best jammer trouwens, kan elders beter gebruikt worden.

Maar doe es normaal !

PS : over 3cmc is best al wat te vinden op DF. Dus topic zonder toegevoegde waarde nu. Waarom ?

L

Lid 153047

Gast
Gezellie hier.
Iemand nog behoefte aan een een prikker of een speer ? ( doe maar even translate op voor de hand liggend wapentuig - wil geen ban voor aanbieden van wat ik niet heb)
Bij de grens kan er zomaar wat van de vrachtwagen vallen. Best jammer trouwens, kan elders beter gebruikt worden.

Maar doe es normaal !

PS : over 3cmc is best al wat te vinden op DF. Dus topic zonder toegevoegde waarde nu. Waarom ?
Dit wist ik nog niet over de info van 3cmc

Vriendelijke groet

L

Lid 153047

Gast
Hoewel we een drugsforum zijn waar iedereen zich veilig moet kunnen voelen om over (zijn) drugsgebruik te praten proberen ook bij te dragen aan harmreductie. Zou je daar voortaan een beetje aan willen denken? Wat je hier doet is eerder harm increasement...

vriendelijke groet,
Mød Pløp
Graag had ik een levenslange BAN op dit forum .......

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Een "forumdood" (lees: ban) heeft meneer digger al. Ik ga er even vanuit dat je hem niet echt doodwenst.

En @StimsalaBanne, of is ze niet meer actief als mod?
Die is nog steeds mod maar, door persoonlijke omstandigheden al een tijdje lang minder actief.

Lijkt me nu tijd om dit topic even te sluiten. Volgens mij is er geen relevante discussie over drugs meer gaande :sweatsmile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan