Dat je zelf wilt eyeballen Meejhem is tot daar aan toe, maar het als advies hier neerzetten is alleen maar gevaarlijk. Jij hebt nu zelf een bepaald referentie kader, waarvan ik oprecht betwijfel hoe nauwkeurig dat is maargoed. Maar anderen die dit lezen hebben niet jouw referentie kader. Denk dus aub even na voordat je dit soort zogenaamd advies hier neer zet.
In mijn laatste 3 posts eindigde ik elke alinea met:
als je een .000 weegschaaltje hebt vooral. Ik weet niet of je echt ter plekke bommetjes maakte bedoelde, maar thuis maken is altijd beter.
Doseren zonder weegschaal lukt me op deze manier voldoende nauwkeurig, maar het is wel makkelijker thuis te doen dan op een publieke locatie.
ik heb al zoveel hoopjes 4f gezien van 170mg. Het is nauwkeurig genoeg voor mezelf in elk geval.
Dan is op gevoel goed genoeg voor je eigen auto, maar niet voor dingen die de ruimte ingaan of belangrijke dingen.
Volgens mij geef ik daarmee toch wel aan dat ik op ervaring gokken niet optimaal vind, zeker bij onervaren mensen niet. Ik accepteer het risico zelf, en ga er van uit dat erg veel gebruikers hun drugs niet eens laten testen, en zelfs dan nog niet eens elk lijntje, sleutel puntje, wiet/hasj, drank, coke, crack of heroïne wegen.
Ervaren gebruikers weten meestal wel wat de juiste dosering is. Ook vind ik dat 4fluor helemaal niet zo nauw komt qua dosering, gezien 100-200mg best een bultje is op je spiegel.
Wanneer je die ervaring niet hebt en voor 3en afweegt vind ik dat je wel nauwkeurig moet wegen. Maar dat heeft eigenlijk alleen zin als je je spul ook hebt laten testen.
Een beetje nonchalant(misschien te) waren mijn posts wel, maar slecht advies vind ik overdreven.
Iemand die tot aan deze post het topic doorleest zal hopelijk wel oppikken dat is dit soort methodes zelf hanteer, en er wat ervaring mee heb. Ik raad het niemand aan, wanneer ze een betere methode hebben. veel mensen hebben dat niet.