fredske1985
Newbie
ik snuif sinds een paar weken ongeveer 3 dagen op 7 in de week . max 3 - a 4 lijntjes per dag,heb nu wel last van pukkels.. bommetjes maken is oplossing heb ik gehoord, wat nog?
Lake zei:een open deur, maar toch: minder gebruiken.
fredske1985 zei:i
offtopic, vertrek morgen naar lloret del mar, hoeveel gram zou ik ongeveer moeten meenmen om niet te veel te overdrijven? 5 of zo?
Marla Singer zei:Speed is gewoon nooit goed voor je gestel, maakt echt niet uit of je het nou snuift of slikt. Het komt sowieso in je lichaam en als jij er pukkels van krijgt, dan komen die hoe dan ook toch wel. Gewoon minder gebruiken is de beste oplossing als je van die pukkels af wilt komen...
Doodkapje zei:Marla Singer zei:Speed is gewoon nooit goed voor je gestel, maakt echt niet uit of je het nou snuift of slikt. Het komt sowieso in je lichaam en als jij er pukkels van krijgt, dan komen die hoe dan ook toch wel. Gewoon minder gebruiken is de beste oplossing als je van die pukkels af wilt komen...
WRONG WRONG WRONG. ik kan je op mijn communiezieltje zweren dat je wel degelijk GEEN PUKKELS krijgt als je bommen neemt tenzij echt extreem veel...
What the fuck heeft de binnenkant van je neus te maken met je porien? keiharde onzin dus..Doodkapje zei:Marla Singer zei:Speed is gewoon nooit goed voor je gestel, maakt echt niet uit of je het nou snuift of slikt. Het komt sowieso in je lichaam en als jij er pukkels van krijgt, dan komen die hoe dan ook toch wel. Gewoon minder gebruiken is de beste oplossing als je van die pukkels af wilt komen...
WRONG WRONG WRONG. ik kan je op mijn communiezieltje zweren dat je wel degelijk GEEN PUKKELS krijgt als je bommen neemt tenzij echt extreem veel...
dat kan bijna niet in belgie hield ik me echt aan men voedinschema, ( havermout, rijst, kip, tonijn etc etc'), dus aan de voeding zal het niet zitten, ofwel ben ik een uitzondering...Nick de Neger zei:De acne / pukkels komen door het ongezonden eten en teweinig water drinken na gebruik. Door water te drinken spoelt het lekker door en word er meer in het water opgenomen waardoor de afvalstoffen door de blaas worden afgevoert. Anders moeten ze der inderaad via een andere weg uit wat dan via de huid gebeurt. Dacht ik zo tenminste![]()
JustVegas zei:Ik deed na een nachtje doorgaan op pep eerst lekker lang en heet douchen (stoom om je huid te laten ''ademen'') dan met gezichtsscrub scrubben, vervolgens met een lotion van Garnier (een blauwe dles..porienverkleinende shit) m'n gezicht afnemen en daarna met een goede dagcreme smeren...dat heeft het opgelost (eerst had ik enorm veel last van peppuisten)
Nee hoor, ik ben niet ijdel![]()
Dat zou wat zijn zeg, speed gebruiken om puistjes tegen te gaan.Japi-10 zei:Maar bommen werkt wel tegen pukkels of niet nu ?
Het komt toch allebei in je bloed of het nou in bom of via neus is.
Graag wat duidelijkheid.
Zo ver was ik wel, ik bedoelde dat het raadzaam was het topic eens door te lezen, maar subtiele hints en sarcasme doen het niet zo goed in geschreven woord.Japi-10 zei:Euhm verkeerd geschreven.
Bedoel natuurlijk of je nou van bommetjes minder puisten zou krijgen,als met snuiven ?
Bespeur ik daar oprecht verdriet?Deranged zei:Ik heb hier nooit last van, ik moet ook altijd anders zijn.![]()