ADE

MusicIsLife

Wijs gebruiker
broodjeaap zei:
juist de onbekende spelen op de kleinere feestjes, lekker intiem

Ditja, vaak komen hier ook alleen de echte liefhebbers op af dus is de sfeer ook waanzinnig goed.

Al kan ik een zieke stage met awesome lichtshow ook wel waarderen op zn tijd hoor :rolleyes:

Susanne

Bewuste gebruiker
De waarschuwing was al gedeeld geloof ik, maar pas allemaal op met de ade-pillen hè. We willen minder doden dan vorig jaar :tongueout:

ooscaar

Wijs gebruiker
Susanne zei:
De waarschuwing was al gedeeld geloof ik, maar pas allemaal op met de ade-pillen hè. We willen minder doden dan vorig jaar :tongueout:
Hoewel dat bijna onvermijdelijk lijkt met zo veel bezoekers, waarvan een belangrijk gedeelte niet voorgelicht of toerist. Helaas, moeten we misschien weer tot aan Sinterklaas hetzelfde ongefundeerde gelul aanhoren. Laten we dus hopen inderdaad dat het dit jaar beter gaat!

frank1234

Newbie
Ik ben gisteren (woensdag) naar Hardwell presents Revealed (onderdeel van het ADE) geweest. Meer dan een uur in de rij gestaan, voornamelijk omdat het fouilleren een stuk grondiger was dan vorig jaar. Het lijkt er dus op dat de organisatie op deze manier probeert om dit jaar minder doden te hebben.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
gisternacht naar pleinvrees/strafwerk geweest. Was erg leuk, goeie muziek. Ik was voor het eerst in mijn eentje naar een feest, maar het beviel zeer goed. Lekker gedanst en met mensen een praatje gemaakt. geslaagde avond :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Meeting op Hyte donderdag doen? :)
Goed idee, jij gaat ook dus?
Ja, zo goed als zeker!
Ik lees dit topic weer door een realiseer me dat ik helemaal ben vergeten om je te contacten ooscaar? Nog naar Hyte geweest afgelopen donderdag? Ik vond het zelf een enorm geslaagd feestje. Heb zelf heerlijk in mijn eigen wereldje staan dansen op 2C-B en pep.

Vanavond wederom naar Hyte, nu met een pilletje en wat keta op zak.

ooscaar

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik lees dit topic weer door een realiseer me dat ik helemaal ben vergeten om je te contacten ooscaar? Nog naar Hyte geweest afgelopen donderdag? Ik vond het zelf een enorm geslaagd feestje. Heb zelf heerlijk in mijn eigen wereldje staan dansen op 2C-B en pep.

Nee ik ben donderdag naar een ander feestje geweest op 2C-B ook en ben redelijk vroeg (voor mijn doen dan :P ) weg gegaan, om de dag er op fris verder te kunnen feesten. Vrijdag wel Hyte, was echt weer een geweldig feestje. :hearteyes: Hoe was gister? Ook heel vet zeker?

Narayani

Bewuste gebruiker
Loveland vrijdag was fantastisch :hearteyes: Vriend was wat terughoudend omdat hij techno normaal helemaal niks vindt, maar zelfs hij heeft overtuigd dansjes staan doen. Vet scherm bij de main stage wat soms wel erg hypnotiserend werkte.

Alleen zoals zo vaak vreselijk warm en zweterig, ventileerden ze het nou maar beter dan zouden een stuk minder mensen last hebben van oververhitting! Wij waren gelukkig wel zo slim om regelmatig af te gaan koelen (minimaal elk half uur) en bij de toiletten werden bekertjes water uitgereikt.

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
Kom Schonn Alter was ook geweldig. Hele avond lekker rondgedwaald om in alle zalen wat muziek en sfeer te proeven. Daarna nog met mensen die ik daar leerde kennen naar Elrow presents after hours in de Melkweg geweest. Fantastische after, we werden bedolven onder de confetti, mensen waren half verkleed en er liepen verklede steltlopers rond, geweldige vage sfeer :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:

Nee ik ben donderdag naar een ander feestje geweest op 2C-B ook en ben redelijk vroeg (voor mijn doen dan :P ) weg gegaan, om de dag er op fris verder te kunnen feesten. Vrijdag wel Hyte, was echt weer een geweldig feestje. :hearteyes: Hoe was gister? Ook heel vet zeker?
Hyte was heel vet donderdag. Zaterdag was ik er ook weer, zij weten wel hoe ze goede feesten moeten hebben zeg. Heerlijk keiharde techno zoals ik het graag hoor.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja helemaal mee eens, ook bij feesten met wat minder keiharde techno, Villalobos bijvoorbeeld, vind ik het geweldig daar. Naar mijn mening is de locatie perfect en de organisatie+line ups ook. Een van de weinige commerciële feesten die ik echt tof vind!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zeker een top locatie, voelt redelijk underground aan. Ik kende het nog helemaal niet hiervoor, maar ga zeker vaker voor feesten kijken daar.

MeejheM

Badass junkie
Nou, ik ben blij dat het afgelopen is. ik heb van vrijdagmiddag tot vanochtend 7:23 gewerkt. goed naar mn zin gehad, goeie catering mee kunnen pikken, leuke en nog leuker publiek gezien en fijn samengewerkt met de vele organisaties die zoiets mogelijk maken.

ik heb wel ongeveer 45 uur gewerkt in die tijd, dus vandaag eigenlijk in coma gelegen.

Amsterdam is wel grappig. op de meeste feesten die we doen heb je altijd wel een verdwaalde vrije geest rondlopen, maar die kan ik doorgaans nog uit elkaar halen. wat lopen er daar een markante figuren bij zeg... begrijp me niet verkeerd, hoe gekker ze zijn hoe leuker ik het vind, maar daar vielen ze niet eens op.

hebben jullie nog arrestaties ofzo meegekregen? ik vond de politie vrij aggressief aanwezig.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik heb donderdag wel wat bewakers zien rondlopen die meer aan Gestapo deden denken.

@Psychedelische Bij: in februari en maart is er weer Hyte, dan heb je vier weekenden met vrijdag house en zaterdag techno als het goed is!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
@Psychedelische Bij: in februari en maart is er weer Hyte, dan heb je vier weekenden met vrijdag house en zaterdag techno als het goed is!
Dat klinkt goed!

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben zaterdag op Loveland geweest en jezus was een geweldige sets werden er gedraaid en dan de lichtshow jezus mina. Ook erg lekker met 2CB en XTC in je hoofdje. Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.

Narayani zei:
Loveland vrijdag was fantastisch :hearteyes: Vriend was wat terughoudend omdat hij techno normaal helemaal niks vindt, maar zelfs hij heeft overtuigd dansjes staan doen. Vet scherm bij de main stage wat soms wel erg hypnotiserend werkte.

Alleen zoals zo vaak vreselijk warm en zweterig, ventileerden ze het nou maar beter dan zouden een stuk minder mensen last hebben van oververhitting! Wij waren gelukkig wel zo slim om regelmatig af te gaan koelen (minimaal elk half uur) en bij de toiletten werden bekertjes water uitgereikt.

Narayani

Bewuste gebruiker
bobsacamano zei:
Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.

Ja leuk was dat he :grin: Wij hebben ook het laatste uur daar gestaan. Met pijn in het hart iets eerder weg gegaan omdat we de drukte voor wilden zijn aangezien we nog een roteind met de trein moesten :(

Timmie94

Bewuste gebruiker
Heerlijk genoten op Hyte donderdag. En awakenings op zondag was weer gas geven hoor :openmouth:
Dat was echt kneiterhard..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
bobsacamano zei:
Maar vind het vooral vet dat je aan de zijkanten van de mainstage op een verhoging kon staan zo was de lichtshow echt super ziek. laatste 3 uur daar gestaan. Ook echt tot het bittere einde gebleven.
Verhogingen zijn sowieso echt altijd +1.

Bobsacamano

Badass junkie
Mee eens :) was wel mooi om te zien ook dat ze ten opzichte van mijn vorige keer Loveland (1 jan 2015) ook echt veel verbeteringen hadden door gevoerd.

ZERO- zei:
bobsacamano zei:
Verhogingen zijn sowieso echt altijd +1.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ik vond het ook weer helemaal geweldig! :grin: Uit brakheid ben ik maar één avond gegaan omdat ik tot 5 uur had geafterd en daarna nog niet kon slapen. Maaar het was wel heel erg leuk :grin:

Bovenaan