Afkicken van GHB met diazepam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Natozlato

Badass junkie
Ik dacht dat het algemeen bekend was bij Verslavingszorg dat je iemand met een ghb verslaving niet cold turkey kan laten afkicken?

Als het niet gaat, inderdaad de crisisdienst van Verslavingszorg bellen! Je bent wel al bij hun onder behandeling en vandaag was je intake, telefonisch, begrijp ik? Dan zijn ze verplicht je te helpen.

Veel sterkte!

TInk

Newbie
Jongens, hij is eerder dit jaar al cold turkey gegaan. Zijn lijf herkent de G direct. Daarom zal zijn afkick ook pittiger worden dan bij iemand die alleen “maar” 11 dagen gebruikt heeft…
Hiermee moet ik helaas als ex-ghbverslaafde 200% mee akkoord gaan.

Toontje11

Belezen gebruiker
Sorry voor de superlate reactie iedereen!! Het ging in eerste instantie vrij redelijk maar ik werd steeds zieker..
Ik was op dat moment ook verslaafd aan alcohol en voelde me hele dagen misselijk op een gegeven moment, gaf elke 20 minuten over, kon niet meer eten en voelde me zo ontzettend slecht, dat gevoel is bijna onbeschrijfelijk.

Het probleem met elke 10/20 min overgeven is dat je lichaam de alcohol die het ‘nodig’ heeft als alcoholist zijnde niet kan opnemen dus ik kreeg ook te maken met ontwenningsverschijnselen en heb uiteindelijk 9 dagen geleden besloten een ambulance te bellen, ik werd in het ziekenhuis opgenomen waar mn bloed werd getest en dat zag er niet goed uit: tekort aan kalium, natriumchloride etc en daarnaast waren mijn zuurstofwaarden heel slecht.. Ze zeiden dat het de waarden waren van een 70-jarige man met longproblemen..

Ik legde ook meteen uit dat ik diazepam nodig had als alcoholist zijnde en ik kreeg 4x per dag 10 mg wat goed viel naast het feit dat ik de eerste twee dagen elk uur badend in het zweet wakker werd.

Na 2 dagen ben ik opgenomen in een verslavingskliniek waar ik sindsdien zit, ik ben nu 1 dag van de diazepam af die ik rustig heb afgebouwd. Ik voel me goed en ben dankbaar dat het gelukkig goed is afgelopen.

Het is nu aan mij om echt de volgende stap te zetten, ik blijf hier nog wel een tijdje want ik wil ook echt een dagbesteding vinden terwijl ik hier zit, fitter worden, weer gaan sporten en echt een serieus plan maken zodat ik niet weer voor de zoveelste keer terugval want na een tijdje nuchter zijn vergeet je de ellende die je hebt doorgemaakt en wil je het liefst niet dealen met de vaak grote problemen die je hebt opgebouwd in je dagelijkse leven die niet 1,2,3 opgelost zijn..

Veel dank voor jullie support en goede adviezen!

Hi ik zie dat deze topic van een paar maanden geleden is.
Maar ik wou toch nog even een opmerking maken.
Aangezien je al sinds 2018 al bezig bent met ghb lijkt het mij verstandig om nu maatregelen te treffen zodat dit niet meer gebeurd.

Voor dat je überhaupt aan de ghb begint bestel je een zak phenibut op het internet.
Dan heb je altijd een sterke gabab suplement achter de hand.

Succes!

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.

ik heb nog lang niet alles gelezen. Maar als je bij je huisarts eerlijk je verhaal doet en erbij verteld dat je buiten diazepam wilt kopen en hiernaast alcohol wilt gebruiken (waar je juist van bent afgekickt) om hier vanaf te komen kan ik me niet voorstellen dat ze je niets voorschrijven! Al is het tijdelijk en direct met afbouwschema!! Geen arts wil en mag de verantwoordelijkheid nemen je een nieuwe verslaving aan te wennen!

Toontje11

Belezen gebruiker
ik heb nog lang niet alles gelezen. Maar als je bij je huisarts eerlijk je verhaal doet en erbij verteld dat je buiten diazepam wilt kopen en hiernaast alcohol wilt gebruiken (waar je juist van bent afgekickt) om hier vanaf te komen kan ik me niet voorstellen dat ze je niets voorschrijven! Al is het tijdelijk en direct met afbouwschema!! Geen arts wil en mag de verantwoordelijkheid nemen je een nieuwe verslaving aan te wennen!
Mijn huisarts schrijft no
Hi ik zie dat deze topic van een paar maanden geleden is.
Maar ik wou toch nog even een opmerking maken.
Aangezien je al sinds 2018 al bezig bent met ghb lijkt het mij verstandig om nu maatregelen te treffen zodat dit niet meer gebeurd.

Voor dat je überhaupt aan de ghb begint bestel je een zak phenibut op het internet.
Dan heb je altijd een sterke gabab suplement achter de hand.

Succes!
ahhh, bestel je daar phenibut?? Heb je zelf aanraders qua leveranciers? Of mag ik dat niet vragen..

Het trieste is dat ik sindsdien alweer ben teruggevallen en het is inderdaad een vicieuze cirkel zo.

Kun je geen vervangend iets , wat minder schadelijk is voor je wellicht weetniet zeker of dat zo is maar uit eerdere posts gevolgt te hebben merk ik dat het middel je enorm gevoelig ligt qua verslaving.

Is er iets waar je dieper naar moet zoeken / waarom je toch de ghb elke keer pakt? Wellicht hulp van buitenaf , van een fijne psycholoog/behandelaar die met je gaat zoeken of graven naar de onderliggende problemen ?

Hopelijk kom je er boven op!

En weet dat geleidelijk afbouwen zoals spyro hier ook keurig vermeld altijd kan en er staan zelfs mensen hier op het forum achter je die je hierbij supporten. Het kunnen ruige rauwe dagen worden tijdens de afkick , maar maak ze voor je zelf wat beter dmv de g voor een lekker stuk eten/drinken/sigaar/noemhetmaarop te ruilen waardoor je je beter op het moment wellicht beter door kan voelen (tijdens het moment van stoppen)

Wat mij erg helpt is op een gegeven moment de dosis zo laag te hebben dat je lekker doorslaapt waardoor vaak de gemoedstoestand al beter word waardoor je de dag beter doorkomt. Op de dag van stoppen alvast nadenken wat je gaat doen , hou je zelf bezig en ga lekker de dingen doen die je makkelijk afgaan en vrolijk maken. Leid je zelf af , én wat echt helpt is : praat erover met andere verslaafden of je verhaal kwijt laten aan een deskundige/behandelaar.. Ambulante hulp werkt ook áls je het zelf écht wil. En onthou je hoeft niet je hele leven nuchter te blijven.. maar viceuze cirkels zijn denk ik nietn het gene waar je ''lekker'' in zit. Herkenbaar maar o wat ben ik blij dat ik uiteindelijk stappen ben gaan zetten.

Hopelijk gaat het je goed af , keep it cool.

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Aan allen: jullie kunnen eens Fluoro Phenibut = F-Phenibut (niet FA-Phenibut) bekijken. F-Pheni heeft nog een betere (lees: vele malen hogere) selectiviteit tot de GABA B receptor, en je hebt er minder van nodig. + het duurt minder lang dus je kan het beter taperen.

Is eigenlijk gewoon baclofen maar Clooratoom is vervangen door een fluor atoom.

Aan allen: jullie kunnen eens Fluoro Phenibut = F-Phenibut (niet FA-Phenibut) bekijken. F-Pheni heeft nog een betere (lees: vele malen hogere) selectiviteit tot de GABA B receptor, en je hebt er minder van nodig. + het duurt minder lang dus je kan het beter taperen.

Is eigenlijk gewoon baclofen maar Clooratoom is vervangen door een fluor atoom.
Wow, nooit geweten! Shit is looking good..
Dossage maar wel erg mee oppassen haha, baclofen 25mg 2maal voel ik leuk meedoen zegmaar :')

Dat heet toch gewoon ADHD, of wou je dubbele dosis medicatie?
Zoiets :P
Moest er toch maar wat moois van maken haha, maar weer een voorbeeld van hoe ze je in een hokje stoppen.
Smeerlappen, en dat terwijl je toen 13 was... Maar sterker door strijd zeggen ze.. zeggen ze :wink:
Qua medicatie ben ik vlak behandeld hoor.. Zijn ze vrij moeilijk in.. bij jou dan?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan