Afkicken van GHB met diazepam

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Lieve forumleden,

Het is met een gebroken hart dat ik, als de ex-vriendin van Toontje, jullie moet informeren over zijn overlijden, veroorzaakt door de complicaties gerelateerd aan GHB-gebruik. Dit tragische verlies dient als een pijnlijke herinnering aan de ernstige risico's van verslaving en het cruciale belang van steun en hulp in deze strijd.

Terwijl ik terugdacht aan de steun die hij van dit forum heeft ontvangen, voelde ik de sterke behoefte om dit nieuws met jullie te delen. Jullie hulp en bemoediging hebben hem enorm veel betekend. Ondanks zijn inspanningen om clean te blijven, is het hem na meerdere pogingen niet gelukt.

Ik wil dit moment gebruiken om het belang te benadrukken van het zoeken naar hulp en het kiezen van een beter pad. Laat Toontje's verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die overweegt hulp te zoeken en de strijd tegen verslaving aan te gaan.

Het spijt me dat ik jullie moet belasten met dit droevige nieuws, maar ik hoop dat het een wake-up call is voor de ernst van deze zaak.

Met een zwaar hart,

Dit bericht komt me nu pas onder ogen. Een ontzettend verdrietig einde van een lange en moeilijke strijd. Gecondoleerd en veel sterkte.

Namens het modteam ook bedankt voor je warme bericht. ❤️

Bovenaan