afknappers in de liefde

nicolai

Wijs gebruiker
Drientje zei:
nicolai zei:
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat...Vrouwen denken dat ze op die manier te weten komen hoe hun eigen relatie eruit kan gaan zien. In principe is dat niet helemaal een irrationele gedachte, maar sommige vrouwen draven er in door.

Elfquest

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat....

Precies. :wink:
Als ik een man naar zijn ex vraag en hij zegt: die vuile hoer, als ik haar nog een keer zie vermoord ik haar.
Tja dan weet ik al genoeg. :P

splifftail

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:
Als je na 2 maanden erachter komt dat ze eigenlijk zéér egoïstisch is, steeds meer over haar ex'en begint te praten, en zelf met de dag dikker en lelijker wordt. Daarom probeer ik nu dames rationeel uit te kiezen....Met als gevolg dat ik dus geen één meisje meer hoef, want ik vind het eigenlijk allemaal maar van die nutteloze dozen. Godver, je moet er toch niet aandenken om zo'n hoer zwanger te pompen en je dan te beseffen dat je zoontje zwemt in zaad van al haar slachtoffers. Vieze nazi-monster met haar gele, scheve tanden en 4 jaar oud, rottend zaad in haar baarmoeder :kots: Nee, stop mij maar in een isoleercel, waar ik regels, potloden, schriften en literatuur in mijn bezit heb. Daar word ik veel gelukkiger van, en niet die eeuwige drang om seks te hebben met wijven, ongeacht hoe mooi, lief en lekker ze ook zijn, je na het ejaculeren in hun baarmoeder zich aan hun gaat storen, omdat ze vreten van je willen en je liefde, warmte, veiligheid, grote handen en aandacht. Ik kots op wijven! Ik kots op mensen overigens..Ik ga deze hele wereld veroveren en omtoveren in een plek waar men één geheel is. Waar het verdomme niet nodig is om je zelf voort te planten en de wedstrijden met je maten aan te gaan met wie de meeste chicks kan scoren in de lokale discotheek, want je bereikt een hoop met coke in je neus en veel vreten in je aderen. Onthoud mijn naam goed, want jullie gaan op mij stemmen, jullie kiezen er zelf voor om bevrijdt te worden van die pathologische dwang om te neuken, om aan je toekomst te werken. Je wordt bevrijd door mij! Door mij hoor je dat? Door mij!

haha, en jij maar denken dat ik reageer op je nickname.... die je overigens toch echt iets te serieus neemt :grin:
Maar zeg ns, ben nieuwsgierig: wat is nu je doel van deze tekst??? maakt nmlk niet dat je sympathiek overkomt... maar t zal allemaal wel niet serieus bedoeld zijn...sneu is t wel, humor of ernst... :wink:

Serenity

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

1. Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

2. Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie

Ooooooooh, dus dan hoeft ze er ook niet om half 7 te zijn toch?

En dat ze kinderen wil.... grow up. Jij hoeft ze niet te willen, vooral niet op jouw leeftijd en dat gaat hopelijk voor je ook niet gebeuren. Maar wacht maar totdat je ouder bent, dan komen die gevoelens vanzelf.

Angramar Temenos

Badass junkie
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

1. Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

2. Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie

Ooooooooh, dus dan hoeft ze er ook niet om half 7 te zijn toch?

En dat ze kinderen wil.... grow up. Jij hoeft ze niet te willen, vooral niet op jouw leeftijd en dat gaat hopelijk voor je ook niet gebeuren. Maar wacht maar totdat je ouder bent, dan komen die gevoelens vanzelf.

Omdat iedereen kinderen wil later natuurlijk :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Serenity is volgens mij een beetje ouderwets. :grin:
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding. :grin:
Dat is een traditioneel westers gezinnetje voor je. :wink:

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Een probleem maken van woorden zoals "kanker"
Dus ik mag nu ineens wel met het woord 'kankeren' gooien en dan ga jij niet lopen roepen dat je tante aan kanker is overleden?
Fijn zeg.

Serenity

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding. :grin:

Ik heb het over kindergevoelens, niet over een saai westers gezinnetje :)
Ik vind het alleen zo onzin dat pubers gaan gillen dat ze nóóit kinderen willen..

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Pak Suiker zei:

Ik heb het over kindergevoelens, niet over een saai westers gezinnetje :)
Ik vind het alleen zo onzin dat pubers gaan gillen dat ze nóóit kinderen willen..

Ik vind het juist onzin dat veel mensen gillen "wacht maar over 10 jaar!!" omdat het echt niet vanzelfsprekend is dat iedereen kinderen wilt.
Overigens hoor ik dat gekrijs veelal van mensen die zélf een hele sterke kinderwens hebben of mensen die al kinderen hebben (en graag oma willen worden? :P ).
Dus nee, ook in m'n eigen geval denk ik wel goede redenen te hebben waarom ik geen kinderen wil :) geen idee hoe dat bij AT zit though...

Serenity

Badass junkie
Als je al wat ouder bent (volgens mij ben jij dat) dan kan je naar mijn mening beter oordelen of je kinderen wilt of niet. Maar AT is nog een klein mannetje, geef toe. En als die al begint te gillen dat ie geen kinderen wil, is mijn reactie; wacht nog maar even een paar jaar.
Logisch, me dunkt.

Oom Klaas

Badass junkie
Serenity zei:
Als je al wat ouder bent (volgens mij ben jij dat) dan kan je naar mijn mening beter oordelen of je kinderen wilt of niet. Maar AT is nog een klein mannetje, geef toe. En als die al begint te gillen dat ie geen kinderen wil, is mijn reactie; wacht nog maar even een paar jaar.
Logisch, me dunkt.

Op dit moment weet hij zeker dat hij nooit kinderen wil, en aangezien je niet in de toekomst kan kijken of voorspellen (en nee de maya's konden dat ook niet, voor de zwevers onder ons) dus geef ik hem groot gelijk. Ik weet nu zeker dat ik later kinderen wil, of ik dat morgen ook nog zo zeker weet weet ik niet zeker dus kan ik in ieder geval met zekerheid zeggen dat ik nu zeker weet dat ik later kinderen wil.

btw:
Jij bent 20, 19 zoiets toch?
Dan ben je ook nog maar een klein meisje, eerst uitpuberen voordat je anderen gaat afkraken op hun leeftijd.

@ onder de eik:
Inderdaad :grin:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Oh ja beharing.
Ook een afknapper bij mannen.
Zo'n lekkere shagpluk in je gezicht als je in z'n armen ligt.
Of metershoog schaamhaar ala scary movie
en de topper der afknappers: lang konthaar :kots:
en dan van jou als vrouw verwachten dat je altijd netjes geschoren bent ook nog eens. :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Elfquest zei:
Oh ja beharing.
Ook een afknapper bij mannen.
Zo'n lekkere shagpluk in je gezicht als je in z'n armen ligt.
Of metershoog schaamhaar ala scary movie
en de topper der afknappers: lang konthaar :kots:
en dan van jou als vrouw verwachten dat je altijd netjes geschoren bent ook nog eens. :rolleyes:
:tearsofjoy:

Konthaar, lekker met Tarrels.... :kots:

Angramar Temenos

Badass junkie
Serenity zei:
Logisch, me dunkt.

De reden dat ik geen kinderen wil is dat ik mezelf niet in staat acht ze goed op te voeden, ik ze niet wil opzadelen met een verhoogde kans op schizofrenie door m'n psychische klachten, omdat ik geen verantwoordelijksgevoel heb. Dat laatste ligt trouwens niet aan m'n leeftijd; Ik weet hoe het is om verantwoordelijk te doen, en ik kan het ook wel maar ik wil het niet. Dat ik het voor mezelf niet wil is m'n eigen keus, maar om m'n kinderen dat aan te doen is iets anders. Ik zou wat mezelf betreft graag kids willen, maar ik denk niet dat dat een goed idee is.

Nee echt, stel ik krijg kinderen, en na 6 jaar gaat het uit met m'n vrouw, en ik word weer psychotisch daardoor (wat altijd is gebeurd als het fout ging met relaties/meisjes, dat was altijd de trigger), en ik stalk/val lastig/chanteer hun moeder jarenlang, en verpest daarmee hun leven.

Wil je zo'n vader? Ik doe m'n kids dat niet aan. Misschien als ik ooit stabiel kan zijn op het gebied van relaties dat ik kinderen wil, maar dan moet er nog een hele hoop gebeuren.

Angramar Temenos

Badass junkie
cropp zei:
Angramar Temenos zei:
cropp zei:
yo AT

ik zou gewoon een hond nemen :tearsofjoy:

Ik heb der een :wink:

nog een...

Nee, m'n hond haat andere honden, dat wordt een vechtpartij :smoke:

En dat is ze dus.

Mescaline

Experimenterende gebruiker
Grootste afknapper is toch wel een onvolwassen innerlijk denkik..
Of iemand die nooit wat te vertellen heeft en niet haar zelf kan zijn.
Voor de rest heb ik weinig afknappers.. maar over het algemeen kom ik deze eigenschappen tevaak tegen bij mijn eigen leeftijd. en zitten vrouwen die wat jaartjes ouder zijn niet te wachten op jonger :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Duitse herder. Nu een jaartje of 7, ik heb haar al een tijdje. Als cadeautje van m'n vader gekregen toen ik besloot bij hem te wonen :).

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Duitse herder. Nu een jaartje of 7, ik heb haar al een tijdje. Als cadeautje van m'n vader gekregen toen ik besloot bij hem te wonen :).

AT's papa: "AT, kom bij mij wonen!"
AT"s mama: "nee AT, kom bij mij wonen!"
AT's papa: "als je bij mij komt wonen koop ik een hond voor je. :wink: "
AT: "ik wil een hond! oké papa, ik ga bij jou wonen!"

:P

Angramar Temenos

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Angramar Temenos zei:

AT's papa: "AT, kom bij mij wonen!"
AT"s mama: "nee AT, kom bij mij wonen!"
AT's papa: "als je bij mij komt wonen koop ik een hond voor je. :wink: "
AT: "ik wil een hond! oké papa, ik ga bij jou wonen!"

:P

Nee hoor, m'n moeder was toendertijd hysterisch en te overprotectief.. Ik werd er helemaal gek van . Ik nam zelf de beslissing om bij paps te wonen, zonder omgekocht te worden :mrgreen:. Was een verrassing :grin:.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- mannen die te vol van zichzelf zijn
- onverzorgd uiterlijk / slechte hygiene
- mijn vier katten niet lief vinden
- zichzelf ontzettend zielig en afgewezen voelen, als ik een keertje "geen zin" heb
- tijdens de eerste date over je exen beginnen
- slechte zoen / bedprestraties
- geen gevoel voor (mijn) humor hebben
- tijdens de eerste date heel erg dronken en klef worden
- mij vertellen wat ik "wel en niet mag"
- anti drugs zijn
- er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen niet poepen, nooit een scheet laten en geen boeren laten.

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
- zichzelf ontzettend zielig en afgewezen voelen, als ik een keertje "geen zin" heb
- anti drugs zijn
- er heilig van overtuigd zijn dat vrouwen niet poepen, nooit een scheet laten en geen boeren laten.
Amen to that!

Angramar Temenos

Badass junkie
Marla Singer zei:
- anti drugs zijn
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z2GNllAlRd0&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z2GNllAlRd0&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

SpacyK

Newbie
Ten eerste wil ik zeggen, dat ik het ja, laat ik het maar stom noemen, dat Angramar Temenos soort van erop aangekeken word dat hij geen kinderen wilt, maar ik neem aan dat na het lezen van zijn post iedereens mening daar wel op aan is aangepast? Ik vind het namelijk verantwoord. :)

goed, afknappers..
Alles naar zichzelf draaien
Stinken
Lelijk gebit
Lelijke schoenen
Kinderachtig gedrag (Ik weet dat ik zelf niet zo oud ben, maar jongens blijven gewoon langer kinderachtig)
Mama's kindjes (die met winkelen hun eigen kleding maat dus niet weten) (&zonvriendhebikdesondankstoch, typisch)
Puisten
Overtollig behaarde borst
Smirnoff of breezer ofzo drinken, pak pleaaaase een biertje
Altijd over drugs praten, kijk ik sta open om erover te praten don't get me wrong maar om nou in iedere zin het woord sos te zeggen pfff..

en verder weet ik niet :P
oh, en ik wil nog zeggen, dat ik shaq rook!
en volgens mij ziet iedereen bij een "shaq-wijf" iemand voor zich met een 70's broek of trainings broek, ofja, laat ik zeggen zo iemand met kleding van 20 jaar geleden en kort geknipt of onverzorgd haar met lelijke scheve gele tanden etc.
hm, en dat is meestal ook wel zo, maar ik wil mijn eigen toch wel een beetje verdedigen haha want ik zie er namelijk totaal niet zo uit.
maar ik scheld wel veel met kanker.. dat dan weer wel..

Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P

Mescaline

Experimenterende gebruiker
Weetje wat het is.. je kan wel een hele waslijst hebben aan dingen waar je op afknapt en een hele waslijst wat helemaal bij jou type past..
Maar als je iemand echt leuk vind dan ga je minder streng op die dingen letten.. want het Karakter is nog altijd het belangrijkst.. mensen zoeken teveel naar de *ware* die niet bestaat want ieder mens heeft minpunten.

SpacyK

Newbie
Klopt, maar vaak val je ook precies op het geen waar je op tegen bent.
Ik ben ook niet van de negatieve lijsten, maar daar werd hier om gevraagd :grin:
negatieve dingen zijn vaak wel makkelijker te benoemen, vaak dan.

Ben het er alleen niet mee eens dat "de ware" niet bestaat, ik denk dat er voor iedereen wel de perfecte persoon is, want geef toe met een roze brilletje op, hoog zwevend op je roze wolk, is jouw lover toch stiekem wel heel perfect. jammer als je dan toch van je wolk af valt, maarja, in het begin lijkt alles eeuwig te duren he.. tijd zal het leren.

Chris Pontius

Badass junkie
Mescaline zei:
Weetje wat het is.. je kan wel een hele waslijst hebben aan dingen waar je op afknapt en een hele waslijst wat helemaal bij jou type past..
Maar als je iemand echt leuk vind dan ga je minder streng op die dingen letten.. want het Karakter is nog altijd het belangrijkst.. mensen zoeken teveel naar de *ware* die niet bestaat want ieder mens heeft minpunten.
hulde! _O_

Spor

Wijs gebruiker
Ach, veel dingen vind ik best handelbaar als ze maar leuk is... Tuurlijk hou ik er niet van als ze lelijk of dik is, gele tanden of vreemde gewoontes heeft, maar als ze écht leuk is kan ik daar ook nog wel doorheen kijken :)

Als ze niet van dope houd maakt mij trouwens niet zo veel uit, sterker nog; dat zou misschien wel goed voor me zijn, een reden hebben om niets meer te gebruiken, want daar ontbreekt het nu aan met als gevolg dat ik (veel te veel?) gebruik.

Een ding kan ik echt ECHT niet hebben, en dat is als ze oneerlijk is ! Dat geld zowel voor handelen als voor wat ze zegt.

Mensen die vreemdgaan of op een andere manier oneerlijk handelen mogen van mij echt een langzame pijnlijke dood sterven !

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SpacyK zei:
Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P

Wat een belemmering voor je... Wist je dat het ophouden van je scheten ook heel ongezond en slecht voor je darmen is?

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
SpacyK zei:

Wat een belemmering voor je... Wist je dat het ophouden van je scheten ook heel ongezond en slecht voor je darmen is?
Hahahaha, ja dit heb ik nog niet eens gelezen!
Zou ze als ze alleen is ook geen scheetjes durven laten?

SpacyK

Newbie
Het heeft niks met het niet durven van te maken :wink:
ik vind het gewoon totaal niet passen, wat voor vrouw ben je als je als een ongegineerde boer gaat lopen boeren en scheten :wave:

Drientje

DF-koning
Ja je wordt er een minder mens van als je een scheet laat.

Ik geneer me niet voor de werking van mijn lichaam. Jij wel.

SpacyK

Newbie
Kun je wel lezen? :)
ik zei dat het niks met schamen te maken had,
ik dóe het gewoon niet.
Ik vind het niet staan, het heeft niks met "oh ik ben bang voor reacties als ik dat doe"- te maken

Bovenaan