Ten eerste wil ik zeggen, dat ik het ja, laat ik het maar stom noemen, dat Angramar Temenos soort van erop aangekeken word dat hij geen kinderen wilt, maar ik neem aan dat na het lezen van zijn post iedereens mening daar wel op aan is aangepast? Ik vind het namelijk verantwoord.
goed, afknappers..
Alles naar zichzelf draaien
Stinken
Lelijk gebit
Lelijke schoenen
Kinderachtig gedrag (Ik weet dat ik zelf niet zo oud ben, maar jongens blijven gewoon langer kinderachtig)
Mama's kindjes (die met winkelen hun eigen kleding maat dus niet weten) (&zonvriendhebikdesondankstoch, typisch)
Puisten
Overtollig behaarde borst
Smirnoff of breezer ofzo drinken, pak pleaaaase een biertje
Altijd over drugs praten, kijk ik sta open om erover te praten don't get me wrong maar om nou in iedere zin het woord sos te zeggen pfff..
en verder weet ik niet :P
oh, en ik wil nog zeggen, dat ik shaq rook!
en volgens mij ziet iedereen bij een "shaq-wijf" iemand voor zich met een 70's broek of trainings broek, ofja, laat ik zeggen zo iemand met kleding van 20 jaar geleden en kort geknipt of onverzorgd haar met lelijke scheve gele tanden etc.
hm, en dat is meestal ook wel zo, maar ik wil mijn eigen toch wel een beetje verdedigen haha want ik zie er namelijk totaal niet zo uit.
maar ik scheld wel veel met kanker.. dat dan weer wel..
Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P