ALD-52

Platina

Belezen gebruiker
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:

Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.

Bedankt voor de tip van de documentaire, klinkt erg interessant.

Whoops... geen probleem! Het is een goede docu! Heb er van genoten en geeft je een goed beeld van de hippie stroming in de jaren 60.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Ben erg benieuwd naar je report erover
Dat is goed om te horen. :grin:

Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard.
Ook ik ben erg benieuwd naar de verschillen tussen ALD-52, AL-LAD en LSD.

Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.
Oeps, inderdaad, @Platina en ik zeggen inderdaad hetzelfde. Ik heb waarschijnlijk het verkeerde stukje geciteerd en/of verkeerd gelezen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:
Report volgt later nog wanneer ik tijd heb om het te schrijven. Maar wil wel alvast mijn bevindingen hier delen, met name hoe het was ten opzichte van LSD.

Afgelopen zaterdag heb ik 1,5 zegel ALD-52 op, wat ongeveer 188ug is. Ik vond het heel erg op LSD lijken, met 1 heel duidelijk verschil. Ik had een veel zwaardere bodyload hiermee dan ik gewend ben van LSD. En bij LSD is de bodyload voor mij altijd heel erg energiek, waar ik hier juist extreem lui van werd. Ik vond de bodyload eerder op die van 2C-B of psilo lijken. De bodyload was het ene moment echt heel storend en het andere moment super comfortabel, best apart.

Verder had ik het idee dat het net wat minder visueel was allemaal, had zeker duidelijke visuals maar wat minder in your face zoals met LSD en niet zulke neon kleuren. Daarnaast vond ik de mindset wat minder diepgaand. Ik kon wel diep, maar dat was dan een keuze, terwijl dit bij LSD wat meer geforceerd is voor mij.

Al met al toch wel wat verschillen gemerkt dus ten opzichte van LSD, alhoewel het er zeker wel heel erg op lijkt. De bodyload vond ik wel echt duidelijk anders, het verschil in visuals en mindset kan ook goed aan de set en setting gelegen hebben uiteraard. Alhoewel ik al mijn andere keren met LSD wel echt duidelijk meer visuals had en zeker ook meer diepgang, en elke keer was de set en setting ook anders.

Mijn voorzichtige eerste conclusie is dat het heel erg op LSD lijkt, maar toch wel wat kleine verschillen heeft. Uiteraard was dit pas 1 ervaring, dus die conclusie is nog niet heel betrouwbaar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hmm, interesting.

Ik heb die bodyload ook best erg met ald-52, maar dat heb ik ook met lsd. Misschien ald-52 wel wat erger, maar dat is lastig te vergelijken nu het al een flinke tijd geleden is dat ik lsd heb gehad. Misschien heb ik ook alleen maar shit lsd gehad, of heb ik gewoon gauw last van bodyload. Ik weet het niet...

Wat betreft de visuals. Die had ik juist in overvloed de eerste keer dat ik ald-52 met een volwaardige dosering deed. Juist meer dan met lsd. Then again: de paar volgende trips waren dan weer helemaal niet zo visueel. Ik kan er denk ik niet echt een conclusie aan hangen. Het hangt van zoveel meer factoren af dan alleen de substantie. Hetzelfde met de inzichten/diepgang. De ene keer helpt het (zowel lsd of ald-52) me de diepte in, de andere keer moet ik het helemaal zelf doen.

De bodyload bij jou valt wel op.

Kijk uit naar je report (en die van Tijdloos als hij er ook een maakt)!

Was het trouwens gezellig verder? :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb die bodyload ook best erg met ald-52, maar dat heb ik ook met lsd. Misschien ald-52 wel wat erger, maar dat is lastig te vergelijken nu het al een flinke tijd geleden is dat ik lsd heb gehad. Misschien heb ik ook alleen maar shit lsd gehad, of heb ik gewoon gauw last van bodyload. Ik weet het niet...
Ik heb van LSD meestal ook wel een bodyload, maar daar wordt ik altijd super energiek van. Met ALD-52 vond ik de bodyload sowieso sterker, maar vooral ook opvallend dat ik hier juist extreem lui van werd. Wordt jij van ALD-52 ook energiek net als LSD?

Was het trouwens gezellig verder? :confused:mile:
Zeker! Jammer dat je er niet bij kon zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik word super energiek van ald-52 ja. Net zoals met lsd. Ik moet ofwel gaan mediteren om al die energie weg te kunnen voeren, ofwel fysiek in beweging blijven. Was een tijdje terug ook eens wezen fietsen met een lichte dosis ald-52. Enorme energie, stamina en zin om fysiek lekker bezig te zijn, net zoals met lsd. Jammer dat jij dat niet zo ervoer. Misschien een andere keer wel?

Hopelijk kan ik er een andere keer wel bij zijn. Het moet even een tijdje wat beter zijn met m'n gezondheid. Mooi dat het leuk was!

Ben echt benieuwd naar je report en voornamelijk je beschrijving van je egodood ervaringen!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Enorme energie, stamina en zin om fysiek lekker bezig te zijn, net zoals met lsd. Jammer dat jij dat niet zo ervoer. Misschien een andere keer wel?
Wellicht een andere keer wel inderdaad. Vond het in ieder geval erg opvallend aangezien ik met LSD ook altijd van de energie barst. We zijn op het eind van de piek nog even een rondje gaan lopen buiten en moest echt moeite doen om mee benen vooruit te krijgen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kijk uit naar je report (en die van Tijdloos als hij er ook een maakt)!

Was het trouwens gezellig verder? :confused:mile:

Jep die komt eraan een deze dagen :confused:mile:

Vond het persoonlijk gezellig , chillmode , helm op gordel om. Lekker wiet en hasj wat het aardig versterkte bij mij. Was dat ook bij jou @Psychedelibee ? Jammer dat je er minder enrgiek van was , dat merkte ik al. Je leek wel comfortabel te chillen toen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Vond het persoonlijk gezellig , chillmode , helm op gordel om. Lekker wiet en hasj wat het aardig versterkte bij mij. Was dat ook bij jou @Psychedelibee ?
Was zeker gezellig! Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, we hadden een relaxte setting bij jou thuis.

De wiet en hasj versterkte het bij mij ook goed ja.

zesje

Newbie
Dit weekend ALD-52 uitgeprobeerd. Dosering:1/2 zegeltje 3 uur later gevolgd door nog 1/4 = 3/4 in totaal = 75. Setting: met 2 stellen bij mij thuis waarvan het andere stel al vaker gebruikt hadden en wij 1st timers waren.

Om alvast met de conclusie te beginnen; ik vond het niet prettig. Allereerst de hoge bodyload; me ongemakkelijk voelen, last van misselijkheid en darmen, buikpijn, bizar veel zweten, benauwd, ongedurig. Ik had me verheugd op lekkere smaakjes van fruit maar dat viel tegen, de misselijkheid overheerste, ook omdat ik alles vond stinken. De visuals waren wel mooi maar ik werd er ook gek van omdat ik moest blijven kijken. Daarnaast ook angsten die naar boven kwamen, niet echt een bad trip maar gewoon onprettig. Ik vond mezelf ook helemaal niet leuk. Normaal word ik van wiet of x heel filosofisch en welbespraakt maar met deze drugs had ik weinig interessante gedachten en ik kon mezelf ook slecht uitdrukken. Muziek irriteerde me en eigenlijk verveelde ik me gewoon. Het enige wat echt prettig was, was een massage, ik voelde zelfs mijn blessure niet meer.

Maar het ergste vond ik dat ik de volgende dag er nog last van had. Nog steeds visuals, bodyload en angsten. En ook hoofdpijn en pijn aan mijn lippen/mond (?) En dat wordt helaas maar heel langzaam minder. Ook nu 3 dagen erna is het nog niet helemaal weg.

Laatst bewerkt:

dacide

Experimenterende gebruiker
Dit weekend ALD-52 uitgeprobeerd. Dosering:1/2 zegeltje 3 uur later gevolgd door nog 1/4 = 3/4 in totaal = 75. Setting: met 2 stellen bij mij thuis waarvan het andere stel al vaker gebruikt hadden en wij 1st timers waren.

Om alvast met de conclusie te beginnen; ik vond het niet prettig. Allereerst de hoge bodyload; me ongemakkelijk voelen, last van misselijkheid en darmen, buikpijn, bizar veel zweten, benauwd, ongedurig. Ik had me verheugd op lekkere smaakjes van fruit maar dat viel tegen, de misselijkheid overheerste, ook omdat ik alles vond stinken. De visuals waren wel mooi maar ik werd er ook gek van omdat ik moest blijven kijken. Daarnaast ook angsten die naar boven kwamen, niet echt een bad trip maar gewoon onprettig. Ik vond mezelf ook helemaal niet leuk. Normaal word ik van wiet of x heel filosofisch en welbespraakt maar met deze drugs had ik weinig interessante gedachten en ik kon mezelf ook slecht uitdrukken. Muziek irriteerde me en eigenlijk verveelde ik me gewoon. Het enige wat echt prettig was, was een massage, ik voelde zelfs mijn blessure niet meer.

Maar het ergste vond ik dat ik de volgende dag er nog last van had. Nog steeds visuals, bodyload en angsten. En ook hoofdpijn en pijn aan mijn lippen/mond (?) En dat wordt helaas maar heel langzaam minder. Ook nu 3 dagen erna is het nog niet helemaal weg.

Weet je wel zeker dat het ALD-52 is? Ik herken het totaal niet in jouw ervaring. Met name omdat ik de bodyload van ald-52 zo bijzonder laag vond. Dus prettig.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik heb wat ALD-52 Blotters (100 mcg) en heb één keer een micro dosering genomen, het zorgde ervoor dat ik met mijn neus in de feiten gedrukt werd, het is maar wat voor setting het is en hoe het gaat met je leven zoals iedereen zegt, in mijn geval ging het over m'n sociale angsten en drugsmisbruik, hoe dom ik eigenlijk wel niet bezig ben.

Schuld gevoelens, wat angstig enzo. Maarja zo sta ik op dit moment in het leven. Merkte niet veel lichamelijke effecten, niet van die 25mcg iig.

Ik heb ook wel eens 1p-lsd gemicrodoseerd, dat was anders, dat gaf ook wel angst enzo maar ook een fijn gevoel lichamelijk. 1p-lsd is toch wel anders dan ALD-52, vond 1p-lsd fijner dan ALD-52. ALD-52 deed veel meer met mij gevoelens, had meer angst dan bij 1p-lsd.. maar je weet nooit hoeveel je precies in neemt als je met blotters probeert te micro doseren dus.. misschien had ik meer ingenomen dan ik dacht.

Bovenaan