Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard.
Report volgt later nog wanneer ik tijd heb om het te schrijven. Maar wil wel alvast mijn bevindingen hier delen, met name hoe het was ten opzichte van LSD.
Afgelopen zaterdag heb ik 1,5 zegel ALD-52 op, wat ongeveer 188ug is. Ik vond het heel erg op LSD lijken, met 1 heel duidelijk verschil. Ik had een veel zwaardere bodyload hiermee dan ik gewend ben van LSD. En bij LSD is de bodyload voor mij altijd heel erg energiek, waar ik hier juist extreem lui van werd. Ik vond de bodyload eerder op die van 2C-B of psilo lijken. De bodyload was het ene moment echt heel storend en het andere moment super comfortabel, best apart.
Verder had ik het idee dat het net wat minder visueel was allemaal, had zeker duidelijke visuals maar wat minder in your face zoals met LSD en niet zulke neon kleuren. Daarnaast vond ik de mindset wat minder diepgaand. Ik kon wel diep, maar dat was dan een keuze, terwijl dit bij LSD wat meer geforceerd is voor mij.
Al met al toch wel wat verschillen gemerkt dus ten opzichte van LSD, alhoewel het er zeker wel heel erg op lijkt. De bodyload vond ik wel echt duidelijk anders, het verschil in visuals en mindset kan ook goed aan de set en setting gelegen hebben uiteraard. Alhoewel ik al mijn andere keren met LSD wel echt duidelijk meer visuals had en zeker ook meer diepgang, en elke keer was de set en setting ook anders.
Mijn voorzichtige eerste conclusie is dat het heel erg op LSD lijkt, maar toch wel wat kleine verschillen heeft. Uiteraard was dit pas 1 ervaring, dus die conclusie is nog niet heel betrouwbaar.