Basecoke maar geen flash

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
goeden middag ik kom er ff niet achter wat er fout gaat

Ten eerste geen medicatie meer
Snuiven werkte wel

Ik kook het zelfde spul uit als dat ik snuif
Ammonia icl coke in de lepel zet hem op een laag vuur en draai de lepel over het fornuis breng hen aan de coke en pas als de als de vloeistof weer helder is en de druppel is gevormt haal ik hem eraf
Zo ist me tenminste door een zeer ervaren en gedreven iemand uit gelegd
Ik roer langzaam en zet de lepel op een natte koude spons
Herhaal met de spons 3 x
Dan is die afgeschrokken en de druppel hard
Giet de vloeistof af en leg hen te drogen voor het laatste beetje vocht

Ik heb een pijpje gemaakt max 7 cm lang
Doorgang 22->12->22
Dek de kant bij de mond met 1 laag alu af met genoeg gaatjes dmv een naald

Bovenkant doe ik een eerste diep liggende alu folie laag met een hele boel kleintje gaatjes ongeveer 1 cm erboven de toplaag
Dit heb ik gedaan nadat ik steeds as in me mond kreeg en nu niet meer

Dus as erop brokje erop van 3-3/5-5mm oid
Eerst met vlam erop wel enig effect maar niet die flash
Toen vlam erboven en laten verdampen zelfde effect

Chinezen zelfde verhaal

Wie o wie kan me vertellen wat ik fout doe?

En ja ik weet het het is slecht gevaarlijk etc
Dats helder uitleg niet nodig toch bedankt!

Mvg mij

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb nul verstand van basecoke maken en denk dat dit voor de meesten hier op het forum ook geld.

Heb je al vaker je eigen base gemaakt en werkte het toen wel?

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik heb 'iemand' het voor laten doen en dat een een prof op dit gebied
Wil er verder geen tekst en uitleg bij geven naar ik heb dus een goede leermeester gehad

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb 'iemand' het voor laten doen en dat een een prof op dit gebied
Wil er verder geen tekst en uitleg bij geven naar ik heb dus een goede leermeester gehad
Verder uitleg hoeft ook niet, ik vroeg of je al wel eens eerder zelf base gemaakt hebt maar uit je antwoord maak ik op dat dit dus je eerste keer is.

Dat die persoon zelf goed is in base maken geloof ik meteen, maar zo'n goede leermeester was het blijkbaar niet als je het probeert na te doen en het lukte niet.

Ik kan je helaas niet helpen, aangezien ik geen ervaring heb met base. Maar wellicht je 'leermeester' maar nog eens vragen dan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je begrijpt me verkeerd ik heb het vaker gemaakt en bij andere slaat die in als een bom

Enkel bij mij lukt het niet
Waar had ik dat dan moeten teruglezen in je eerdere berichten? Dat staat echt helemaal nergens namelijk.

Maargoed, als andere wel die flash krijgen van jouw zelf gemaakte base is het enige dat ik kan bedenken dat je of veel meer tolerantie voor coke hebt dan hen of het verkeerd rookt.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ja heb een enorme tolerantie
En roken heb ik op veel manieren geprobeerd
Maar vroeg me af of iemand vanuit eigen ervaring heeft leren roken en me ergens op kon wijzen van doe je dit of dat wel?
Heb er al veel iver opgezocht en vooral op usa fora gelezen dat het toch niet zo makkelijk is als het lijkt maar dan ineens gebeurd het en weet he het

Nou sla ik die 20 'leer' grammen liever over en bedacht hey ik vraag gewoon hulp

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Heb een mooi kunstmatig pijpie gemaakt haha tegen het pijpieeen koker met doovoer gaten
Daarboven de binnenste'filter! Met gaatjes aan de buitenkant daarboven de buiten filter met gaatjes aan de binnen kant via eerste filterlukt het aardig
Maar zodra je de vlam oo de binnenste filter zet met alle olie dat de echte explosie

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Weergaven: 23

Fool

Badass junkie
Ik zou me kunnen voorstellen dat je (voor de afwisseling) eens een cocaine-sulfaat of cocaïne-nitraat zout te pakken hebt. Het grote verschil tussen hydrochloride en deze twee zouten, is dat hydrochloride erg goed aan waterstofbruggen bind (en dus laat het de verbinding met cocaïne los, en bind het zich in het water), nitraat/sulfaat hebben deze neiging wat minder.

Dat kun je controleren door te checken of na het drogen van je 'base' de gewichtsvermindering te bekijken. Komt deze in de buurt van het zoutgehalte in je cocaïne? Dan heb je gewoon normaal hydrochloride-zout. Als dat niet het geval is doe je óf scheikundig iets verkeerd, óf heb je andere stoffen in je handen dan dat je dacht. In beide gevallen vind ik het flink risicovol om het restant gewoon op te roken, wie weet wat voor onzin er nog meer in zit.

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/446220#section=Solubility&fullscreen=true

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
En wat is het zout gehalte??
Dat is toch per blok anders?
Daarbij kan je er ook versnijding uitkoken
Dus dat heb je toch geen constante waardes om te rekenen?
Zout in het water bvb hoe neem je dat mee in je berekening
Of gebruiken we dan ( kan ffnuet op denamen komen ) 'chemisch' water

Maar wil altijd bij leren dus als ik ernaast zit hoor ik graag op welke manier

Daarbij is hij labgetest op normale coke 83% 4 levi

Hou daarom ook bijna alles aan gewicht over
Aangezien levi niet uitkookt

Die andere soorten cocaine zijn die werkzaam als base
Uitkookbaar bedoel ik dan
Bij de mensen om me heen slaat die keihard in

Laatst bewerkt:

Fool

Badass junkie
Het zoutgehalte is, als je cocainehydrochloride hebt, is 11/89e van het percentage cocaine.

En ja, andere zoutvormen van cocaine kun je ook uitkoken, maar dat is een chemisch ingewikkelder proces. En in dit geval niet nodig, want je basecoke werkt schijnbaa wel bij de mensen om je heen. Dan zal het probleem toch aan je eigen lichaam liggen, lijkt me?

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ben erachter na 3 pijpies te hebhen gedaab
15 aanstekers oo en veelste veel cokeheb een wat groter Broke vlak er wat verder van af
Jeus was een gevoel
Jes dat woord oppasse

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kijk uit met gebruik, maar je voelt je tenminste geflasht nu.
Geniet met mate zover dat lukt met base/coke.
Laat je niet gebruiken maar gebruik de dope. Hou je aan een budget/afspraak met jezelf over gebruik.

Sterkte!

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Nou moet je eerlijk bekennen
Vind het te heftig
Zeker niet lekkerder als een lijntje
Dus heb het ervaren zal best nog is gebeuren
Maar heb vanochtend echt niet gelijk de voorraad uitgekookt :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fijn om te horen , hou het bij een lijn of nog beter een andere minder lichaam slopende stof. Had nog een gesprek erover met een internist vorige week. Anyway

Verstandig dat je niet alles hebt gekookt!

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
12/02/17 schrijft liefhebbertje een relaas over een neus tussenschot en hoe coke slecht is, en nog geen halve maand terug gaat ie posten over basecoke?

Tenzij ik het verkeerd opvat, lijkt het me alsof je echt hulp nodig hebt hoor

Bovenaan