Bekeken worden!

Fool

Badass junkie
Mja, valt waarschijnlijk wel in de hand te houden. Maar ik vind persoonlijk 2 gram per week best veel. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
Is dat vaak dan :grin: ?
Dagelijkse gebruik vind ik vaak, wekelijks vind ik meer recreatief :P

Ik vind wekelijks gebruik ook best veel eerlijk gezegd... Vooral met iets als sos, of ik heb gewoon een te beperkte kennis van die drug om daar goed over te kunnen oordelen

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Wekelijks van harddrugs valt toch sowieso niet aan te raden? Dan bouw je eigenlijk al een soort van ritme in met het nemen van drugs. Iedere week weer, de katers worden ook steeds moeilijker te overzien, want dan weer kan worden gecounterd door het middel weer te nemen. Op die manier gaan we allemaal kapot. Drugs moet je ook gewoon niet op wekelijkse basis gebruiken, dat is vragen om problemen. (oja, ik gebruik zelf wel teveel, maar dat weerhoud mij er niet van de moraalridder uit te hangen.)

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Drugs is veel te leuk om het maar bij 1 keer om de x aantal maanden te houden :grin:
Maar verstandig is iets anders. :)

Maar zolang je werk/school/sociaal leven er niet onder leid, valt het toch best mee?

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
LoveQuality zei:
Maar zolang je werk/school/sociaal leven er niet onder leid, valt het toch best mee?

zolang je dat alles nog kan blijven valt het wel mee, gezondheid niet mee gerekend natuurlijk :sunglasses:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Drugs is veel te leuk om het maar bij 1 keer om de x aantal maanden te houden

Daar zit gewoon wel wat in. :grin: Al doe ik echt niet wekelijks, nu zelfs een kleine pauze. Beetje hetzelfde als jij LoveQuality, ik word gek van die nachten wakker liggen van pep. :rolleyes:

LoveQuality

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
En daarom heb ik ze ook aangeschaft. Slaap al weken op die dingen, heerlijk. :sunglasses:
Haha inderdaad, heerlijke rustgevende roes dat je ervan krijgt :hearteyes:
En eigenlijk vind ik benzo's echt heerlijk na speed.
Je ligt in bed, je hart gaat als een gek. Je voelt in je oor je hartslag, je kan niet slapen.
1mg aprozalam, je voelt je hart minder snel slaan, je word rustiger.
2mg alprozalam en je word zooo lekker rustig en bamm, slaapwel :mrgreen:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
benzo's alleen zal ongetwijfeld schadelijk zijn maar had het over de combo speed/benzo lijkt me niet gezond voor het hart

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Ffe rap een grafiekje erbij gegooid met de schadelijkheid van laag naar hoog.
Benzo's staan er dus ook bij, net onder amfetamine

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 6.184

SirErick

Wijs gebruiker
Fool zei:
Vind het niet echt als een heel betrouwbare weergave van feiten uitzien. :P
Zal ik dan maar een betrouwbare bron kiezen? Dan is dat probleem ook weer opgelost.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Tis dan wel een grafiek vanuit de Jellinek kliniek, maar blijf 'm vreemd vinden, ligt misschien aan mn eigen kortzichtigheid/bekrompenheid/vooroordelen, maar cannabis heeft een hogere 'sociale schade bevolking' dan speed, terwijl cannabis in die grafiek verder lager 'scoort' dan speed, maar goed, snap wel meer dingen niet soms :)

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Missyy23 zei:
Tis dan wel een grafiek vanuit de Jellinek kliniek, maar blijf 'm vreemd vinden, ligt misschien aan mn eigen kortzichtigheid/bekrompenheid/vooroordelen, maar cannabis heeft een hogere 'sociale schade bevolking' dan speed, terwijl cannabis in die grafiek verder lager 'scoort' dan speed, maar goed, snap wel meer dingen niet soms :)
Als het om sociale schade bevolking gaat, wordt gekeken naar de hele samenleving. Omdat er meer cannabis gebruikers zijn dan speed gebruikers is die schade groter. Het is gewoon een statistiek.

Bovenaan