LoveQuality
Bewuste gebruiker
Is dat vaak dan
?
Dagelijkse gebruik vind ik vaak, wekelijks vind ik meer recreatief :P
toch te duur voor wat het isFool zei:En daarnaast, zó duur is sosa toch niet als je het niet vaak gebruikt? :P
Dat ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur. Met een beetje kwaliteit/zelfbeheersing heb je voor 25 euro een prima avond.lsdlicious zei:toch te duur voor wat het isFool zei:En daarnaast, zó duur is sosa toch niet als je het niet vaak gebruikt? :P![]()
leipebaviaan zei:Counter dan gewoon die pep met benzo's. Nachrust gegarandeerd.
LoveQuality zei:Is dat vaak dan?
LoveQuality zei:Maar zolang je werk/school/sociaal leven er niet onder leid, valt het toch best mee?
Drugs is veel te leuk om het maar bij 1 keer om de x aantal maanden te houden

daarom hebben ze benzo's uitgevonden.leipebaviaan zei:ik word gek van die nachten wakker liggen van pep.![]()
Haha inderdaad, heerlijke rustgevende roes dat je ervan krijgtleipebaviaan zei:En daarom heb ik ze ook aangeschaft. Slaap al weken op die dingen, heerlijk.![]()

hehe alleen wel jammer dat ze je lichaam zo slopen
Zal ik dan maar een betrouwbare bron kiezen? Dan is dat probleem ook weer opgelost.Fool zei:Vind het niet echt als een heel betrouwbare weergave van feiten uitzien. :P

Ja top, ik zocht eerder ook al maar kon zo snel niets vinden. :PSirErick zei:Zal ik dan maar een betrouwbare bron kiezen? Dan is dat probleem ook weer opgelost.Fool zei:Vind het niet echt als een heel betrouwbare weergave van feiten uitzien. :P
![]()
Dit inderdaad.lsdlicious zei:misschien omdat pep frequenter gebruikt wordt als xtc, maar dat is een pure gok
Als het om sociale schade bevolking gaat, wordt gekeken naar de hele samenleving. Omdat er meer cannabis gebruikers zijn dan speed gebruikers is die schade groter. Het is gewoon een statistiek.Missyy23 zei:Tis dan wel een grafiek vanuit de Jellinek kliniek, maar blijf 'm vreemd vinden, ligt misschien aan mn eigen kortzichtigheid/bekrompenheid/vooroordelen, maar cannabis heeft een hogere 'sociale schade bevolking' dan speed, terwijl cannabis in die grafiek verder lager 'scoort' dan speed, maar goed, snap wel meer dingen niet soms![]()