Belangrijke vraag truffels

Hallo,
Ik heb met een vriend van me besloten zaterdag truffels te gaan doen, we hebben deze al gehaald namelijk: Dolpihns Delight deze werden ons aangeraden door de smartshop. Nou heb ik de laatste tijd vaak last van m'n maagklachten, nou vroeg ik mij af of dit kwaad zou kunnen met de truffels.

Groet,
Thespacechase

P.S
ik heb Zaterdag een erg intensieve training zou ik deze beter kunnen overslaan of is het juist goed om alles even uittezweten en ''schoon'' te beginnen voor de trip?

Eigenlijk is het lastig om jouw vragen te beantwoorden. Wij kunnen niet beoordelen of jij door het eten van de truffels extra last van je maagklachten zult ondervinden, omdat er verschillende soorten maagklachten zijn. Je zou hierover een arts kunnen raadplegen, of je kunt een keer een lichte dosis nemen (op lege maag) om te kijken hoe het valt. Een andere optie zou zijn om de truffels (te vermalen en vervolgens) te vermengen met bijvoorbeeld yoghurt, zodat het milder op de maag is.

Hoe de lichamelijke inspanning die je voor je trip zult hebben uitpakt, daar kunnen we ook niet echt een uitspraak over doen. Er is zeker kans dat je vermoeidheid invloed zal hebben op hoe je je reis gaat ervaren, maar het hoeft niet per se negatief uit te pakken. Als je echter vermoedt dat die training je uiteindelijk wel in de weg staat, is het misschien beter om het uit te stellen tot een moment waarop je je beter voelt bij het nemen van de truffels.

@Neurofruit
Thx voor je reactie,
ik denk dat ik het gewoon ga uitproberen, het zijn een soort ''aanvallen'' die ik even voel opkom zetten en met een slok water weer even snel laat verdwijnen. Ik heb al besloten dat ik niet ga trainen met de gedachte dat ik er misschien in me trip over na ga denken etc. Er is nu alleen een ander probleem namelijk: de zus van die vriend met wie ik het ga doen is thuis die avond. Ze zal ons niet storen (ook omdat er een ruzie tussen broer en zus is) maar toch zit dit mij niet hellemaal lekker maar hij verzekerd me dat we geen last van haar zullen hebben. Ik ga er nog een nacht over slapen en kijken of ik dit wel wil gaan doen ja of nee en welke alternatiefen er anders zijn zoals buiten trippen, dit lijkt me alleen niet erg prettig met 3 graden buiten. Advice?????

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ja dat zijn geen ideale omstandigheden. Zo'n intensieve training kan best lekker zijn van te voren denk ik eigenlijk zolang je er niet teveel spierpijn van hebt.

Maar met deze twijfels zou ik de trip toch maar uitstellen. Grote kans dat je zaterdag alsnog denkt van "fuck it, ik ga dr gewoon voor". En dan weet je ook zeker dat het goed is.

@Nathaniel
Ik denk dat ik deze keer de training toch even uitstel, ook omdat het de 1e keer is en ik alles zo ''perfect mogelijk'' wil doen :P dat van zaterdag denken fuck it gaat denk ik wel gebeuren haha mezelf kennende, te lang al er naar uitgekeken :flushed:
thx voor je reactie

Oke,
We zitten dus met een Probleem!
we kunnen plotseling niet meer bij iemand binnen zitten vanavond en mijn vraag was, zou het voor de 1e keer buiten kwaad kunnen en zou het buiten zijn veel invloed hebben op onze trip en dan bedoel ik nadelig.

Paperplane.

Wijs gebruiker
thespacechase zei:
Oke,
We zitten dus met een Probleem!
we kunnen plotseling niet meer bij iemand binnen zitten vanavond en mijn vraag was, zou het voor de 1e keer buiten kwaad kunnen en zou het buiten zijn veel invloed hebben op onze trip en dan bedoel ik nadelig.
Zou het wel gewoon binnen doen. Wacht maar tot volgende week ofzo. O je moet een heel relaxte plek hebben waar niemand komt en een positieve vibe hangt.

OMG :openmouth:
Dat dit mogelijk was, dit is de beste maar ook meest verwarrende ervaring met drugs geweest ooit. we hebben zon 4,5 uur intens getript waarvan 1,5 in een soort droomtoestand waarin ik niet meer wist of ik stond/zat en wat echt was en wat niet komt nog wel reportje jezus wat was dit heftig
greeetz thespacechase :grin:

Bovenaan