Ben ik verslaafd?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Badass junkie
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.
Ja speedkater kan heftig zijn. Vooral de dag erna. Maarja, dat is voor mij ook alweer een half jaar geleden dus hopelijk valt het mee. Heb ook nog niks gepland en dat blijft wss wel even zo.

Spyro

Badass junkie
Ja speedkater kan heftig zijn. Vooral de dag erna. Maarja, dat is voor mij ook alweer een half jaar geleden dus hopelijk valt het mee. Heb ook nog niks gepland en dat blijft wss wel even zo.
Ik gebruik voorlopig ook geen drugs waar zo’n kater aan vast hangt. Vindt het het ook niet waard de laatste tijd. Ik wacht wel tot er een feestje ergens is, hopelijk is het dan wat meer genieten.

CuriousExplorer

Badass junkie
Dan zijn mijn receptoren niet verpest 😎
Heb een mindere high van 4mmc, maar het is niet alsof ik een dip heb, neerslachtig, moe, uitgeblust ben.

Kan dus ook gewoon aan mindere kwaliteit gelegen hebben...😄

CuriousExplorer

Badass junkie
Triest? Ja , misschien wel.
Maar het is ook een utopie om te denken dat alle mensen ( zelfs degene die het kunnen laten testen ) daadwerkelijk elke keer hun spul laten testen.

In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen....Dus die moment ga je niet twijfelen of het wat anders is, beetje naïef tuurlijk.

Kwam er geen RC ban aan in NL btw?

Ganggang💯

Badass junkie
In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen.
Qua speed en pillen begrijp ik dat wel. Maar bij RC's niet. Je hebt geen idee wat ze er door mengen tegenwoordig. Zijn vrijwel allemaal lui met een winstoogmerk. En men gaat laag voor geld tegenwoordig.

Ja er komt een blanket ban maar wanneer is me nog niet helemaal duidelijk. Er is hier ook ergens een heel topic met informatie daarover.

Ganggang💯

Badass junkie
Triest? Ja , misschien wel.
Maar het is ook een utopie om te denken dat alle mensen ( zelfs degene die het kunnen laten testen ) daadwerkelijk elke keer hun spul laten testen.

In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen....Dus die moment ga je niet twijfelen of het wat anders is, beetje naïef tuurlijk.

Kwam er geen RC ban aan in NL btw?

Techneut

Bewuste gebruiker
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Jezus wat een zuurpruim ben jij. Ik vind hem aardig volwassen over komen voor zijn leeftijd, en ondanks dat hij onverantwoord bezig is hoef je hem toch niet zo aan te vallen met je gejank. Iedereen maakt fouten, hij komt er gelukkig op tijd achter. 👍🏼

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Het hindert mijn dagelijks leven niet. Ben wel een langere tijd down/moe/suf geweest. Als ik nou een pilletje pak zit ik alleen maar stil geen zin in sociaal te doen ofja eigenlijk nergens zin in. Totaal 0 euforie dus totaal niet waard dus en de kater moet dan nog komen. Maar dit is wel beter uit tehouden als je onder je gebruik gewoon gegeten hebt en genoeg gedronken maar voel me alsnog moe en kut hoor daarniet van.

CuriousExplorer

Badass junkie
Het hindert mijn dagelijks leven niet. Ben wel een langere tijd down/moe/suf geweest. Als ik nou een pilletje pak zit ik alleen maar stil geen zin in sociaal te doen ofja eigenlijk nergens zin in. Totaal 0 euforie dus totaal niet waard dus en de kater moet dan nog komen. Maar dit is wel beter uit tehouden als je onder je gebruik gewoon gegeten hebt en genoeg gedronken maar voel me alsnog moe en kut hoor daarniet van.

Exact the same feeling op 4MMC...
Al speelt de setting een IMMENSE rol...
Als ik met de juiste mensen pakte, zelfs op het einde kwam er wel wat er moest komen.

Zit je daarentegen met mensen samen, waarvan er 2 steeds gaan roken, ene die constant alle drama aantrekt van op haar gsm, en dan iemand die in zijn eigen leeft ..
Tjah, maar dan heeft geen enkele drugs zin...

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.
Ik lig meestal 1 week plat door 1x Speed. Merk wel hoelanger ik het niet hoe beter ik de kater ken verdragen. Gebruik ik dit goedje 6maand niet heb ik dus de eerst volgende x geen kater.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Exact the same feeling op 4MMC...
Al speelt de setting een IMMENSE rol...
Als ik met de juiste mensen pakte, zelfs op het einde kwam er wel wat er moest komen.

Zit je daarentegen met mensen samen, waarvan er 2 steeds gaan roken, ene die constant alle drama aantrekt van op haar gsm, en dan iemand die in zijn eigen leeft ..
Tjah, maar dan heeft geen enkele drugs zin...
Klinkt als een gezellige setting! Op deze manier is de kater erna het toch niet waard?

CuriousExplorer

Badass junkie
Behalve het chronisch slecht slapen, valt het mee. Momenteel...

Er komt ook geen "nieuwe" schade erbij, gezien ik van gigantisch gebruik, naar 1% gegaan ben. Vooral financieel doet drugs veel.

CuriousExplorer

Badass junkie
Maar het slecht slapen ligt grotendeels aan de chronische rugpijn. Sowieso bezig met overleg met de huisarts momenteel over welke piste het beste is.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Behalve het chronisch slecht slapen, valt het mee. Momenteel...

Er komt ook geen "nieuwe" schade erbij, gezien ik van gigantisch gebruik, naar 1% gegaan ben. Vooral financieel doet drugs veel.
Hoe dan ik had hier letterlijk 0 problemen mee! Neem aan dat je niet 2k+ pm in je neus douwde ? Althans dat haalde wij niet met pep en er ging zeker 20-25g de weekend er doorheen (7-10man) mooie tijden waren het!

Ik zou het zo weer doen maar ook weer niet dubbel gevoeletje dit. Wss had ik het zelfde gedaan maar dan een jaartje of 4-5 later. Dan was ik nou niet zo achterlijk dom :innocent:

CuriousExplorer

Badass junkie
Hoe dan ik had hier letterlijk 0 problemen mee! Neem aan dat je niet 2k+ pm in je neus douwde ? Althans dat haalde wij niet met pep en er ging zeker 20-25g de weekend er doorheen (7-10man) mooie tijden waren het!

Ik zou het zo weer doen maar ook weer niet dubbel gevoeletje dit. Wss had ik het zelfde gedaan maar dan een jaartje of 4-5 later. Dan was ik nou niet zo achterlijk dom :innocent:

Pep kost een fractie van 4mmc, kromme vergelijking.... Van mezelf ging er maandelijks 200eu door, doe dat maal 18maand en dan besef je....dat zoiets financieel nie slim is. Daarbovenop nog eens een aantal extra tandartsbezoeken helaas.

Ganggang💯

Badass junkie

Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.

CuriousExplorer

Badass junkie
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.

Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?

Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄

Ganggang💯

Badass junkie
Zwijgt 🤣🤣

Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
Dan zou je in theorie eerder van dealers wegblijven. Op darkweb is er iig nog enige controle door het review systeem. Bij dealers niet.

CuriousExplorer

Badass junkie
Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.

Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.

Ganggang💯

Badass junkie
Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.

Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.
Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.

Spyro

Badass junkie
Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.

Ik ben in mijn hevige periode daarom nooit de shit ingegaan kwa geld, gelukkig maar. Ik zou mezelf ook never de schulden in kunnen werken, hoe verslaafd ook. Dus ben wel blij dat ik altijd die ‘rem’ nog gehad heb.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Pep kost een fractie van 4mmc, kromme vergelijking.... Van mezelf ging er maandelijks 200eu door, doe dat maal 18maand en dan besef je....dat zoiets financieel nie slim is. Daarbovenop nog eens een aantal extra tandartsbezoeken helaas.
200eu in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
Tja, verslaafd WERD je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.

Het belangrijkste woord heb ik in het vet gezet.
En je ga altijd een stuk meer betalen voor RC's als Belg, omdat wij ze simpelweg niet legaal konden bestellen zoals NL' ers...

Spyro

Badass junkie
Pfff. Als ik al het geld wat in drugs zit gewoon had opgespaard had ik echt een dikke spaarrekening.

Dood zonde eigenlijk.

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik betaalde er toen [Modknip]prijs verwijderd[/modknip] in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.

Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣

Laatst bewerkt door een moderator:

Ganggang💯

Badass junkie
Het belangrijkste woord heb ik in het vet gezet.
En je ga altijd een stuk meer betalen voor RC's als Belg, omdat wij ze simpelweg niet legaal konden bestellen zoals NL' ers...
Hoezo niet? Het darkweb is voor iedereen toegankelijk en verschepen ook naar België.
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.

Ik ben in mijn hevige periode daarom nooit de shit ingegaan kwa geld, gelukkig maar. Ik zou mezelf ook never de schulden in kunnen werken, hoe verslaafd ook. Dus ben wel blij dat ik altijd die ‘rem’ nog gehad heb.
Of je kwam eerder tot bezinning. En had je jezelf een hoop geld bespaart.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan