Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Heb drie jaar lang bijna elk weekend pillen en soms coke gebruikt. Ik werd van x alleen nog een beetje vaag en kreeg lamme kaken. 16 jaar letterlijk 0 drugs aangeraakt en vorig jaar weer een pilletje genomen op mijn eerste festival na 17 jaar. Dit was serieus mijn mooiste drugservaring. Het ging verder dan alleen een euforisch gevoel. Dit was zuivere liefde wat ik voelde. Ik had t wel heel strak voorbereid. Voeding, testen, dosering, setting etc.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.