Ben je wel eens gepakt met Drugs?

Discussie in 'Drugs' gestart door N.iiCk, 25 apr 2006.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kim

Kim Wijs gebruiker

1 nacht vast gezeten omdat ik op straat base kocht van een dealer in de grote stad echt een hel eerste wat ik deed toen ik vrijwas is scoren ben r nog ziek van

2. toooz

toooz Belezen gebruiker

Ja in amerika,canada en zelfs oosterse landen in europa hang je zwaar voor een paar gram .....

3. Ionesco

Ionesco Experimenterende gebruiker

In sommige staten in Amerika word het toch getolereerd. In Californie mag je een ounce bij je hebben (28 gram!!!) en het ergste dat je kan krijgen is een 100$ boete. Meer dan 28 gram en je hebt een probleem

In Canada is verkoop verboden maar word eigen gebruik getolereerd.

Het zijn vooral de Aziatische landen waar je in de problemen komt. Singapore en Thailand kan je zelfs de doodstraf krijgen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_cannabis_by_country

4. Anon

Anon Badass junkie

in amerika verschilt ook per staat... Florida is bijvoorbeeld weer heel erg streng

5. Osi`

Osi` Bewuste gebruiker

28 gram :/ Als ze je hier mee pakken, verdenken ze u wel nie van dealen. 28 gram :|

6. ZI09

ZI09 Bewuste gebruiker

I guess?

7. boels

boels Belezen gebruiker

awel ik loop al bijna 9 jaar in het "drugs circuit" en ben nog NOOIT maar dan ok NOOIT me drugs opgepakt, wel geregistreerd als gebruiker, en heb zelf gedeald en me "grote" dealers uit antwerpen rondgehange...

Soms (allé meestal) vrage die persone der gewoon om om opgepakt te worden, hoe meer da ge onopvalend wilt doen, hoe meer ge opvalt!!!!

8. Snuifdoos

Snuifdoos Belezen gebruiker

Nooit, maar een paar keer geluk gehad.

Alcoholcontrole, goed strak onder de speed. Negatief uiteraard. "Rij maar door, meneer."

een keer controle aan de nederlandse grens met 100g weed in de auto. gefouilleerd, auto nagekeken, maar ze hadden het niet gevonden, zat ook wel vrij goed weggestopt in de koffer, achter het reservewiel, en nog eens àchter een metalen plaat.
    -"Ben je zéker dat je niks bijhebt?"
    -"jaja"
    Het moest gewoon op mijn gezicht staan af te lezen. Een geluk dat er geen honden waren, en dat ik zo para was om het zo ver weg te stoppen :P

en na een avondje stappen had ik 2g speed in mijn portefeuille zitten. We waren nogal veel lawaai aan het maken om 6u smorgens, er stopt een combi, weer maar eens gefouilleerd, ze hebben zelfs mijn portefeuille nagekeken, maar vreemd genoeg niet gevonden, hoewel het niet echt ver zat weggestopt. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kwam.

De Belgische politie, mijn vriend.

9. A.M.S.G

A.M.S.G Newbie

Geweldig topic om te lezen! :grin:

Ik ben zelf aan de grens met Roemenie gesnapt met ongeveer 10 gr. wiet en een paar pillen. Nadat ik pak een beet een uur op een kantoortje heb gezeten en 'ondervraagd werd', is mijn auto helemaal binnenstebuiten gekeerd (maar dan ook echt, reservewiel opengesneden, bekleding verneukt etc). Uiteindelijk mocht ik verder nadat ik ongeveer 400 euro aan de chef daar heb betaald (zonder bonnetje :grin:). Dat is nu zo'n 5 jaar geleden. Ik denk dat als je daar nu gepakt wordt, de gevolgen veel minder prettig zijn. Ze zijn tegenwoordig niet meer zo corrupt en voor je het weet zit je in een of andere bijzonder onprettige gevangenis...

10. skunkopaat

skunkopaat Bewuste gebruiker

Alleen een keer opgepakt voor graffiti, en dus werd ik gestript, 4 gram weg :worried:

11. Taat

Taat Bewuste gebruiker

wiet, keta, speed of het ergste qua geld, sos??

12. NOISESUPRESSOR

NOISESUPRESSOR Belezen gebruiker

mwa..ja, 150 pillen 25 gram speed

13. buzzrider

buzzrider Wijs gebruiker

En de gevolgen ?

14. scorpion666

scorpion666 Newbie

Re:

hier in antwerpe lope der veel in burger rond zenne[/quote]

Hoe kun je het dan zien?[/quote]

je ziet het gewoon meestal met zun twee en nogal vrij mysterieus[/quote]

vrij mysterieus???
    Dan zou ik juist t idee krijgen om aan ze te vragen of ze nog wat kunnen regelen als ze er vrij mysterieus uitzien :confused:

15. buzzrider

buzzrider Wijs gebruiker

Re: Re:

Dan zal jij nog regelmatig tegen de lamp lopen :smile:

16. geekos

geekos Bewuste gebruiker

Nu is het wel grappig in België, iemand die hier in Wetteren opgepakt is met paar kg speed en veel pillen komt gewoon vrij :tearsofjoy:

In Gent : paar mannen zijn 300kg heroine aant versnijden/verdelen in een loods, grootste herovangst ooit in België --> komen nu gewoon vrij !!

die flikken eh, zoveel werk dat ze in die rechtszaken gestoken hebben en kijk wat er van komt, TE HARD WERKEN IS NOOIT GOED :tearsofjoy:

17. Flaffie

Flaffie Wijs gebruiker

Ja, van achteren. :openmouth:

18. buzzrider

buzzrider Wijs gebruiker

Ik hoop voor jou dat het geen peyote was dan :P

19. cuber3

cuber3 Experimenterende gebruiker

De eerste keer dat ik wiet bijhad op een fuif ben ik betrapt door 2 agenten in burger.
    Had toen ~5g op zak. Een maat van me kon zijn deel nog verstoppen (hij had het gewoon in zijn zak zitten, en toen de flikken vroegen zijn zakken binnenstebuiten te keren kon hij het toch nog verborgen houden. Maar ik stond er net eentje te draaien, had het zakje nog in m'n handen.
    Dat hebben ze toen in beslag genomen, heb er een jaar (!) later een pv van in de brievenbus gekregen, maar verder niks meer van gehoord :smile:

Heb sindsdien ook veel geleerd... maarja, je bent nog niet echt ervaren, je kent het wel :grin:

20. psilocybine

psilocybine Bewuste gebruiker

Re:

^
    Bleek dus niet zo watervast als ik dacht.
    Ben een keertje 'gepakt' geweest met ketamine & GHB op mijn 16de... Verschrikkelijke leeftijd ik weet het! Samengevat: een vriend waarmee ik het weekend voor het voorval naar een tekno feest ben gegaan en samen mee op school zat was betrapt op het BEZIT van ketamine. Uit paniek vertelde hij dat het van mij was en ie het moest bijhouden. Ik zat die dag nietswetend thuis mijn laatste reeks doeken af te werken voor de tentoonstelling tot ik overladen werd door een vreemd gevoel. (en een heleboel telefoontjes met privénummer)
    Plots kreeg ik smsen toe van die vriend met de boodschap dat ik snel naar school moest komen. Ik weigerde, uiteraard.
    Plots stonden er 2 BOB's aan mijn deur met een huiszoeking. In paniek heb ik mijn laatste gram ketamine maar overhandigt (GELUKKIG hadden 4gram opgesnoven het weekend daarvoor, had een totaal 5 gekocht)
    Verder hebben ze mijn kamer onderzocht. Zonder kennis van het bezit ervan vonden ze een flesje GHB in mijn kast... Niet goed allemaal.
    Nadien met mijn ouder gezeten & durfde ze nog een grapje maken ook: "Dit, is ketamine mevrouw. Het is gevaarlijk spul! Een soort van paardeverdoving. Daar moet uw zoon mee oppassen, 't is tenslotten nog maar een kleine pony hé?!"
    Bad timing...

21. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

22. Zweibeiner

Zweibeiner Belezen gebruiker

Afgelopen weekend nog in de koepel gevangenis in Breda, de bewakers konden dat niet zo waarderen. Ook als je ze drugs geeft omdat jij het niet wil hebben worden ze boos! Een dank je was op zijn minst op zijn plaats geweest aangezien ik zijn werk aan het doen was, maar nee hoor. Er word gewoon een aantekening van je gemaakt en gedreigd met de iso.

23. HardstyleGabber

HardstyleGabber Experimenterende gebruiker

Toen ik net begon met hard drugs had me moeder bakje gevonden met 10 gram wiet en 8 xtc pillen. Ze was ontzettend boos heb me er weten uit te lullen dat de xtc niet van mij was en de wiet wel. Helaas me wiet nooit meer terug gezien:cry:

24. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Ja hoor meerdere malen

Thuis uiteraard zakjes pillen enzovoort.
    Meestal wel uitgelult.

Tijdens uitgaan meerdere malen zeer goed gefouilleerd niks gevonden,
    Heb dan al het vermoeden dat ik in het oog spring.

Dus ff tijd nemen.
    Na anderhalf uur oid pas naar toilet.
    Gesloten hokje wel 20 cm vrij van grond.
    Oftewel als je blijft staan val je zoiezo op.
    Dus ging dan altijd 'zitten' neuzen van schoenen richting deur.

Toch meermaals klik klik gehoord en binnen no time deur open heb in totaal wel 5x vermoed ik tientallen grammen coke gelijk doorgespoeld.

Ja zonde hoop geld .
    Maar iig geen politie enige is je word eruit gegooit.( meestal net ff wat ruiger als normaal)

Festival met iemand die close bij me staat.
    In de rij staan gevoel te praten met elkaar en eigenlijk iedereen.

Honderden mensen mochten zo door.
    Eenmaal bij incheck aangekomen,
    Stappen er 2 beulen van kerels de hoek om.

Jullie 2 mee komen!
    Is goed loop wel ff mee.
    Me maat werd even gefouilleerd en kon door.
    Mij pakte ze even beter aan.
    En ja ook over de scheef zo werd er in me boxer gevoelt.
    Ja dat is bingo,
    Ondanks de fouten zoals in boxer voelen
    Dacht ik maar 1 ding hier zeg ik niets van.
    Sta het af neem je verlies en ga het feest op.
    Mooi ff niet.

Kreeg ze maar niet overtuigd dat dit alles was.
    En zouden de politie erbij halen.
    Ik was het zat ze hadden alles al,
    Zou het feest missen en dan ook weer zoon kutcel in.
    Ik zeg weet je wat hier check alles maar !
    En trek alles uit.
    Sta in me nakie voor hem en zeg:
    Zo wat wil je dat ik optrek of open trek??

Hij was helemaal van de kaart.
    Het is goed zo meneer kleed u maar aan en we laten u door.

Ook wel is gepakt doordat een vriend roekeloos reed.
    Eenmaal alle id's boven water
    Ja hoor zo meneer (naam).
    Stap maar even uit en vergeet u tas niet
    Bingo
    Laatste beetje gelukkig kostte me wel een half jaar

In een bepaald zuidelijk land in een bepaalde gevangenis.
    Bestaan er zoals ze heten afdelings bazen
    Via dat soort mensen is alles geregeld binnen no time

Zwaar klote sprak de taal niet.
    Na een week iemand gevonden die kon vertalen.
    Na het afspreken van een forse wederdienst.
    Duurde 3 weken en kon ik gaan met een document dat de straf afgehandeld is kreeg me paspoort terug en kon zo vliegen.

Heb wel zitten zweten.
    Je geeft wat af je regelt jou kant van te voren.
    Ik hoorde maar niets ik dacht FUCK sukkel.
    Zei hebben wat ze willen.
    Wie zegt dat zei woord houden.
    Toch goed gekomen.

Zo hebben vage kennissen ook wel wat verhalen..
    Van vrijkopen tot vrienden worden met directeurs goor vrijheid

Maar ook dat ze belazerd zijn oftewel geld of ander spul kwijt en toch binnen blijven

Tot gevangenis straffen van 12 jaar met invorderings akties die oplopen tot 4,3 miljoen
    En dan is ook alles nog ingenomen meerdere huizen meerdere auto's vakantie huizen
    Bankrekeningen.
    Enige jammere ze vorderen niet je schulden in haha dus die miet je er nog bij optellen.
    .
    Wegens witwassen
    Hypotheek fraude
    En geld verkregen vanuit criminele activiteiten

Verdere details zijn niet aan mij om te openbare

Spannend is het allemaal wel

25. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

In totaal toch wel al 100 grammen wiet kwijt.

Toen ik nog jong en onverstandig was hebben ze mij onderweg geklist met 80 gram plukjes.

Denk een goeie 20 gram wiet verspreid over controles en fouillages.

1 bolletje sos.

Thuis heeft moeder veel ontdekt van teveel geld tot een grote zak wiet maar ook altijd uitgeluld.

Intussen al jaren verstandig, nooit grote hoeveelheden op zak en stoppen met blowen scheelt al veel ^^

26. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

27. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Ja 1x en nooit weer , had het slim gespeeld gelukkig:smile:

28. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

1500 piek op me bed laten liggen terwijl ik toen nog stempelde als deeltijds schoolganger en amper de helft verdiende. De smoes inzamelactie voor een schoolfuif was snel verzind. Leipe mama nam 50 als zwijggeld en loste er verder geen woord meer over

oortjes vindt dit leuk.
  29. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Haha corruptie runs in the family?

30. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Twee keer gepakt met wiet. Kutnederland.. Allebei op hetzelfde festival trouwens. Eerste keer hadden we twee voorgedraaide joints mee want blowen mocht daar gewoon, alleen je mocht blijkbaar geen voorgedraaide joints mee nemen want daar kon je andere drugs in vervoeren. BLA BLA hoe zielig kan je zijn. Toen hebben we beide joints in de rij voor het festival opgerookt (dat was overigens gelijk de eerste keer dat ik speed gebruikte, omdat ik zo kapot was aan het begin van het festival al :tearsofjoy:).

Tweede keer was een jaar later bij UB40 op de mainstage. Het hele 10.000 koppige publiek was aan het blowen. Ik met veel moeite in het publiek een joint gedraaid. Steek hem aan, had één hijs op toen kwam de bewaker aanlopen, hij trekt hem zo uit m'n mond en verscheurt hem. Ik heb hem voor alle ziektes uitgescholden tot ie me waarschuwde dat hij me eruit wilde zetten als ik niet normaal deed.

Wat een mongool. Dat was ook nog steeds niet Zero Tolerance trouwens, maar gewoon een bewaker die moeilijk wilde doen.

Nooit door politie gepakt gelukkig.

Dunnetjess33 vindt dit leuk.
  31. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Wijs gebruiker

Ze hebben bij mij eens een joint gevonden in mijn gymp. Ze kneep en voelde goed en moest mijn schoenen uit doen. Ik mocht wel naar binnen maar de joint was ik kwijt. Het grappige is wel, ze vond dat ze goed fouilleerde maar die 2 xtc pillen in mijn onderbroek heeft ze mooi niet gevonden. :lolol:

SkittlesAndMe vindt dit leuk.
  32. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Dit is eigenlijk standaard op de festivals waar je wel mag blowen.

Die zullen ze ook nooit vinden, want ze mogen ook weer niet zo fouilleren dat ze je letterlijk gaan aanranden.

33. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Toch echt gebeurd het hoor.
    En je kan er niet echt tegen ingaan.
    Je bent schuldig dus beter bek dicht,
    Mee werken en voorkomen dat die kletspetten erbij komen.

34. SkittlesAndMe

Jaa daar kwamen wij toen ook achter :P Is alweer een jaar of 7 geleden inmiddels

35. HardstyleGabber

Bijna wel ja :tongueout: ik liep nachts over een innestreet terein met een vriend van me, hij aan de pillen en ik aan de pillen en ket. Opeengegeven moment stopte er politie naast ons die ons ondervraagde en steeds met hun zaklamp in onze gezicht schenen
    Zonder wat over onze doppen te hore te hebben gekregen mochten we weer gaan.

(Mijn excuses als me lapje tekst raar is/overkomt ben op het moment ontzettene vaag :tongueout: )

36. SkittlesAndMe

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Bedoel je toevallig een Industrieterrein?

oh man zo heb ik ze zelden gelezen

Dunnetjess33 vindt dit leuk.
  37. HardstyleGabber

Klopt heb last van dyslexie...

Deel Deze Pagina