Dag iedereen, aangezien ik hier nieuw ben wel ik mezelf even voorstellen. hoi!
De laatste 2 jaren ben ik al zeer benieuwd geweest in het ontdekken van "drugs" en weet ik ondertussen al een goed hoe er mee om te gaan en wat er van te verwachten. Ik ben van nature een kalme jongen en weet mijn grenzen. Zit op hoge school dus het kan niet altijd feesten zijn.
Een maand geleden kwam er opeens 6apb voor en was ik best benieuwd wat het zou doen dus ben ik begonnen met alles op te zoeken hoe het werkt en wat de dosis is.
De dagen werden korter en ik kreeg er meer en meer zin in! Vrijdag is aangekomen dus school is out! En het weekend kan beginnen, ik stap naar mijn vriend zijn kot en praten wat bij, ik beslis dan om 150mg exact af te wegen en in een bommetje te maken (kort blaadje) en in te nemen. We vertrekken naar het hardcore/frenchcore feestje wat ik meestal doe als ik uit ga. We komen aan rond 11u en komen wat vrienden tegen dus roken we eerst een joint voor we binnen gaan. Rond 12u30 had ik pas eerste merkingen dat het begon te werken, kreeg klamme handjes en begon al een stampje te zetten.
Bij het lezen op forums zag ik bij veel mensen dat ze enorme energie kregen en het zelf een “terug de eerste keer mdma gevoel gaf” Dat vondt ik echt niet zo, bij mdma sta ik meestal front row voor de speaker al mijn frustraties weg te dansen, Mijn gevoel dat ik toen had was ik hou van de muziek en blijf gewoon bij men vrienden staan en roken wat jointjes ondertussen, merk wel op ik ben zeer helder in mijn hoofd maar heb gewoon zin om te chillen hier en daar en wat mensen te leren kennen. Het was plots 4u30 al en vriend van me had het behoorlijk moeilijk na een halve partyflock pil dus ben ik afzonderlijk ergens gaan zitten met hem. Op dat moment steun ik hem wel maar laat zijn gedachten verzetten door hem een sigaret te laten rollen zodat hij stopt met knarsen (wat heb ik gelachen met die sigaret

). Jammer genoeg was het feest om 5u al gedaan maar ik was behoorlijk moe en wou terug naar zijn kot om daar nog wat te chillen, Ik kon als een blok in slaap vallen toen en besloot dan maar om de trein te pakken richting huis. Aangekomen thuis ben ik direct in slaap gevallen, Na een goede 4uur slapen was ik weer wakker en kon ik niet meer slapen en stonden de pupillen al stukken kleiner dus wou ik nog beetje leren voor school maar dit valde wel ENORM tegen, dagen erna niets van last gehad t.o.v als ik mdma gebruik.
Besluit: Zeer helder nadenken maar geen springlevend gevoel t.o.v. wat andere mensen zeggen. Maar ik wil het wel nog ééns proberen maar dan met xtc erbij. + geen problemen met geen honger hebben want ik had echt honger
Ondertussen zit er een maand tussen en heb ik afgesproken met vrienden dat ik al lang niet meer gezien heb om ééns naar techno feest te gaan wat ik al zeker 3jaar niet meer heb gedaan.
De dag was aangekomen dus had ik terug een bommetje van 150mg gevraagd en 2 xtc pillen.
Een vriend van me had het bij dus moest ik even wachten tot hij er was.
Het is 12uur als ik mijn bommetje 6apb in neem en wacht geduldig af en rook ondertussen een jointje.
Het duurde opnieuw een dik uur voor ik eerste symptomen kreeg (altijd klamme handjes).
Het is ondertussen 2u30 en besluit mijn eerste pil erbij te nemen, Na terug veel zoekwerk had ik er uit geleerd dat xtc zeer snel en hard kan opkomen met 6apb erbij dus besloot ik een halfje af te bijten.
En het was ook zo ik begon plots veel meer zweten wat ik alleen op 6apb niet heb, de muziek en sfeer was echt zo leuk wat heb ik gelachen toen. Het gebouw dat 2 verdiepingen had heb ik zeker 5x rondgelopen, Ondertussen die 2de pil ingenomen dus ben ik terug naar onze vaste plaats gestapt je weet maar nooit.
Ook die kwam zeer hard en ik merkte dat ik erg ging knarsen ookal ben ik dat al afgeleerd om niet meer te doen. Terug verder feesten en heel veel lachen met alles en nog wat, Zeker omdat iemand plots met het logo van het feest naar beneden kwam wat zeker een diameter van een meter had

relaxe security heeft het afgepakt en de man mocht weer verder feesten. Plots was het 6uur en zijn we terug met de groep vertrokken naar huis.Voor ik thuis aankom rook ik wel nog op alle gemak een jointje en voelde me echt relaxed en klaar om te slapen. Aangekomen thuis kruip ik mijn bed in en heb ik wel de volledige tijd plafonddienst gehad wat ik de eerste keer niet had, normaal kan ik zonder problemen slapen op xtc,mdma maar zal wel aan de combinatie deze keer gelegen hebben.
Besluit: Super avond gehad! Leuke combinatie met xtc erbij maar zal ook zeker wel aan de sfeer gelegen hebben.
Dit was mijn verslag, bedankt aan alle mensen dat dit gelezen hebben!
PS: Na 5jaar hebk besloten om te stoppen met blowen voor de zoveelste keer al maar nu heb ik met paar vrienden besloten dat het ook beu zijn om associaal te zijn en te denken. Kan me alleen maar goed doen en zeker voor school.